Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Kokeilin ekan kerran tota Formula Gulffia. Sehän menee ku kiskoilla :p Brnossa muutaman kierroksen aikaan 2.07 ja jotain, vai mitäkhää se oli. Mukava kärry kuitenkin ajella.

Siitä sitten mukaan formulaliigaan sunnuntaisin ;)

Miten voi olla että toi gulf vie Zolderin radalla kuivalla 0,9 litraa/kierros. Sateella 1,1 litraa/kierros vaikka ajais ns. hiljempaa. Hockenheimissa en eroa juurikaan huomannut. Kylmä moottoriko se sitä bensiiniä syö vai mikä ihme?
 
Vastaus: Project CARS


Melkeinpä väittäisin että Assetto Corsa tulee olemaan historian ensimmäinen konsoleille julkaistu kunnon ajosimu.
Itse olen Assetto Corsaa jo pari vuotta jo PC:llä pelannut ja se on ehdottomasti yksi tämän hetken parhaista ajosimuista. Ajotuntuma on todellakin kohdillaan, mutta padi pelaajat tuskin saavat pelistä paljoa irti. Toki ajoapuja saa päälle ja ajamista helpotettua, mutta se vähän syö koko simulaattorilta idean.
 
Vastaus: Project CARS

Olen Assetto Corsaa kerran kokeillut padilla (ds4) ja ihan yhtä ajettava se oli kuin Project CARS. Toki ehdottomasti rattipelejä nämä molemmat ovat ja on hyvä, että kilpailu vain lisäntyy konsolipuolellakin.
 
Vastaus: Project CARS

Mitäs pitää säätää vai onko mitään tehtävissä, kun ajelen Thrustmaster TX ratilla, niin kun kääntää 75% niin kääntyy nätisti ja vakaasti mut sit loput 25% renkaat kääntyy vauhdilla tappiin ja lopputulos on että auto pyörähtää vaikka jalka ei ole kaasulla...

Ratin kääntösäteen oon asettanu ratista 270

Toi Assetto Corsa on kyl odottamisen arvonen peli!

P.S. koskahan tähän peliin tulee uus päivitys... On kyl vielä liian buginen peli!
 
Vastaus: Project CARS

Mitäs pitää säätää vai onko mitään tehtävissä, kun ajelen Thrustmaster TX ratilla, niin kun kääntää 75% niin kääntyy nätisti ja vakaasti mut sit loput 25% renkaat kääntyy vauhdilla tappiin ja lopputulos on että auto pyörähtää vaikka jalka ei ole kaasulla...

Ratin kääntösäteen oon asettanu ratista 270

Toi Assetto Corsa on kyl odottamisen arvonen peli!

P.S. koskahan tähän peliin tulee uus päivitys... On kyl vielä liian buginen peli!

Pätchin julkaisuun voi mennä vielä tovi. Ilmeisesti menee ensin Bandai Namcolle hyväksyttäväksi ja sitten Sonylle, jos nyt PS4-versiosta puhutaan. Pari viikkoa?
 
Vastaus: Project CARS

Mitäs pitää säätää vai onko mitään tehtävissä, kun ajelen Thrustmaster TX ratilla, niin kun kääntää 75% niin kääntyy nätisti ja vakaasti mut sit loput 25% renkaat kääntyy vauhdilla tappiin ja lopputulos on että auto pyörähtää vaikka jalka ei ole kaasulla...

Ratin kääntösäteen oon asettanu ratista 270

Onkos sulla siis XBOX alla? Mulla on tuota samaa vikaa PS4 ja T300RS. Mä kuvittelen edelleen että se on mun ajotyylissäni vika. Ekat n. 75% ratin kääntösäteestä menee tasaisesti, sitten yhtäkkiä se hypää kuin menisi ohajusvarret poikki autosta, eli rengas meneekin ääriasentoon yhtäkkiä... Tuntuu kyllä että tää on just tuon pelin liiallisen säädön bugi, Gran Turismoissakaan ei moista ole ollut :rolleyes:




Minulle iski tuo pit lane crash bugi? Onko mitään tehtävissä paitsi asentaa peli kokonaan uusiksi?

Eli joka kerta kun lähden varikolta niin käy tämän tyylisesti https://www.youtube.com/watch?v=uDd046piQDA

On tehtävissä, mene options ja käy sieltä kalibroimassa ratti, muista sitten sen jälkimmäisen ratin veivauksen kohdalla painaa X näppäintä (eli ok nappia) siinä asennossa kun ratti on ääriasennossa, eli älä palauta sitä itse keskelle ennen asetuksien hyväksyntää, mulla auttoi tämä.
 
Vastaus: Project CARS

On tehtävissä, mene options ja käy sieltä kalibroimassa ratti, muista sitten sen jälkimmäisen ratin veivauksen kohdalla painaa X näppäintä (eli ok nappia) siinä asennossa kun ratti on ääriasennossa, eli älä palauta sitä itse keskelle ennen asetuksien hyväksyntää, mulla auttoi tämä.

Tekisin kyllä, mutta puuttuu ratti. Padilla pelailen

No poistin koko save data profiilin eiköhän tuo tee tavallaan saman
 
Vastaus: Project CARS

Mitäs pitää säätää vai onko mitään tehtävissä, kun ajelen Thrustmaster TX ratilla, niin kun kääntää 75% niin kääntyy nätisti ja vakaasti mut sit loput 25% renkaat kääntyy vauhdilla tappiin ja lopputulos on että auto pyörähtää vaikka jalka ei ole kaasulla...

Ratin kääntösäteen oon asettanu ratista 270

Toi Assetto Corsa on kyl odottamisen arvonen peli!

P.S. koskahan tähän peliin tulee uus päivitys... On kyl vielä liian buginen peli!

Kannattaas laitaa se kääntösäde 900 silloin peli laittaa kaikille autoille automaattisesti optimaalise kääntösäteen.
 
Vastaus: Project CARS

Mitäs pitää säätää vai onko mitään tehtävissä, kun ajelen Thrustmaster TX ratilla, niin kun kääntää 75% niin kääntyy nätisti ja vakaasti mut sit loput 25% renkaat kääntyy vauhdilla tappiin ja lopputulos on että auto pyörähtää vaikka jalka ei ole kaasulla...

Ratin kääntösäteen oon asettanu ratista 270

Oletko kalibroinut ratin 270 asteen kääntösäteellä, vai voiko sitä edes tehdä? Itse en ole nähnyt tarpeelliseksi muuttaa kääntösädettä pienemmäksi, joten en tiedä varmaksi.
Tietokoneversio ainakin toimii ihan oikein niin TX, kuin T300RS ratillakin maksimi kääntösäteillä.

Kalibroidessa ratti pitää jättää aina pyydettyyn asentoon ennen hyväksyntää, ja lisäksi kalibroinnin toisessa vaiheessa rattia pitää kääntää 90 astetta, niin ihan fyysisesti käännetään 1/4 kierrosta. Ei niin että kalibroinnin numero näyttää 90, siis näin ainakin pc versiossa, joillain on ollut pelin virallisen foorumin postauksista päätellen tästä epäselvää. Lisäksi suosittelevat resetoimaan asetukset aina ennen uutta kalibrointia.
 
Vastaus: Project CARS

Kalibroidessa ensin ratti käännetään jonpaan kunpaan suuntaan maksimi asentoon ja painetaan A ja sen jälkeen siihen viereiseen laitetaan se kääntösäde minkä haluaa, eli vaikka 270 astetta ja painetaan A ja sen jälkeen muistaakseni X. Näin siis Xbox onessa. Näin oli Inside Sim Racing opastanu...
 
Vastaus: Project CARS

Tänään pelin aloittaneena, saako kisainsinöörin äänet kuulokkeisiin ohjaimen sijaan (PS4)?
 
Vastaus: Project CARS

Joo eipä tuostakaan ota selvää, jostain foorumilta luin että se eka pitää nimenomaan käyttää rattia molemmissa ääripäissä, taisi kylläkin olla pc:stä kyse.
Tokassa oli vain maininta että se pitää painaa nappia ratin ollessa ääriasennossa ettei sinne jää sitä tyhjää tilaa taakse:
ja lisäksi kalibroinnin toisessa vaiheessa rattia pitää kääntää 90 astetta, niin ihan fyysisesti käännetään 1/4 kierrosta. Ei niin että kalibroinnin numero näyttää 90, siis näin ainakin pc versiossa
Eli siis tämä on se mikä hämää nyt tässäkin... Täytyy van kokeilla, tämä on mutenkin melkoinen sotku kaikki asetukset pelissä :D Ja vielä enemmän ärsyttää se jos pitää kaikki asetukset resetoida ja hakea ne taas uudestaan ja uudestaan :D Onko tää ihan normaalia sitten pc:n simupuolelta?
 
Vastaus: Project CARS

Joo eipä tuostakaan ota selvää, jostain foorumilta luin että se eka pitää nimenomaan käyttää rattia molemmissa ääripäissä, taisi kylläkin olla pc:stä kyse.
Tokassa oli vain maininta että se pitää painaa nappia ratin ollessa ääriasennossa ettei sinne jää sitä tyhjää tilaa taakse: Eli siis tämä on se mikä hämää nyt tässäkin... Täytyy van kokeilla, tämä on mutenkin melkoinen sotku kaikki asetukset pelissä :D Ja vielä enemmän ärsyttää se jos pitää kaikki asetukset resetoida ja hakea ne taas uudestaan ja uudestaan :D Onko tää ihan normaalia sitten pc:n simupuolelta?

No ei ole normaalia. Just luin viralliselta forkalta samasta, että esim. Assettossa homma on toteutettu "kompaktimmin". Pcarsissa sellainen sillisalaatti, että hohhoijjaa! Jokohan ensi viikolla sais rattinsa, niin pääsisi säätämään asetuksia. :eek:
 
Vastaus: Project CARS

Pädillä Nyrrellä uudemmalla DTM Mersulla löysin hyvät säädöt. Kierroksen lopussa suoralla nopeus oli 255 kmh ja peli jäätyi virheilmoitukseen. Raportti Sonylle. Pcars-peliaikaa takana sillä hetkellä 20 min. :mad:
 
Vastaus: Project CARS

Tänään pelin aloittaneena, saako kisainsinöörin äänet kuulokkeisiin ohjaimen sijaan (PS4)?

En tiedä miten silloin kun on ohjain käytössä, mutta ratilla äänet tulee kyllä kuulokkeisiin, mutta chätti äänenä johon ei vaikuta pelin äänenvoimakkuuden säätövalikosta löytyvä slideri mitään.

Eli kun ajetaan onlinessa mikit päällä, niin joudun pitämään chättiääniä kovalla, jotta pelin äänien yli saan selvää mitä muut puhuu. No kun tulee kisainssi niin se huutaa niin kovaa et tärykalvot halkeaa ja en voi säätää sitä mitenkään.


Sit paljon puhuttuun sadekeliin. Hockenheim national kisassa:
Välikelin renkailla tihkusateessa 1:35 aikoja ajoin, AI joka ei käynyt varikolla, saavutin 4-5sek kierroksella, ne jotka kävi niin jäi mulle 1-2sek kierroksella.

Sade yltyi rankkasateeksi. Kukaan ei vaihtanut renkaita. Minä ja osa AI:sta välikelin renkailla ja osa kuivankelin renkailla. Tässä vaiheessa kaikki AI:t alkoi ajamaan kovempaa kuin minä kuivalla. :D

Eli tihkusateessa toimi, kunnon sateessa ei.
 
Vastaus: Project CARS

Toinen multiplayersessio takana ja täytyy sanoa että mitä kuraa! Ei peli vaan pelaajat. Siellä jätetään autoa tahallaan keskelle tietä että varmasti aika-ajosi menee siinä. Kisassa suosituin ohitustyyli on jenkkipoliisienkin omima "pyöräytä vastustaja" liike. Ja jos satut tekemään ajovirheen niin muista että ohittavaa vastustajaa tietysti kiilataan. Ai niin ja jos olet viimeinen niin jättäydy kierroksella ja koita kilkata kaikkia muita.. Mitä ihmettä, kuka ostaa tämän pelin perseilläkseen onlinessä. Taidan itsekkin ostaa FIFA 15:sta ja ainoa mitä haluan tehdä siinä on liukutaklata vastustajan mokkea onlinessä ihan vain että se pilaa toisen peli-ilon.. koska eihän mua jalkapallopelit kiinnosta mut laitanpahan 60e siihen et saan ärsyttää muita koska muuten mulla ei sei.. ärrinmurrin
 
Vastaus: Project CARS

Toinen multiplayersessio takana ja täytyy sanoa että mitä kuraa! Ei peli vaan pelaajat. Siellä jätetään autoa tahallaan keskelle tietä että varmasti aika-ajosi menee siinä. Kisassa suosituin ohitustyyli on jenkkipoliisienkin omima "pyöräytä vastustaja" liike. Ja jos satut tekemään ajovirheen niin muista että ohittavaa vastustajaa tietysti kiilataan. Ai niin ja jos olet viimeinen niin jättäydy kierroksella ja koita kilkata kaikkia muita.. Mitä ihmettä, kuka ostaa tämän pelin perseilläkseen onlinessä. Taidan itsekkin ostaa FIFA 15:sta ja ainoa mitä haluan tehdä siinä on liukutaklata vastustajan mokkea onlinessä ihan vain että se pilaa toisen peli-ilon.. koska eihän mua jalkapallopelit kiinnosta mut laitanpahan 60e siihen et saan ärsyttää muita koska muuten mulla ei sei.. ärrinmurrin
Tiedän tunteen.. Monta kertaa tänään (kin) piti ragequitata kisoja noitten takia ja sitten vielä mikrofoonin käyttö.. Aina joku / jotkut huutelevat siellä.. party chattikin on keksitty :D
 
Ylös Bottom