Mulletproof
Member
Vastaus: Project CARS
Tuliskohan tolle ulinallekkaan ja ikinä loppua vaikka tuuttaisivat mitä sieltä pihalle?
Tuliskohan tolle ulinallekkaan ja ikinä loppua vaikka tuuttaisivat mitä sieltä pihalle?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tätä peliä kun olen pelannu niin Driveclub tuntuu Mario kart tuntumalta.
Huolestuisin jos asia ei olisi näin![]()
No tässä Team VVV:n ihan uudessa videossa ei ajoapuja käytetä. RUF GT3 vs 100% a.i.
[video=youtube;TwnZxmyyfOk]https://www.youtube.com/watch?v=TwnZxmyyfOk[/video]
Haastavalta ja melko siistiltä näyttää tekoäly.
No tässä Team VVV:n ihan uudessa videossa ei ajoapuja käytetä. RUF GT3 vs 100% a.i.
Haastavalta ja melko siistiltä näyttää tekoäly.
Melko?? Tuohan näyttää autourheilulta, helkkarin hienolta!!![]()
Ainoa miinus mitä mä tuosta löydän nopeasti on tuo että kisa on vain 10 kierrosta, eihän siinä kerkeä edes lähelle kärkisijoituksia. Pitäisi olla se 50+ kierrostaTämä tosin on itse valittavissa ja hyvä niin
![]()
Eikös Clio cupissa ajeta 16 kierroksen kisoja... yleensä vielä 2-3 lähtöäkin on joissakin kilpasarjoissa. Toivottavasti ne eivät oikeista sarjoista ole ottaneet pois oikeita kierrosmääriä enempää kuin sen max. 1-2 (saattaa olla kilpasarjan oikeus oikean mittaiset kisat tjn.).
Melko?? Tuohan näyttää autourheilulta, helkkarin hienolta!!![]()
Ainoa miinus mitä mä tuosta löydän nopeasti on tuo että kisa on vain 10 kierrosta, eihän siinä kerkeä edes lähelle kärkisijoituksia. Pitäisi olla se 50+ kierrostaTämä tosin on itse valittavissa ja hyvä niin
![]()
Joo onhan tuo typerää ettei ne tehnyt suoraan siihen liukusäädintä jolla saisi 0-100 laps eikä noin että prosentteina oikeasta määrästä...
Muuten, eikös sinne saanut tehdä itsekin kisoja tai kisaviikonloppuja aika-ajoineen ja harjoituksineen ja määrätä kisan pituudeksi vaikka 8 tuntia eikä tiettyä kierrosmäärää?
Yksittäinen kisaviikonloppu tosiaan onnistuu, mutta fiiliksen vuoksi melkein sitten pistettävä excel pystyyn ja kausi käyntiin.
Onkos tästä tulossa mitään arvostelua ennen kuin peli julkaistaan?