Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Tuliskohan tolle ulinallekkaan ja ikinä loppua vaikka tuuttaisivat mitä sieltä pihalle?

Ei toki, mutta onhan toi nyt offline autopelaamisen kulmakiviä kautta historian, omat sarjat. Nehän on ainoa joka pitää pelin hengissä offlinen puolella. Eikä siinä jos tän ois tehny vaikka codemasters, mutta että tälläinen joka on rakennettu fanien toiveesta, niin eikö kukaan tänäpäivänä ajattele yksinpeliä noin pitkälle?
 
Vastaus: Project CARS

Huolestuisin jos asia ei olisi näin ;)

Mietin ihan samaa. :D
Streamejä ku on kattonu, niin porukka ei tunnu tajuavan sitä, että muissa peleissä kun mennään kaasu pohjassa, irroitetaan kaasu ennen mutkaa ja jarrua ei käytetä, niin tässä se ei toimikaan. Sit ne pistää ajoavut ja jopa jarruavut päälle ja siltin menee pitkäksi ja valittaa miten surkea peli on! :D
 
Vastaus: Project CARS

No tässä Team VVV:n ihan uudessa videossa ei ajoapuja käytetä. RUF GT3 vs 100% a.i.
[video=youtube;TwnZxmyyfOk]https://www.youtube.com/watch?v=TwnZxmyyfOk[/video]

Haastavalta ja melko siistiltä näyttää tekoäly.
 
Vastaus: Project CARS

No tässä Team VVV:n ihan uudessa videossa ei ajoapuja käytetä. RUF GT3 vs 100% a.i.
[video=youtube;TwnZxmyyfOk]https://www.youtube.com/watch?v=TwnZxmyyfOk[/video]

Haastavalta ja melko siistiltä näyttää tekoäly.

Melko?? Tuohan näyttää autourheilulta, helkkarin hienolta!! :D
Ainoa miinus mitä mä tuosta löydän nopeasti on tuo että kisa on vain 10 kierrosta, eihän siinä kerkeä edes lähelle kärkisijoituksia. Pitäisi olla se 50+ kierrosta :rolleyes: Tämä tosin on itse valittavissa ja hyvä niin :)
 
No tässä Team VVV:n ihan uudessa videossa ei ajoapuja käytetä. RUF GT3 vs 100% a.i.

Haastavalta ja melko siistiltä näyttää tekoäly.

Juu noin se AI toimiikin, mutta samalle radalle formula b tai a auto niin ei toimikaan. Formula gulf ja c taas toimii.

Melko?? Tuohan näyttää autourheilulta, helkkarin hienolta!! :D
Ainoa miinus mitä mä tuosta löydän nopeasti on tuo että kisa on vain 10 kierrosta, eihän siinä kerkeä edes lähelle kärkisijoituksia. Pitäisi olla se 50+ kierrosta :rolleyes: Tämä tosin on itse valittavissa ja hyvä niin :)

Paitsi urassa. Esim clio cupissa 100% kisa on 16 kierrosta. Itse luulin, että nekin ois saanu oikeasti määrätä itse. Etenkin urassa on todella paljon keinotekoista rajoittamista vaikka ennakkoon kaikki muuta hehkutti.
 
Vastaus: Project CARS

Eikös Clio cupissa ajeta 16 kierroksen kisoja... yleensä vielä 2-3 lähtöäkin on joissakin kilpasarjoissa. Toivottavasti ne eivät oikeista sarjoista ole ottaneet pois oikeita kierrosmääriä enempää kuin sen max. 1-2 (saattaa olla kilpasarjan oikeus oikean mittaiset kisat tjn.).

Tuli tuosta videostakin mieleen että kun tuo näyttää noita sektoriaikoja, onko ne aina verrattuna omaan parhaaseen vai johtoautoon?
 
Vastaus: Project CARS

Eikös Clio cupissa ajeta 16 kierroksen kisoja... yleensä vielä 2-3 lähtöäkin on joissakin kilpasarjoissa. Toivottavasti ne eivät oikeista sarjoista ole ottaneet pois oikeita kierrosmääriä enempää kuin sen max. 1-2 (saattaa olla kilpasarjan oikeus oikean mittaiset kisat tjn.).

Juu esim wtcc on yleensä 12 kierrosta ei siinä. Mutta ennakkohehkutuksessa sai sen kuvan kaikilta, että urassa voit muokata myös kaiken ja tehdä mitä haluat. Lopulta et voi määrätä kuin luokan missä ajat ja ennakkoon määrätyn 100% kisan pituuden 0-100%. :( siihen tosiaan kun lisätään ettet voi ajaa mitään omaa sarjaa edes niin äkkiä käy tylsäksi yksinpeli. :(
On iso pettymys sen osalta. Haluaisin ajella just cliolla, mut en aloittaa joka kautta donningtonista..
 
Vastaus: Project CARS

Melko?? Tuohan näyttää autourheilulta, helkkarin hienolta!! :D
Ainoa miinus mitä mä tuosta löydän nopeasti on tuo että kisa on vain 10 kierrosta, eihän siinä kerkeä edes lähelle kärkisijoituksia. Pitäisi olla se 50+ kierrosta :rolleyes: Tämä tosin on itse valittavissa ja hyvä niin :)

Demoamistarkoituksessa varmaan laittoi vain kymmenen kiekkaa.
En väitä vastaan, kyllä todella näyttää kunnon kisaamiselta lukuun ottamatta startissa tuota kahden ai-auton kummallista leveäksiajoa.
Avorenkaisilla varmasti saa olla enemmän väistelemässä ja ennakoimassa ai:n toilailua.
 
Vastaus: Project CARS

Tekoälyhän tässä tuntuu ennemmin väistävän aina kuin ottaa pientäkään osumaa, eli AI on todella usein leveänä.
 
Vastaus: Project CARS

Joo onhan tuo typerää ettei ne tehnyt suoraan siihen liukusäädintä jolla saisi 0-100 laps eikä noin että prosentteina oikeasta määrästä...
Muuten, eikös sinne saanut tehdä itsekin kisoja tai kisaviikonloppuja aika-ajoineen ja harjoituksineen ja määrätä kisan pituudeksi vaikka 8 tuntia eikä tiettyä kierrosmäärää?

Tosin tää nyt on vasta eka PCars peli, tiedä sitten lähteekö ne tuolle linjalle seuraavassa versiossa, ellei jopa GT7:ssa päästä jo "tee se itse" sarjoihin käsiksi
rolleyes.gif

Ihan oman sarjan tekeminenkin olis kyllä huima juttu, jos siihen saisi päättää lähes kaiken itse. Tuosta on kyllä ollut puhetta jo GTPlanetissakin että se olis kaikista paras ennemin kuin että lykätään noita surkeita sunday cuppeja sinne peli täyteen...
 
Vastaus: Project CARS

Joo onhan tuo typerää ettei ne tehnyt suoraan siihen liukusäädintä jolla saisi 0-100 laps eikä noin että prosentteina oikeasta määrästä...
Muuten, eikös sinne saanut tehdä itsekin kisoja tai kisaviikonloppuja aika-ajoineen ja harjoituksineen ja määrätä kisan pituudeksi vaikka 8 tuntia eikä tiettyä kierrosmäärää?

Yksittäinen kisaviikonloppu tosiaan onnistuu, mutta fiiliksen vuoksi melkein sitten pistettävä excel pystyyn ja kausi käyntiin.
 
Vastaus: Project CARS

Yksittäinen kisaviikonloppu tosiaan onnistuu, mutta fiiliksen vuoksi melkein sitten pistettävä excel pystyyn ja kausi käyntiin.

Onkohan pelissä nyt edes mahdollista ajaa samojen kuskien/tallien kanssa vai tuleeko nekin randomisti... Meinaa jos jotain pisteenlaskua tms. pitää? Onlinessa tuo oli jo GT-sarjassa pakko tehdä "manuaalisesti".
 
Vastaus: Project CARS

Onkos tästä tulossa mitään arvostelua ennen kuin peli julkaistaan?
 
Vastaus: Project CARS

Review embargo poistuu ilmeisesti klo 11 aamupäivällä, joten kohta pitäisi alkaa arvosteluiden näkyä.
 
Ylös Bottom