Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham 2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nupe_31
No kun ei satu muistumaan nyt mieleen.

Joku oli kuulemma päässyt ajelemaan Nürbrugringille, vaikka ei ollut pelannut peliä lähellekään loppua.

nojuu tänään ahersin ja ajelin sinne saakka :eek:
alkaa loppu häämöttää jo!

ihan loistava peli! CMR4 kanssa suht tasoissa ajopelien suhteen
 
Peliä voi kuvata vain yhdellä sanalla - paska! Pelissä mopot ei käänny mihinkään , ei ole nopeuden tuntua sitten polkuauton ja muutenkin kankea toteutus.
Kenenkään ei pitäisi ostaa peliä, se on toiseksi huonoin ajopeli pgr1 jälkeen.
 
Juu, mulle tulee joululahjaksi tuo Project Gotham Racing 2 ja kovaa on ollut kahden viikon odotus. Toivottavasti peli osoittautuu hyväksi, vaikken Liveä toistaiseksi omistakkaan.

-Prosessi
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prosessi
Juu, mulle tulee joululahjaksi tuo Project Gotham Racing 2 ja kovaa on ollut kahden viikon odotus. Toivottavasti peli osoittautuu hyväksi, vaikken Liveä toistaiseksi omistakkaan.

-Prosessi

Kyllä siinä riittää pelattavaa yksinpelissäkin ihan tarpeeksi!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan beat
Kyllä siinä riittää pelattavaa yksinpelissäkin ihan tarpeeksi!
Jopa niin paljon että viime aikoina on tullut pelattua enemmin yksin peliä kuin livessä. Ja peliin et tule varmsti pettymään.
 
No hyvä. :) On ollu kokoajan vähän epävarma olo, ku kaikki hehkuttaa vain Liveä. Hyvä tietää, että saa rauhassa odottaa...

-Prosessi
 
Juu on sitä täälläkin odotettu jo pitemmän aikaa. Huomenna pääsee sitten kokeilemaan. Voi olla että yö vierähtää pgr2:sen parissa aika pitkälti. Pitänee tuo live hankkia myös sitten joulun jälkeen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan phoe
Peliä voi kuvata vain yhdellä sanalla - paska! Pelissä mopot ei käänny mihinkään , ei ole nopeuden tuntua sitten polkuauton ja muutenkin kankea toteutus.
Kenenkään ei pitäisi ostaa peliä, se on toiseksi huonoin ajopeli pgr1 jälkeen.

Jaahas, mikäköhän ps2 gran turismo fanboy on tänne eksyny latelemaan naurettavia kommenttejaan joita kukaan ei voi ottaa tosissaan.

Todellinen xbox vihaaja.

Säälittävää :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan beat
CMR4 kanssa suht tasoissa ajopelien suhteen

Tuo cmr4 kiinnostaa kyllä jonkun verran. Ainakin kohtuu hienon näkönen se on, mutta takaraivossa jyskyttää vielä "ei niin hyvä" cmr3 pc:llä. Ilmeisesti tuo cmr4:n xbox versio on parempi?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nupe_31
Juu on sitä täälläkin odotettu jo pitemmän aikaa. Huomenna pääsee sitten kokeilemaan. Voi olla että yö vierähtää pgr2:sen parissa aika pitkälti. Pitänee tuo live hankkia myös sitten joulun jälkeen.



Jaahas, mikäköhän ps2 gran turismo fanboy on tänne eksyny latelemaan naurettavia kommenttejaan joita kukaan ei voi ottaa tosissaan.

Todellinen xbox vihaaja.

Säälittävää :rolleyes:
En ole ps2 fanboy ja tykkään ajopeleistä mutta pgr2 on PASKA! Itsellänikin on xpox.
Jos peli on kakka, niin minkäs teet asialle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan phoe
En ole ps2 fanboy ja tykkään ajopeleistä mutta pgr2 on PASKA! Itsellänikin on xpox.
Jos peli on kakka, niin minkäs teet asialle.

Varmasti sulla on xbox kun osaat sen nimenki kirjottaa.
Jääny tuo PGR2 pelaaminen kun on tullu counter-strike, mutta huomenna, jouluaattona varmaan tuun sinne taas päristelemään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan phoe
En ole ps2 fanboy

Joo niinpä niin. Älä tukehduta mua nauruun!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan phoe
tykkään ajopeleistä

Hmm..tiedätkö edes mitä ne on?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan phoe
Itsellänikin on xpox.

Jaahas, millanen se sun "xpox" oikeen on?en oo kuullukaan. Mulla ainakin on ihan xbox.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan phoe
Jos peli on kakka, niin minkäs teet asialle.

Etpä oo tainnu pelata edes koko peliä.
 
Eipäs lähdetä tuolle linjalle, jookos? Jokaisella olkoot omat mielipiteensä, eikä niistä tarvitse nokkiinsa ottaa. Pysytään aiheessa ja vältetään aivan turhiin riitoihin menemistä, niin ei tarvitse näin joulun alla ketjua alkaa kovalla kädellä muokkaamaan.
 
jep. totta on että turha täällä on alkaa väittelee onko se huono vai hyvä vanhaan kunnon juupaseipäs-tyyliin. tietty vähän rakentavampi palaute kuin "se on ihan kakka ja suoraan sielt" olisi suotavaa. tommoset väitteet kun tahtovat olla normaalistikin vähän heikoilla perustoilla saati sitten silloin kun yli 90% mediasta ja pelaajista vaihtelee alushousujaan siihen tahtiin mitä pelaa em. peliä.

eihän peli välttämättä ole huono vain jos siitä ei tykkää. on pelejä joista minä en tykkää siksi koska ne ei oo mun tyylisiä ja pelejä joista en pidä koska ne ovat huonoja niistä ja niistä syistä johtuen.

joten haluaisin mielelläni kuulla vähän rakentavampaa palautetta siitä miksi sinun mielestäsi, phoe, pgr2 on huono.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Eipäs lähdetä tuolle linjalle, jookos? Jokaisella olkoot omat mielipiteensä, eikä niistä tarvitse nokkiinsa ottaa. Pysytään aiheessa ja vältetään aivan turhiin riitoihin menemistä, niin ei tarvitse näin joulun alla ketjua alkaa kovalla kädellä muokkaamaan.

Juu sori mä lähin vähän turhaan mukaan tohon tyhmään väittelyyn. Ärsytti vaan kun ihan lapsellisia kommentteja ilman mitään kunnon perusteluja.

Joten phoe täällä Veeksin kanssa odotellaan niitä sun perusteluja. Antaa tulla!
 
nyt ku itte pääsin kokeilee ihan tosissaa tota ku revin sen ite paketoimasta paketista :p niin täytyy myöntää että itse ajofysiikka ja kaikki ajamiseen liittyvä on kyl ihan mallikkaasti tehty. ajofysiikka on kyllä yksi parhaista mitä on tullut vastaan...ehkä toisiks paras mitä on. parasta on ollut tietokoneella eräs independet julkaisun fysiikka, minkä nimeä en enää muista. ainut mitä tohon ajopuoleen olisi halunnut lisää olis ollut, se että vois polttaa kumia jarrulla paikallaan...ja etuvetosilla käppäri pohjassa. tosissaa toi fysiikka o niin hyvin toteutettu että kun kokeilin vanhaa z28 camaroa niin oli pakko jäädä vain pitämään kumitalkoita aukealle. :D

se mikä mua tossa ärsyttää ei johdu sinänsä pelistä vaan minun persoonallisuudesta. kun on noita kaiken maailman time challengeja tai mitä onkaan ja munhan pitää ne päästä kovana rattimiehenä heti platinumilla läpi ja jos ei meinaa hommasta tulla mitään, niin onpas ohjaimen vääntölujuus kovilla...ihmeellisesti tuntu toi liverankingeihin menevät tuloksetkin noiden mukaan heittävän...jostain saatto mennä jonnekin 8000 joukkoon ja seuraavasta 500:n. ja sitten viel sellanen psyykkinen juttu että ku mulle ei mikää peli kelpaa vaan sen pitää olla oikean maalainen ja muutenkin miellyttävä. sit mun on saatava ne platiniumit jollain luokan heikoimmillakin autoilla jos niikseen tuleen...en viitti tuhlata niitä rahoja mihkää typeRiin (no onneks se nyt onkin ihan roskaa tuossa pelissäkin ;) ).

livestä en vielä sano mitään. hyvin tuo näytti toimivan kun kävin itseni häpäisemässä...itsellä oli live ranking 2 ja kaverilla jotain 19 ja sit se peijoona halus ajaa niillä kaikkein tehokkaimmilla rasseilla, joilla alkaa tota vauhdintuntua tosissaan olemaan...melkein luulin jo pärjääväni ennenku tajusin että sehän anto mun voittaa tarkotuksella...en tiedä mitä mielihyvää se siitä sit sai, mut itteä ainakin hävetti helvetisti ku työnsi gt40:n seinään ku se siinä perässä peesaili huvikseen. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Veeksi
en tiedä mitä mielihyvää se siitä sit sai, mut itteä ainakin hävetti helvetisti ku työnsi gt40:n seinään ku se siinä perässä peesaili huvikseen. :D

Varmaan sitä mielihyvää, että peesailusta saa ihan järjettömästi Kudos-pisteitä (nopeusedun lisäksi). :rolleyes:
 
ei se yleensäkään juuri niin puskurissa ollut, että ois saanut drafting pisteitä...rata kun vielä ole kapea ja mutkainen. mutta sitä kai se yritti... :)
 
onkos liven kautta tullut mitään uutta ladattavaa peliin joulun tiimoilta????
Autoja?
Paikkoja?
 
Ylös Bottom