Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Harmi. Äkkiä laitat viel puuttuvat viestit jonneki ketjuun..vaik kysy mitä vain ketjuun ja kysyt minuutin välein kelloa.:D ei vaiskaa..taitais tulla bannia.

Ps.voin avata ketjun sun puolesta?

Tehdään näin. Palaan asiaan yv:llä. Testaillaan kaverin kanssa noita rengaskulumia vielä ensin tänään.
 
Vastaus: Project CARS

Tehdään näin. Palaan asiaan yv:llä. Testaillaan kaverin kanssa noita rengaskulumia vielä ensin tänään.
Jep. Ja konsolin "ryhmässä" tai project carsin lobbyssa on hyvä keskustella asioista. Lisään sut ystäviin kuhan pääsen konsolin ääreen. Voit toki säkin laittaa ystäväpyynnön heti ku pystyt ja muutkin voivat jotka on kiinnostuneita ajelemaan suomiporukassa. PSN= hiphei_finland
 
Vastaus: Project CARS

Oli tänään hyvät kisat "Monacossa" aika-ajot menihyvin mutta kisa penkin alle. No hauskaa oli. Kiitos mukana olleille!
 
Vastaus: Project CARS

Harmi ettei sitä vanhaa Hockenheimin rataa ole missään pelissä nykyään, tietääkseni.

Samat ajatukset! Vanhoissa formuloissa tuo Hockenheim oli yksi suosikeista, kun pitkät suorat veivät aina sellaiselle "metsämatkalle" ja ne shikaanit olivat myös aika vaativia. Muistaakseni yksi niistä oli oikea-vasen jonkinasteiseen alamäkeen. Vähän elättelin toiveita, että se vanha versio olisi saatu tähän, harmi ettei niin käynyt.
 
Vastaus: Project CARS

Sen verran tähän että oikea-vasen-oikea alamäkeen oli se keskimmäinen shikaani josta lähdetään ns. takaisin päin. Peli jossa viimeksi oon radan nähnyt on Shift 2, eikö muuten oo sama ryhmä joka tän on värkänny?
 
Vastaus: Project CARS

Mitkä teillä on kamera asetukset, kun ajatte kypärän kuvakulmasta? On muuten upea ajaa tuosta näkökulmasta.
 
Vastaus: Project CARS

...
On muuten pirun ärsyttävää että menee 6 nappia hukkaan ratista pelkästään penkin ja katselukulman säädöille. Kaikki kuvakulman säädöt vois olla vaikka pausen takana. Aina pitää hyppiä takas päävalikkoon jos fovia haluaa säätää. Saako muuten nappeja mapattua näppäimistölle?
....

Xbox One versiossa:
Napit voi mäpätä mieleisekseen. Yhtään kameravalintaa ei tarvitse pitää. Minulla on nelisuuntanäppäimessä ylös/alas = jarrubalanssi eteen/taakse, vasen = HUD valinnat, oikea = Motec valikon selaus. Tuosta motec valikosta tulee mm. jarrubalanssi näkyviin niissä autoissa joissa voi säätää.

Sitten kun se herjaa että joitain on mäppäämättä eikä päästä etenpäin, niin painaa valikkonäppäintä (sitä missä on kolme päällekäistä vaakaviivaa) ja menee takaisin options vaikka ekaan kohtaan painaa B (takaisin) niin tallentaa kyllä.
 
Vastaus: Project CARS

Mitkä teillä on kamera asetukset, kun ajatte kypärän kuvakulmasta? On muuten upea ajaa tuosta näkökulmasta.

Kuvakulma 75 astetta, kypärä poissa, sumennus poissa, katse apexiin normaali. Lisäksi kun ajan ratitiohjaimella niin saa ratin animoinnin pois. Ehdottomasti paras näkymä ajaa!

Forza 5:ssä harmittaa kun ohjaamokuvakulma on liian täynnä kamaa, ja konepeltinäkymä on liian edessä.
 
Vastaus: Project CARS

Iltalehden ja XTV:n arvosteluissa tasan samat sanat, toisessa puhuttuna ja toisessa kirjotettuna. No jep, ite muodostan mielipiteen jonkun kuukauden päästä kun näkee mihin tää menee.
 
Vastaus: Project CARS

Kiitos waari! Pitää kokeilla. Siis onhan tämä tällä kuvakulmasta aivan huikea! Täytt sanoa, että paras peli, mitä on tehty ajopeleistä siis. Mulle ei ole edes tullut isompia bugeja vastaan. Huikeita kisoja ai:n kanssa pn, kun oppii sitä vastaan ajamaan. Uusin suosikki luokka nyt on formula gulf.
 
Vastaus: Project CARS

Xbox One versiossa:
Napit voi mäpätä mieleisekseen. Yhtään kameravalintaa ei tarvitse pitää. Minulla on nelisuuntanäppäimessä ylös/alas = jarrubalanssi eteen/taakse, vasen = HUD valinnat, oikea = Motec valikon selaus. Tuosta motec valikosta tulee mm. jarrubalanssi näkyviin niissä autoissa joissa voi säätää.

Sitten kun se herjaa että joitain on mäppäämättä eikä päästä etenpäin, niin painaa valikkonäppäintä (sitä missä on kolme päällekäistä vaakaviivaa) ja menee takaisin options vaikka ekaan kohtaan painaa B (takaisin) niin tallentaa kyllä.
Tämä toimii myös ps4. Esim. käsijarrun oon jättänyt kokonaan pois.
 
Lisäksi kun ajan ratitiohjaimella niin saa ratin animoinnin pois. Ehdottomasti paras näkymä ajaa!

toi oli kiva niin kauan, kunnes ratissa on näyttö. Silloin ratti on näkyvissä, mutta ei liiku. Se oli todella typerän näköistä ja jopa häiritsi. Laitoin ratin sit takas käyttöön ja täytyy sanoa et tässä lopulta jopa tykkään kypäräkameralla käyttää ruudulla käsiä/rattia.

Itsellä samat säädöt kun sulla, mut käänsin hiukan lisää katsetta apexiin. Eka tunti oli outo ajaa, mut onhan toi katseen kääntyminen tosi paljo parempi.

Edit:
Mitä tarkoittaa että kisassa voi olla jatko lähdöt?

Just sitä mitä siinä lukee. Kisaviikonlopussa on useampia lähtöjä. Urassa esim on joka luokassa melkein.
 
Vastaus: Project CARS

Todella tökero nimi juu. Peli on mun mielestä myös 9:n peli, mutta ihmeen vähän ongelmiin kukaan puuttui. Ei mainittu oikein edes sivulauseessa mitään.
 
Vastaus: Project CARS

toi oli kiva niin kauan, kunnes ratissa on näyttö. Silloin ratti on näkyvissä, mutta ei liiku. Se oli todella typerän näköistä ja jopa häiritsi. Laitoin ratin sit takas käyttöön ja täytyy sanoa et tässä lopulta jopa tykkään kypäräkameralla käyttää ruudulla käsiä/rattia.

Itsellä samat säädöt kun sulla, mut käänsin hiukan lisää katsetta apexiin. Eka tunti oli outo ajaa, mut onhan toi katseen kääntyminen tosi paljo parempi.

Mä just taistelin 3 tuntia Porschen ratissa noiden sisäkuvakulmien kanssa ja tulin samaan tulokseen, se pienen pieni pään liikkuvuus on kyllä hyvä lisä. Mulla oli nyt vaan 55 tuo liike, oliskohan syytä kokeilla isomma vähän enemmänkin... Tuntui että isommalla olin aina yli kanttareen :D Vaatii totuttelua mutta kun tuohon pääsee sisälle, se ajaa jo melkein sen 3 näytön setupin asian, no ei ihan mutta osan siitä kuitenkin.

Mulla oli testien päätteeksi paras kamera-asetus 78, koska sen pienemmällä auto tuntuu matelevan. Ehkä tuohonkin tarvisi sitä vauhdin tunnetta lisää, ainakin auton sivuille, tuntuu että siellä ei ole liikettä tarpeeksi vaikka world movement on täysillä (en tiedä onko tolla vaikutustakaan mihinkään, itse en ainakaan äkkiseltään huomannut).

Se mikä jäi ärsyttämään on tuo kun säädät kuskin penkkiä, niin siitä ei tule mitään lukemia mihinkään, ei voi sanoa missä on paras asento kun ei ole muuta kuin se mihin viimeksi jätti :/
Toinen on se että pitää päävalikossa hyppiä noiden kanssa, ei voi radalla testata ja sitten käydä tallentamassa ne sieltä päävalikosta :mad:
 
Vastaus: Project CARS

On tullu vähän säädettyy noitten kypäräkuvakulman asetusten kanssa, niin mitkä olivatkaan ne defaultit?
 
Vastaus: Project CARS

Muistaakseni penkin säädöt jää muistiin ilman tallentamista.

Juu näin näyttäisi olevan. Mahtaaako tuo muuten olla sitten autokohtaista... Melkein sanoisin että pitää säätää uudestaan joka auton kohdalla ja siksi myös olis hyvä olla jotain numeroita niin tietää palauttaa samaan kohtaan missä oli... Vähän on jäänyt tämä homma ns. kesken mutta sentään toimii ylipäänsä.


On tullu vähän säädettyy noitten kypäräkuvakulman asetusten kanssa, niin mitkä olivatkaan ne defaultit?

Muistelisin että 80 ja se takapenkkikuva 96 defaultina. Tuo kääntyvä kamera härdelli taisi olla 75 kaikissa.
 
Ylös Bottom