Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham Racing 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project Gotham Racing 3

FinSX sanoi:
Ainoa hyvä autopeli mitä olen tähän asti pelannut kuuluu Gran Turismo -sarjaan. Niissä peleissä on sentään edes vähän realismia ja pelaaminen on aidosti kivaa ja addiktoivaa.

Et ole Forza Motorsportia kokeillut?

Latasin PGR3:n demon ja oli kyllä niin naurettavan epärealistista meininkiä, että tuskin tulee ikinä hommattua. Ohjaamonäkymistä oli hauska pelata, mutta se yksin ei mitenkään jaksa kiinnostaa kovin pitkään. Muista kamerakulmista peli tuntui oudon lattealta.

Tuon demon jälkeen palasin Forzan pariin. Heti ekassa mutkassa SRT-10:llä pihalle ja päin seinää - oli jäänyt PGR3:n ajomalli selkäytimeen.

Osaako ketään kertoa, että miksi, kun pelaan online:ssa, niin häviää kaikki vastukset heti kun peli on alkanut ja minun auto seisoo yksin lähtösuoralla ja sit lukee et ne muut pelaajat on lopettanut? Tätä on tapahtunut nyt noin viikon ajan ja ei ennen ole käynyt noin. Sit oudointa on, että ne muut ovat ajanneet sen radan normaalisti, kun olen menny takas huoneeseen kysymään, että mitä tapahtu. Välillä siis ihan normaalisti pystyn pelaa muiden kanssa ja sit välillä tapahtuu toi ihme juttu. :rolleyes:

Vol sanoi:
Pelaamisen pitäisi olla hauskaa. Lastenvahtina toimiminen ei innosta.

Nettipeli toimisi, jos törmäilystä hajoaisi autot tai ne jäisivät ainakin joksikin aikaa tien sivuun. Nyt kimmottelemalla mutkissa edellä ajavan kylkeen pääsee välillä jopa nopeammin eteenpäin ja saa samalla yhden kilpailijan kisasta pois pitemmäksi aikaa. Uskoisin, että jos olisin parempi pelaaja, saisin enemmän livestä irti, koska ylemmissä sarjoissa on varmaan järkevämpi meno. Keskinkertaisen tuhertajan kannattaa siis unohtaa tämän pelin livepelaaminen suosiolla.
Niinhän sen pitäisi. No ei tämä peli ole minua varten, itse saan kicksejä nimenomaan reilusta pelaamisesta ja tiukoista ohituksista ilman mitään tahallaan kylkeen vetämisiä tai suoralla kun ajaa toisen imussa niin tämäpä vetääkin jarrut pohjaan ja päks.

Itse en tämmöisissä peleissä hyväksy minkään asteista sikailua, se pilaa peli-ilon samantien. Joku mario kart olisi tietysti aivan eri asia kun se kuuluu pelin henkeen. No ei ole pakko pelata :)

Xbox sivulta:

Juuso kohtaa haastajat PGR3:ssa!

Lauantaina 28.1.2006 ajetaan kilpaa tyylillä, kun toimittaja Juuso Myllyrinne testaa halukkaiden haastajien ajotaitoja Xbox 360:lla Project Gotham Racing 3 -pelissä. Tapahtumapaikkana on sekä Xbox Live-peliyhteisö verkossa että Sellon kauppakeskus Espoossa. Pelaajilla on siis mahdollisuus osallistua kilpailuun joko kotisohvalta tai Sellon kauppakeskuksessa.

Juusoa vastaan pelataan lauantaina klo 13-15 välisenä aikana. Xbox Livessä Juuson löytää gamertagilla juuuso.

Kauppakeskus Sellossa peliä voi seurata Sellon aukiolla "livenä", joko isolta kuvaruudulta tai pienemmiltä kuvaruuduilta ympäri Selloa. Tapahtuma on ainutlaatuinen koko Skandinaviassa ja se on tähdätty juuri suomalaisille pelaajille kautta maan.

Game with Fame -pelitapahtuma järjestetään Sellon Hyvinvointiviikon perheen ja vapaa-ajan päivän yhteydessä. Paikalla on myös Xbox 360 on Wheels -kiertue eli täyden peli- ja viihde-elämyksen esittelyvaunu, joka kiertää tämän vuoden aikana erilaisia tapahtumia ympäri Suomea.

Ite en ainakaan tunne tota hemmoa, enkä tiedä minkä lehden toimittaja hän on. :eek:
Kattoo nyt jos kotisohvalta jaksais haastaa juuson. Ei ole mitään paineita sillon, niin kuin olisi jos menisi Selloon ja näkisi pelin isolta kuvaruudulta ja muutkin ihmiset siellä katselisivat vieressä, kun mokailee. :p

[FIN]Scorpion sanoi:
Ite en ainakaan tunne tota hemmoa, enkä tiedä minkä lehden toimittaja hän on. :eek:
Kattoo nyt jos kotisohvalta jaksais haastaa juuson. Ei ole mitään paineita sillon, niin kuin olisi jos menisi Selloon ja näkisi pelin isolta kuvaruudulta ja muutkin ihmiset siellä katselisivat vieressä, kun mokailee. :p

Entinen YleX:n aamujuontaja ja nykyinen Nelosen Juuso ja Tuomas ohjelman juontaja. Jätkä oli parahaillaan silloin kun oli Peltsin kanssa YleX:n aamussa. On myös kova pelimies, joten varmana on enemmän vastusta kuin monesta muusta julkkiksesta.

[FIN]Scorpion sanoi:
Osaako ketään kertoa, että miksi, kun pelaan online:ssa, niin häviää kaikki vastukset heti kun peli on alkanut ja minun auto seisoo yksin lähtösuoralla ja sit lukee et ne muut pelaajat on lopettanut? Tätä on tapahtunut nyt noin viikon ajan ja ei ennen ole käynyt noin. Sit oudointa on, että ne muut ovat ajanneet sen radan normaalisti, kun olen menny takas huoneeseen kysymään, että mitä tapahtu. Välillä siis ihan normaalisti pystyn pelaa muiden kanssa ja sit välillä tapahtuu toi ihme juttu. :rolleyes:

Vielläkin tarvisin tietoa tosta asiasta ja onko kellekkään muulle käyny tota? Nykyään tulee jo diconnect heti, kun astun huoneeseen melkein ja sit tänään sain ajettua kaksi kierrosta, että kaikki 8 pelaajaa näky kuvassa, mutta vikalla kierroksella vaan hävisivät yhtäkkiä kaikki.

Joku korjas oman vikansa näin:

Well I finally fixed mine guys, my D-Link DI-624, had drivers that were over 2 years old for it, I didn't realize since I'd never had a problem with it before. I just went to their website downloaded and installed the new drivers and now I don't get disconnected at all anymore!

Mulla ei ole tota samaa D-Link laitetta, vaan joku eri merkkinen laite, johon en tiedä, että saako siihen edes mitään päivityksiä ja netistä, kun katoin, niin ei taida sille löytyä edes omaa sivua. Saa nähä saanko korjattua tota vikaa ikinä, mutta ei viellä luovuteta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Warra sanoi:
Itselläni samoja kokemuksia, ihan surutta olen pistänyt tollaisille älämölöttäjille negatiivisen palautteen ja mutea on helähtänyt. Todella ärsyttävää.
Ja tuo on ärsyttävää kun kaikki pelaa sillä f50gt:llä jolla on mahdoton ajaa ja nautinto on kaukana. Hitaammilla on hauskempi pelata mutta sitten saa huudella joka hemmetin hemmolle jos tekee oman pelin että class d cars ja sillee. Sitten jotkut jenkit tulevat vaan jauhamaan paskaa eivätkä edes yritä pelata. Välillä tuntuu että 75% live pelaajista ei edes yritä pelata reilusti vaan kiilailee ihan pokkana. Eräskin sankari heitti imussa ajaessani vaan jarrut pohjaan suoralla ja eikun päks perään pärähdin. Sitten seuraavassa ohitusyrityksessäni veti kylkeen. Jenkki oli hänkin. Paska peli netissä, ja liian epärealistinen että jaksaisi jauhaa tosissaan

Ennen 3:sta en pgr sarjaa ole edes testannut mutta ei tuo gt sarjaa voita mitenkään. Nätit autot mutta siinä kaikki.

Lfs xboxille olisi hyvä, tai joku gp4 tms.

ps. vaikka pelaan aina reilusti ei kukaan koskaan anna positiivisia palautteita, kokemuksia muilla samanlaisesta käyttäytymisestä? Joku pisti negatiivisen äänen minulle kielenkäytöstä, vaikka en koskaan avaa suutani pelin aikana. :S Ja peliä tehdessäkin sanon vaan millä autoilla ajetaan. Helvetin paska systeemi live ainakin tämän pelin perusteella, on suorastaan pistänyt raivoksi kyseinen peli etenkin netissä. Ehkä sitten joskus tulee joitain joita on hauska jopa pelata, ja pelaajia jotka pelaavat reilusti eivätkä ölise ja runkuta tumppuun niin että litinä kuuluu, vai mitä ne nyt louskuttelevatkaan leukoja. Bannia pitäisi pystyä antamaan.

Allekirjoitan postauksesi sisällön täysin, ei kauheasti tee mieli pelata livessä tuota enää. Yksi suuri epäkohta on, että pelin aikana et näe mistään että kuka siellä milloinkin mölöttää, näin ei ole suurtakaan mahdollisuutta selvittää kuka se aivovammainen gorillaääniä päästelevä ADHD-lapsi oikein on.

Muitakin suuria ongelmia on, esimerkiksi se että JOKAISESSA matsissa jonka liven kokeiluaikana ehdin pelata, joku idiootti ajoi päin toisia ensimmäisessä mutkassa. Ja auto oli tietysti f50gt :rolleyes: Vaikka jaksoinkin tahkota itseni jopa rank 15 matseihin, silti niitä idiootteja näytti riittävän.

Noh, eipähän tarvitse enää pelata livessä, kun kokeiluaika on umpeentunut. Tämän pelin perusteella ei todellakaan tee mieli ostaa lisäaikaa.

Itse ainakin pistän pelissä aina avoid pelaajan kohdalle jos en halua hänen kanssaan enää pelaavani. Tämä auttaa siinä, ettei peli mene ainakaan niin helposti kyseisten pelaajien kanssa samoihin peleihin. Itseäni ärsyttää vain eniten se, ettei nouse ranking listalla ;) .

Huomasin, kun eilen pelasin - toivottavasti en kerro jo kaikille entuudesta tuttua asiaa, yhden asian ranking systeemistä.

Olinkin jo ihmetellyt,miksi ranking sijoitus saattoi vain tipahtaa, vaikka kisassa sijoittui 2. sijalle. Mielestäni ranking sija menee niin yksinkertaisesti, että mitä huonommin rankatulle pelaajalle häviää sitä enemmän sijoitus huononee. Eli jos ajelee vaikkapa a - luokan autolla contendereja vastaan (esim . pelaaja on 20- ja yli, siis se luku sulkeissa. ;) ) ja itse on vaikkapa alle 20 niin ei haittaa vaikka kisassa jäisi melkein viimeiseksi ajatellen ranking sijoitusta. Eli jos kisassa edellä menee parempia pelaajia kuin itse on niin sijoitus ei pahemmin tule alaspäin vaikkei voitakaan kisaa.

Hauskaa kun häviää jollekin newcomerille alkurytäkän takia niin sijoitus voi tulla tuhansiakin sijoja alas...eli tästä lähtien vain parempia vastaan pelaamaan... :)

Ite en voi pelaa enää yhtää livessä, koska en osaa korjata sitä vikaa mistä oon tossa puhunut pari kertaa. :( Hyvä peli oli PGR3, mutta siihen sit tais jäädä hauskuus. CoD 2 kyl toimii livessä normaalisti ja sitä olenki nyt tahkonut aika paljon ja hauskaa sitäkin on pelata.

[FIN]Scorpion sanoi:

Itselleni ei ole noin käynyt ikinä noin...
Kannattaa viimeistään suuren Live päivityksen jälkeen kokeilla uudestaan josko sitten toimisi sinullakin.

Warra sanoi:
Ennen 3:sta en pgr sarjaa ole edes testannut mutta ei tuo gt sarjaa voita mitenkään. Nätit autot mutta siinä kaikki.
Et tiedäkään mitä olet menettänyt, sillä PGR2 on edelleen kevyesti kaikkien aikojen paras konsoliautoilu. Eihän se realismissa voita esim. GT-sarjaa (tosin "realismi" turismoissakin on vähän niin ja näin; ei minkäänlaista tekoälyä, ei vahinkomallinnusta jne.), mutta loistavan verkkopelin ansiosta PGR2 jyrää kaikki turismot 6-0. Ajatuskin GT-sarjojen yksinpelinysväyksestä puistattaa.

Jotain PGR2:sta kertoo sekin, että peli on edelleen yksi pelatuimpia Live-pelejä vaikka peli on jo yli kaksi vuotta vanha.

PGR3:sta en ole valitettavasti kuullut oikeastaan mitään hyvää.

Eikös tässä rallissa pääse jaetulla ruudulla liveen ollenkaan? En meinaa saada mitään selvää noist profiilihommeleista. :mad:

Jombu sanoi:
Tästä löytyy kaikki autot ja muutakin tietoa autoista.

http://vgstrategies.about.com/od/xbox360cheatsp/a/PGR3CarsList.htm

Ihan hyvä lista, mutta en löytänyt siitä edes kaikkia omistamiani autoja, joten päätin etsiä parempaa. (Tuohan on esiversion autolista.)

Tarkemmat tiedot autoista löytyy Bizarren omalta forumilta: http://www.bizarreonline.net/forum/viewtopic.php?t=8127

Huomasin tuon listan avulla puuttuvat Nissanin sekä Paganon ja huomasin että olin ostanut (tyhjä)päissäni pari autoa kahteen kertaan.

Wikipediakin antaa jostain syystä varsin kattavan esittelyn pelistä ja autoista: http://en.wikipedia.org/wiki/Pgr3

Lisäys: Nyt alkaa mennä jo hermot. Minulla on 80 autoa, minkä pitäisi netistä löytyvien autolistojen mukaan olla kaikki. Siitä huolimatta Own All Cars-badgea ei näy, ei kuulu. En tästä syystä uskalla ajaa loppuja championshippejä platinaisiksi, koska jostain syystä niistä on alkanut tulla negatiivisia lopetusbonuksia. Mikä neuvoksi? Oletteko te muut saaneet kaikki autot kasaan, ja montako teillä niitä on?

Viimeksi muokannut moderaattori:

[FIN]Scorpion sanoi:

Mulla teki tänään tuon kyseisen tempun pari kertaa. Kyseinen onkelma tuli esiin kun pelasin playtimessa, en tiedä ilmeneekö onkelmaa uramoodissa. Saa nähä saako vian korjattua netin palveluntarjoajan avulla, nimittäin jotkin pc pelit ovat oireilleet myös netissä, eli on tullut disconnectia jos esim. bf2 pelaa...palataan astialle jos vika tosiaan on itse netissä.,.

Joo playtimessa mulla tapahtuu tota koko ajan, mutta online careerissa pystyn pelaamaan normaalisti tai ei ainakaan vähään aikaan ole siellä tapahtunut tota juttua.

http://www.xbox.com/fi-FI/live/aliens/default.htm

No on taas. On tullut noita vastaan muistaakseni pelattuakin - keitä sitten ikinä lienevätkin. Pitääpi tänään kokeilla jos pääsee kohtaamaan avaruusolion.

muuten...Johtopäätökseni tuon yllä esillä olevan ongelman kanssa voi tietysti olla nettikin, mutta jos tulee, että muut lopettavat ja itse jää ajelemaan radalle, niin on tod-.näk että sinut on vain yksinkertaisesti potkittu pois pelistä :), mutta peli vain bugittaa ja päästää peliin. Eilen ei kertaakaan tullut kyseistä ongelmaa. Italialaiset varsinkin ovat hauskaa ajoporukkaa.... Jotkut eivät vain tykkää joistain toisista.

Ylös Bottom