Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Suosittelen vielä laittamaan noiden lisäksi steering deadzonen nollille. Mielestäni tuli paljon vielä tarkkuutta ohjaukseen kun ei ole löysiä yhtään. Ei tietenkään varmasti sovi sellaiselle joka runnoo padiä hullun lailla.
 
Vastaus: Project CARS

Varmaan ääliö kysymys, mutta miten vaihdetaan padille oletus asetuksia . Esim asetus 1 , asetus 2 jne:confused:
Siellä listan melkein alimpana on tuon esiasetuksen valinta. Kolme niitä on yhteensä.
Suosittelen vielä laittamaan noiden lisäksi steering deadzonen nollille. Mielestäni tuli paljon vielä tarkkuutta ohjaukseen kun ei ole löysiä yhtään. Ei tietenkään varmasti sovi sellaiselle joka runnoo padiä hullun lailla.
Juu, tuota täytyy illalla kokeilla.
 
Vastaus: Project CARS

Suosittelen vielä laittamaan noiden lisäksi steering deadzonen nollille. Mielestäni tuli paljon vielä tarkkuutta ohjaukseen kun ei ole löysiä yhtään. Ei tietenkään varmasti sovi sellaiselle joka runnoo padiä hullun lailla.

[PS4] Itse säädin juurikin 3. settiä siten että steering deadzone 0:ksi ja steering sensitivity 25:ksi. Toimi ainakin pikatestauksella ja nykivä ohjaus hävisi.
 
Vastaus: Project CARS

Kun Litan controls- configuration-alas niin alimmat valikot on advansed, soft steering dampering, visual wheel filtering, ja opposite lock help. Ei näy missään ohjaimen configurea ? ?
 
Vastaus: Project CARS

Kun Litan controls- configuration-alas niin alimmat valikot on advansed, soft steering dampering, visual wheel filtering, ja opposite lock help. Ei näy missään ohjaimen configurea ? ?

1.) Options & Help
2.) Controls
3.) Klikkaa "R1" ohjaimella
4.) Configuration välilehti, skrollaa alas
5.) Controller Input Mode "3"
 
Vastaus: Project CARS

Sensijaan kylmistä renkaista valittamista en sinällään ihan ymmärrä. Tai no ymmärtäisin jos valitettaisi et miksi ne edes on pelissä. Sillä kun ei ole mitään merkitystä pelin kannalta.

Aika-ajoissa ja harjoituksissa tulee eteen ja silloinkin se on sisääntulokierros muutenkin, jolloin aikaa ei oteta. Missään muussa tilanteessa ei joudu kylmillä renkailla ajamaan. Sisääntulokierros on myös ihan sama miten sen ajat kun renkaat lämpeää aina kierroksen loppuun mennessä.

Eli tuo koko kylmät renkaat juttu on peliin täysin turha ylipäätään.
Minulla ei ole peliä niin "tyhmänä" kysyn, eikö kisan alussa ja varikolla käynnin jälkeen joudu ajamaan kylmillä renkailla?

Project Cars kiinnostaisi, mutta pitäisi ostaa konsoli + peli (ja ehkä ratti + teline) niin ihan heti en ole valmis sijoittamaan vaadittua summaa. Olen jonkin verran lukenut ketjua läpi, tähän lainaamaani viestiin toistaiseksi (mutta en alusta asti). Padi-kokemukset kiinnostaisi, onko hyvä ja pelattava sillä vai onko ratti puolipakollinen jos meinaa online-kisoissa ajaa muilla kuin jumbosijoilla?

Aikaisemmin olen pelaillut lähinnä Forzaa ja siitä pitänyt, etenkin kakkososasta. Gran Turismosta en ole koskaan välittänyt. Tässä ajotuntuma pitäisi olla konsolien parasta antia ja nyt viimein pleikkarillakin on varteenotettava ajopeli? Onko itse pelissä eroja PS4/XOne? Jos Logitechin rattituki tulee, niin pleikkarilla toimii, mutta boksilla ei?
 
Vastaus: Project CARS

Kisaa ennen on ajettu lämmittelykierros (jota ei muuten voi itse ajaa vaikka ennakkoon piti) joten renkaat on lämpimät. Jostain syystä myös aina varikkopysähdyksen jälkeen on lämpimät. Toisaalta tuolla luistelulla luojan kiitos ei ole tehty loppuun asti.
 
Vastaus: Project CARS

Noniin nyt kun peli kokonaan ladattu DIGI-versiona, niin ihan eri touhua. Grafiikka ongelmat vähentyneet, mutta edelleen kun ajaa kovaa niin grafiikka sumenee. Onkohan tämä joku efekti? Vaiko vain PS4 ominaisuus? Joka tapauksessa tällaista vauhdin tunnetta en ole ennen kokenut. Ajoin Formula A autolla, joka käsittääkseni on sama kuin Formula 1. Toki Kimin Ferrari kiinnostaisi tai Red Bull Formula.

Nuo padi asetukset muuttivat peliä täysin ja varmaan jatkossa alan tekemään asetuksia autoihin, mutta jo nyt voi varmuudella sanoa että onhan tämä kilpa-autoilun taivas, niin kovaa mennään ja säätöjä voi tehdä valtavasti jos sellainen halu. Olen yllättynyt. Toisaalta joku taisi mainita että tämä peli huutaa rattia... Sanoisin että tätä:

Näytä liitetiedosto 14272
 
Siellä asetuksissa on se sumennus asetus erikseen. Se yrittää simuloida sitä, että kovassa vauhdissa katseen fokus on yhdessä paikassa. Sen saa sieltä kuvakulma-asetusten alta pois. Samoin kuin kypäräkameran kypärän kuvan jne.

Edit: ja kyllä tää riittää ihan hyvin. :)
a7fe338a93db843c15c133c492123a52.jpg
 
Vastaus: Project CARS

kyllä tää riittää ihan hyvin. :)

Millaista tuollaisella setillä on ajaa? Väsyykö kädet, silmät, selkä jne. ??? Näyttää kyllä todella mageelta ja varmaan vähän eri kuin padi kädessä painaa sormella kaasua, vaikka sekin on yllättävän jännittävää.

. . .

"Ajomalli on yksinkertaisesti loistava. Ajaminen tuntuu realistiselta ja autoon tehdyt muutokset ovat selvästi havaittavissa. Harjoittelun ja aika-ajon ensimmäinen kierros kannattaa ottaa rauhallisesti, sillä kylmillä renkailla ei pitoa tahdo löytyä." Arvostelu: http://www.xtv.fi/pelit/peliarvostelu-project-cars-arvio
 
Millaista tuollaisella setillä on ajaa? Väsyykö kädet, silmät, selkä jne. ??? Näyttää kyllä todella mageelta ja varmaan vähän eri kuin padi kädessä painaa sormella kaasua, vaikka sekin on yllättävän jännittävää.

Ihan loistavahan tällä on ajaa, kun ol ralliautoon vanha kuppipenkki. Parempi tässä on istua kuin nojatuolilla/sohvalla.
Kädet väsyy lähinnä vaihdekepin käytön takia, kun joutuu ohjaamaan autoa yhdellä kädellä kokoajan, mutta jos viiksistä ajaa, niin enemmän pädissä väsyy. Ei oo kyllä silmätkään väsyneet. Ehkä just sen takia, että kopista kun ajaa niin näkökentässä on vain kaikki oleellinen radasta. Puut, ohjaamo jne jää reunoille mihin joutuu katsettaan jo kääntämään sitte, ni ei niihin kiinnitä huomiota. Eli pinta-alaltaan kisassa tulee katsottua ehkä 22" ruudun kokoista aluetta, se alue on vain pelkkää rataa, ei autoa jne. :)

Edit: GT4 sarjassa uraa menen ja tuli ajettua 100% Imola viikonloppu. 2x aika-ajot ja 11+22 kierroksen kisat. Etenkin jälkimmäiseen kisan puolivälin jälkeen alkoi ote herpaantua jo ja virheitä tuli. Vielä ilta-aurinko paistoi ihan älyttömästi silmiin koko kisan. Ei nähny rataa yhtään.

Noh, voitto tuli kummastakin, jälkimmäisestä vaik 0,1sek erolla tallikaveriin.
 
Vastaus: Project CARS

Mitä asetuksia säätämällä saa parhaimman " vauhdin tunteen " tällä hetkellä ei päätä huimaavaa tunnetta ole. Ajelen kuskin paikalta
 
Vastaus: Project CARS

Vielä ilta-aurinko paistoi ihan älyttömästi silmiin koko kisan. Ei nähny rataa yhtään.

Olen aina ollut sitä mieltä että pitäisi mennä pelaaminen edellä. En voi sietää kirkasta valoa, joten minun pelissä ei auringon säteitä ole. Tämäkin yksi Project CARS hienouksista kun niin paljon säätö mahdollisuuksia. Noniin Kanada - Venäjä sitten finaaliin. Juu täytyypä lähteä radalle.
 
Vastaus: Project CARS

Mitä asetuksia säätämällä saa parhaimman " vauhdin tunteen " tällä hetkellä ei päätä huimaavaa tunnetta ole. Ajelen kuskin paikalta

Säädät sitä fovia kauemmas.


Olen aina ollut sitä mieltä että pitäisi mennä pelaaminen edellä. En voi sietää kirkasta valoa, joten minun pelissä ei auringon säteitä ole. Tämäkin yksi Project CARS hienouksista kun niin paljon säätö mahdollisuuksia. Noniin Kanada - Venäjä sitten finaaliin. Juu täytyypä lähteä radalle.
Niin minäkin, mutta tässä toi aurinko on niin huikea et pidän päällä. Mut yötä vihaan tässäkin kun valot näyttää kaiken muun paitsi asfaltin. Eli ei näe yöllä mitään.

Oman auton lyhyet näyttää kurakelissä ajon jälkeen paremmin kuin missään pelissä.
 
Vastaus: Project CARS

Mut yötä vihaan tässäkin kun valot näyttää kaiken muun paitsi asfaltin. Eli ei näe yöllä mitään.

Joo, käsittämätön juttu kun ajoin Dubaissa, 20:00 eteenpäin, niin miten ihmeessä rata ei ole valaistu... Auton ajovalot auttavat hieman, mutta mikä ihmeen pointti??? Juu.. muuten olen todella tyytyväinen, mutta oma PS4 sellainen, jossa tuuletin käy koko ajan ihan ylikierroksilla kun radalla, valikoissa rauhoittuu. Ei uskalla illalla pelata kun naapurit ihmettelee, muutenkin luulisi sähkönkulutuksen olevan suurempi tuollaisessa konsolissa, suuri harmi. Tuuletin ääni on todella kova.
 
Vastaus: Project CARS

Joo, käsittämätön juttu kun ajoin Dubaissa, 20:00 eteenpäin, niin miten ihmeessä rata ei ole valaistu... Auton ajovalot auttavat hieman, mutta mikä ihmeen pointti??? Juu.. muuten olen todella tyytyväinen, mutta oma PS4 sellainen, jossa tuuletin käy koko ajan ihan ylikierroksilla kun radalla, valikoissa rauhoittuu. Ei uskalla illalla pelata kun naapurit ihmettelee, muutenkin luulisi sähkönkulutuksen olevan suurempi tuollaisessa konsolissa, suuri harmi. Tuuletin ääni on todella kova.
No huh huh,verhotko sul on seininä? Jos naapurit häiriintyy pleikan tuulettimen takia,ni sithän siinä on vikaa..takuuseen tai tuotevirheseen vedoten,uus konsoli.:)
 
Vastaus: Project CARS

Voiko tässä ajaa ollenkaan tuonne pilttuuseen? Jotenkin tönkköä spawnata aina talliin autoa säätämään.
 
Ylös Bottom