Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teccrom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Livestä kuultu _huhu_: 25 autoa + jonkin verran ratoja lisää joulupäivänä. Saa nähdä :)
 
Voi olla hyvinkin mahdollista. Olettekos käyneet siellä Show Roomissa kävelemässä? Siellä on monta tyhjää "Xbox Live" -huonetta, joihin ilmeisesti sitten niitä Livestä ladattuja autoja putkahtelee.

PS. Nytpä muistin PGR2:n loistavan Geometry Warsin. Oletteko pelanneet? Minkäslaisia pisteitä olette saaneet? :rolleyes:
 
Millä perkeleen Kudoksilla niitä sitten avataan. :o 90 autoa tällähetkellä ja aika nihkeätä yrittää nostaa kudosrankingia kun satatuhatta pojoa on väliä.
 
Sain PGR2 torstaina. Yksinpelissä oon menny hopealla/kullalla Pacific Muscle -sarjaan asti. Livessä oon ranking 3. Jos autopeleistä yhtään pitää niin suosittelen vilpittömästi!
 
Aliohjattavuudesta... Itse olen tuohon törmännyt kerran, kyllä sen täytyy jokin bugi olla, kun kerran näinkin "moni" on siihen törmännyt. Muuten loistava peli, vaikkakin koneiden tekoäly on kaukana hyvästä. Jos mutkassa vaikka pyörähtää tms., koneet tulevat täyttä vauhtia päälle, eikä se ole kovin hauskaa. En malta odottaa joulua, sillä silloin pääsen mukaan live-kisoihin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Petronome
Aliohjattavuudesta... Itse olen tuohon törmännyt kerran, kyllä sen täytyy jokin bugi olla, kun kerran näinkin "moni" on siihen törmännyt. Muuten loistava peli, vaikkakin koneiden tekoäly on kaukana hyvästä. Jos mutkassa vaikka pyörähtää tms., koneet tulevat täyttä vauhtia päälle, eikä se ole kovin hauskaa. En malta odottaa joulua, sillä silloin pääsen mukaan live-kisoihin.

En ole ikinä törmännyt tuohon, vaikka olen pelannut Kudos Rankingissa 36. tasolle ja Live Kudos Rankingissa 5. tasolle. Koitin tässä eilen hakemalla hakea sitä "bugia", mutta turhaan. Autot käyttäytyvät minun mielestäni ihan loogisesti ja kääntyvyyteen vaikuttaa nopeuden ja ratin asennon lisäksi tienpinta, jarrutusvoimakkuus (jarrut lukittuvat -> ohjattavuus heikkenee), mahdollisesti käsijarru ja liikkeen suunta. Esimerkiksi jos kääntää ennen oikealle taittuvaa mutkaa vasemmalle, autoa on vaikea saada hyvälle ajolinjalle. Valtaosa PGR2:n pelaajista ei ole huomannut pelissä mitään häikkää, eikä kehitystiimikään ole toistaiseksi löytänyt vikaa niin sanotusti konepellin alta. Olisi perin kummallista, jos osassa samaa erää olevista peleistä olisi jokin bugi ja osassa ei. Olisi varsin mielenkiintoista nähdä ongelmaa demonstroiva video, jos jollain olisi kaappaukseen tarvittava laitteisto.

Tekoäly tosiaan rymistelee jonkin verran, mutta ei kuten tulet Livessä huomaamaan, tiellä poikittain olevan auton väistäminen ei aina ole helppoa, kun raskas, jarruvammainen amerikanmuskeli paahtaa täyttä höyryä. Tekoäly kyllä pyrkii väistämään kolareita, mutta aina se ei ole kapeilla radoilla kovissa nopeuksissa helppoa ihmispelaajallekaan. En menisi liikaa moittimaan tekoälyä, sillä vasta nopeimmissa luokissa sen mokat voivat oikeasti olla ärsyttäviä. Ainakin näin minun kohdallani.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan svalkein
Huomasin tänään PGR2:sessa seuraavan ongelman; toisinaan kun kääntää autoa vasemmalle se ei käänny kunnolla vaan päätyy yleensä seinään. Näin tapahtuu vain tatilla ohjattaessa, jos käytän ristiohjainta kääntyy kunnolla/normaalisti. Ilmeisesti vika on ohjaimessa (3 viikkoa vanha Controller-S), onko kellään muulla kenkkuillut? Pitää kai kiikuttaa padi huoltoon/vaihtoon :-(

Laitoin vibran offille ja ei ole enää ohjauksessa moittimista, tiedä sitten johtuuko tästä vai mistä.
 
Oon itekkin huomannut että joskus nimenomaan vasemmalle kääntyminen tuottaa tuskaa. Ei tuo oikein tarkoitetulta ominaisuudelta tunnosta kun ei ole jarrut lukossa eikä vauhtiakaan kummosia mutta eipä silti saa autoa kääntymään. Ohjaimessa se vika ei ole.
 
Ainoa "ongelma" mitä mulla on, en löydä user camera asetusta mistään. Ei kai ne ole poistanut sitä, koska default ulkokameroilla on huono ajaa cone challengit...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NiX
Aliohjautuvuudesta. Itse olen törmännyt samaan valitettavan useinkin. Yleensä tapahtuma on seuraavanlainen. Jarrutat ennen mutkaa ja alat kääntämään.
Teet pienen korjausliikkeen vastakkaiseen suuntaan niin auto alkaa puskemaan eikä enää käänny sinne minne pitäisi.
Tässä pelissähän voi mennä mutkiin jarru pohjassa ja ajettavuus silti säilyy. Tietääkseni fysiikan lakien mukaan massa jatkaa suoraan(siis jos jarru on pohjassa ja vaikka käännät minne).Mitenkäs teillä? Tuli ehkä vähän epäselvä mutta toivottavasti jotain tajusitte.

Juuri näin , on muuten aika ärsyttävää kun ajat todella kauan kestävää kisaa ja viimeisessä mutkassa "bugi" tapahtuu ja hipaiset seinää , tietenkin vauhti lopahtaa ja jäät 2. tai 3. sijalle :mad:
 
Rakastan sega gt 2002:Sta joten onkohan tässä peli minulle.Vertailkaahan vähän pelejä keskenään.Mikä on PGR 2:ssa parempaa kuin Sega gtssä?
 
Ei ton bugin toistaminen ole mitenkään kauhean ongelmallista. Eilen esim live pelissä maukkaasta johtoasemasta suoraan seinään kun auto ei kääntynyt millään vasemmalle. Muiden onni ettei mulla ole vielä mikkiä! :D

Ehkä se bugi liittyy jotenkin tuohon jarruttamiseen jos esim jarrua on painettu tietty määrä niin se toistuu. Mitenkään loogisesti se ei ainakaan toimi, koska auto kääntyy yleensä hyvin jarrut pohjassa verrattuna siihen miten se kääntyy tuon bugin ilmetessä.
 
Niin onkos tuo peli minkälainen xbox:in omalla s-ohjaimella pelattuna?

Ja onkos se mitenkään mahdollista saada PC:n ratin toimimaan xbox:issa? Logitechin Red MOMO on itelläni PC:llä ja ois kiva jos sen vaan jotenkin sais toimii xbox:issakin.
 
Britti foorumilla joku mainitsi että tämä ns. bugi voisi liittyä tatin kääntämiseen hieman ala- tai yläviistoon autoa ohjatessa , eli bugia ei ilmenisi jos tattia kääntää suoraan vasemmalle tai oikealle :confused:

Pitää kokeilla vielä myöhemmin ottaa infra vastaanotin pois , katsotaan auttaako :(
 
Onko joku saanut kaikkia/ suurinta osaa platinamitaleista?
Itselleni tuo on mahdottomuus, mutta tuo TVR Cerbera speed 12 kiinnostaa niin hemmetisti...:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan beat
Kuinkas paljon tossa pitää kaasutella jotta saa nürburingin käyttöön? :confused:

Jostain luin ettei pahemmin tarvitse edes kaasutella, että pääsee nürburgringille. On siis helpompi ja vaikeampi tapa.

Muuten jos joku vielä johonkin tarvitsee tuota listaa autoista niin tässä ois. Aakkosjärjestyksessä niin on helpompi etsiä tietyt automerkit.

AC 427 MKIII
Ascari KZ1
Aston Martin Vanquish
Audi RS6
Audi S4
Audi TT 3.2 Quattro
Audi TT Coupe
Audi TT Roadster
Bentley Continental GT
BMW M3
BMW X5 4.6is
BMW Z4 3.0i
Cadillac XLR
Caterham 7 Classic
Chevrolet Camaro SS
Chevrolet Camaro Z28
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet SSR
Corvette Sting Ray
Delfino Feroce
Dodge Viper GTS
Dodge Viper SRT-10
Enzo Ferrari
Ferrari 250 GT
Ferrari 275 GTB
Ferrari 355 F1
Ferrari 360 Modena
Ferrari 360 Spider
Ferrari 550 Barchetta
Ferrari 575M Maranello
Ferrari Challenge Stradale
Ferrari Dino 246 GT
Ferrari F40
Ferrari F50
Ferrari Testarossa
Ford Focus RS
Ford GT
Ford GT40
Ford Mustang Fastback 2+2
Ford SVT Lightning
Honda Civic Type-R
Honda Integra Type-R (Japan)
Honda NSX Type-R (Japan)
Honda S2000
Iceni
Jaguar E-Type
Jaguar XJ220
Jaguar XKR
Koenigsegg CC V8S
Lancia Delta Integrale Evo
Lancia Stratos
Lexus SC 430
Lotus 340R
Lotus Elise
Lotus Espirit V8
Lotus Exige
Mazda Miata MX-5
Mazda RX-7
Mazda RX-8
Mercedes 300SL Gullwing
Mercedes CLK-GTR
Mercedes ML55 AMG
Mercedes SL55 AMG
MINI Cooper S
Mitsubishi 3000 GT VR4
Mitsubishi Lancer Evolution VII
Morgan Aero 8
Nissan 240Z
Nissan 350Z
Nissan Skyline GT-R (R34) Nur
Noble M12 GTO3
Pagani Zonda S
Pontiac GTO
Pontiac Trans Am
Porsche 550 Spyder
Porsche 911 Carrera Coupe (996)
Porsche 911 GT1
Porsche 911 GT2 (993)
Porsche 911 GT3 (996)
Porsche 911 RS 2.7
Porsche 911 Turbo (996)
Porsche 959
Porsche Boxster S
Porsche Carrera GT
Porsche Cayenne Turbo
Renault Clio V6
Renault Spider
Saleen S7
Seat Leon Cupra R
Subaru Impreza WRX STi
Toyota 2000GT
Toyota MR2 Spyder
Toyota Supra Twin-Turbo
TVR Cerbera Speed 12
TVR Tamora
TVR Tuscan Speed 6
Vauxhall VX220
Vauxhall VX220 Turbo
Volkswagen New Beetle RSi
Volkswagen R32
Volvo XC90

;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan beat
ja se helpompi on? :rolleyes:

No kun ei satu muistumaan nyt mieleen.

Joku oli kuulemma päässyt ajelemaan Nürbrugringille, vaikka ei ollut pelannut peliä lähellekään loppua.
 
Ylös Bottom