Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teccrom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
svalkein: Olen huomannut saman mutta vain vanhemmilla autoilla . Luulen että tekijät ovat yrittäneet sillä jäljitellä aliohjautuvuutta ?
 
Paljonkos tässä on autoja?
Entä eri ratoja? Onko siinä hyvä yksinpeli eli en pääse liveen joten yksinpelin täytyy olla hyvä.Entä ohjailtavuus arcade vai realistinen?

En ole hirveästi pelannut autopelejä joten onko tässä imua muille kuin autopeli faneille?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aeroneus

En ole hirveästi pelannut autopelejä joten onko tässä imua muille kuin autopeli faneille?

Tässä olisi juuri sellainen peli. Itsekään en liiemmin viime vuosina muita ajeluita ole pelannut kuin Bizarren tuottamia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aeroneus
Paljonkos tässä on autoja?
Entä eri ratoja? Onko siinä hyvä yksinpeli eli en pääse liveen joten yksinpelin täytyy olla hyvä.Entä ohjailtavuus arcade vai realistinen?

En ole hirveästi pelannut autopelejä joten onko tässä imua muille kuin autopeli faneille?

Pelissä on 102 autoa. :eek:

Ratoja taitaa olla hieman yli 100.

Yksinpeli on omasta mielestäni hyvä ja pitkäkestoinen.

Ohjattavuus on siinä arcaden realistisen välissä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan OdeTheMan

Ratoja taitaa olla hieman yli 100.

Häh? yli 100 rataa??

Nojoo, ootte kyllä kehunu peliä niin paljon että se pääs pukinkonttiin. :)
Onko kukaan muuten testannu pelata ratin kanssa?
 
Logitech momo, on tossa vieressä mutta perhanan microsoft kun ei pistäny normaaleja usb liittimiä koneseen...(plusaa siitä pleikkarille)
...piti vissiin koittaa rahastaa sitten sinäkin asiassa huonoilla xbox rateilla.
 
No eipä tuolla ratilla nyt niin väliä. Analogipadi riittää ihan hyvin tällaisiin peleihin. Itsellänikin on MOMO, mutta eipä ole tullut edes PS2:n kanssa käytettyä, kun sen virittäminen pelikuntoon on niin vaivalloista. Mieluummin nappaa padin laatikosta ja alkaa pelaamaan.
 
Peli on loistava.

Toistaiseksi kaikista Kudos World Series -kisoista on tullut hakattua kultamitalit, ja nyt on Pacific Muscle -sarja työn alla.

Harmikseni kohtasin tänään ensimmäistä kertaa paljon kohutun aliohjautuvuusbugin, ja nyt se on alkanut ilmestyä yhä useammin. Ohjaus ikäänkuin lukittuu satunnaisesti, ja seinä saa kyytiä.

Pelimusiikki pätkii välillä.

t. Ola
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan OdeTheMan
Pelissä on 102 autoa. :eek:

Ratoja taitaa olla hieman yli 100.

Yksinpeli on omasta mielestäni hyvä ja pitkäkestoinen.

Ohjattavuus on siinä arcaden realistisen välissä.

...Olen ekstaasissa!Pakko hankinta että on tekemistä joululomalla:p
Eihän ole nykimistä?
Entä tuleeko Vauhdin tunnetta kun paahtaa katuja kahtasataa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aeroneus
...Olen ekstaasissa!Pakko hankinta että on tekemistä joululomalla:p
Eihän ole nykimistä?
Entä tuleeko Vauhdin tunnetta kun paahtaa katuja kahtasataa?

Nykimistä en ole kertaakaan huomannut ja kyllähän se vauhdintunnekin ihan hyvä on.
 
Minä en kyllä tuosta "aliohjautuvuusbugista" ymmärrä hölkäsen pöläystä. Siis mitä? Ei ole tullut kertaakaan vastaan, vaikka aika paljon on tullut pelattua. Tai sitten en ole huomannut. Tietysti joissain paikoissa seiniin mennään että jytkähtää, vaikka jarrua polkisi ja "rattia" kääntäisi, mutta tätä tapahtuu vain, jos tiessä on jokin monttu tai leikkaa kanttareen päältä niin, että vain kaksi pyörää on kunnolla tiessä kiinni. Tietysti myös tekoälyn tuuppimiset aiheuttavat välillä ikäviä yllätyksiä, kun autoa ei saakaan oikealle linjalle sisäkurvista puskevan törpön takia. Oletteko nyt ihan varma, että kyseessä on bugi, eikä omasta ajosta johtuva seikka? Ei meinaan ole kivaa valittaa asiasta kehittäjälle, jos vika on pelaajassa. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Minä en kyllä tuosta "aliohjautuvuusbugista" ymmärrä hölkäsen pöläystä.
Linkki Linkki 2 Linkki 3

Ainakin omalta kohdaltani olen varma, että kyseessä ei ole ajotaidon puute tai auton ominaisuuksien rajoitus, vaan epätavallinen ohjauksen lukittuminen.

Vaiva ei kuitenkaan esiinny jatkuvasti, eikä sillä mielestäni ole pelikokonaisuuden kannalta suurta merkitystä.

t. Ola
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No ainakin toistaiseksi näyttäisi siltä, että mitään varsinaista bugia ei ole löydetty:

iRobot
Bizarre Creations
Right, this is getting out of hand. The physics engine and car handling, including the dynamic steering range, function entrirely as designed. If it did not, the game simply wouldn't work.

Some of you don't like it, and are trying to create situations where you think that the steering range is broken, when it just isn't the case.

Gust: We have not ignored this issue; we've allowed these threads to continue, followed them, looked into each instance, and we've posted a number of responses. This alone should tell you we're not hiding anything. I would not call this ignoring the issue and hoping the 'furor' goes away.


Mutta tosiaan jos luulette, että peli ei toimi kuten pitäisi, noottia Bizarrelle. Erään toisen työntekijän mukaan he pyrkivät selvittämään mahdollista ongelmaa, mutta kuten yllä käy ilmi, mitään ei ole toistaiseksi löytynyt. Vain murto-osa PGR2:n pelaajista on huomannut rankkaa aliohjautuvuutta, joten mahdollinen vika voi olla yhtä hyvin rautapohjainen. Joskus aiemmin Microsoftin tuki on suositellut DVD-vastaanottimen irroittamista pelaamisen ajaksi -- tiedä sitten auttaako. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa minkään pelin kanssa tuosta vastaanottimesta huolimatta. Joskus kyllä eräs 3rd party -ohjain teki hieman vastaavaa (ohjaus lukittui tietyissä peleissä), mutta takuuvaihto paikkasi vian.
 
Aliohjautuvuus ongelma? Mulla on pari kertaa ilmennyt sellainen ongelma, että auto ei tunnu kääntyvän kunnollla vasemmalle. Hetken päästä sitä ei taas ole. Mutta jossain kohden muutaman mutkan ajan tuollainen omasta mielestä välillä ilmenee.
 
Ehdottomasti positiivinen yllätys. Ennen ostopäätöstä sai joissakin medioissa parjattu 30 fps:n ruudunpäivitys hieman epäluuloisuutta aikaan, mutta helpotus oli suuri kun peliä pääsi vihdoin testaamaan. Vauhdin tunne puskurikamerasta (ainoa oikea kuvakulma :-) on aika melkoinen, jopa huomattavasti parempi kuin ykkösosassa. Minkäänlaisia (ohjaus)bugeja ei tähän mennessä ole tullut vastaan. Suosittelen!
 
Aliohjautuvuudesta. Itse olen törmännyt samaan valitettavan useinkin. Yleensä tapahtuma on seuraavanlainen. Jarrutat ennen mutkaa ja alat kääntämään.
Teet pienen korjausliikkeen vastakkaiseen suuntaan niin auto alkaa puskemaan eikä enää käänny sinne minne pitäisi.
Tässä pelissähän voi mennä mutkiin jarru pohjassa ja ajettavuus silti säilyy. Tietääkseni fysiikan lakien mukaan massa jatkaa suoraan(siis jos jarru on pohjassa ja vaikka käännät minne).Mitenkäs teillä? Tuli ehkä vähän epäselvä mutta toivottavasti jotain tajusitte.
 
Ylös Bottom