Halonhakkaaja
New Member
Kyllähän tuo pitää jouluksi hommata. niin paljon kehuttu peli.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Petronome
Aliohjattavuudesta... Itse olen tuohon törmännyt kerran, kyllä sen täytyy jokin bugi olla, kun kerran näinkin "moni" on siihen törmännyt. Muuten loistava peli, vaikkakin koneiden tekoäly on kaukana hyvästä. Jos mutkassa vaikka pyörähtää tms., koneet tulevat täyttä vauhtia päälle, eikä se ole kovin hauskaa. En malta odottaa joulua, sillä silloin pääsen mukaan live-kisoihin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan svalkein
Huomasin tänään PGR2:sessa seuraavan ongelman; toisinaan kun kääntää autoa vasemmalle se ei käänny kunnolla vaan päätyy yleensä seinään. Näin tapahtuu vain tatilla ohjattaessa, jos käytän ristiohjainta kääntyy kunnolla/normaalisti. Ilmeisesti vika on ohjaimessa (3 viikkoa vanha Controller-S), onko kellään muulla kenkkuillut? Pitää kai kiikuttaa padi huoltoon/vaihtoon :-(
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NiX
Aliohjautuvuudesta. Itse olen törmännyt samaan valitettavan useinkin. Yleensä tapahtuma on seuraavanlainen. Jarrutat ennen mutkaa ja alat kääntämään.
Teet pienen korjausliikkeen vastakkaiseen suuntaan niin auto alkaa puskemaan eikä enää käänny sinne minne pitäisi.
Tässä pelissähän voi mennä mutkiin jarru pohjassa ja ajettavuus silti säilyy. Tietääkseni fysiikan lakien mukaan massa jatkaa suoraan(siis jos jarru on pohjassa ja vaikka käännät minne).Mitenkäs teillä? Tuli ehkä vähän epäselvä mutta toivottavasti jotain tajusitte.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan beat
Kuinkas paljon tossa pitää kaasutella jotta saa nürburingin käyttöön?![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nupe_31
Jostain luin ettei pahemmin tarvitse edes kaasutella, että pääsee nürburgringille. On siis helpompi ja vaikeampi tapa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan beat
ja se helpompi on?![]()