Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itsellä oli parhaimmillaan nelosliigassa, mutta nyt mennään kai jossain 7:n paikkeilla... vai oliko kasi. Kuitenkin, putoaa mielestäni liian nopeaan jos tulee muutama huono sijoitus. Tai kuten itselleni kävi, eli katkaisi ennenkö pääsin peliin mukaan, jonka seurauksena tuli parituhatta sijaa ranking alaspäin ja joku valopää keksi vielä pistää negatiivista palautetta kun muka lopetin ennen loppuasamitzu sanoi:Ihan hieno systeemi tuo online career tussa pelissä. Minkäslaisia ranking sijoituksia teillä löytyy? Itse tänään taas pari tuhatta sijaa noussut ja sija tällähetkellä jotain 6300:n paikkeilla league 7:ssä.
Oletko ajanut uramoodissa nuo 50 kisaa? Tuo saavutushan vaatii, että ajaa niitä online career -kisoja, eli playtimen kautta ei tuo mittari täyty.Oleanteri sanoi:Itse en saanut kyseistä online professional archievmenttiä vaikka mm. 50 kisaa on tullut täyteen ajat sitten ja muutkin vaatimukset pitäisi olla suoritettu
NviperO sanoi:Itsellä oli parhaimmillaan nelosliigassa, mutta nyt mennään kai jossain 7:n paikkeilla... vai oliko kasi.
Nyt olen jäänyt siihen Contender (20) tason paikkeille. Vielä parikymmentä kisaa pitäisi ajaa, niin saisi tuon online professional -saavutuksen auki. Kaikki muut on jo paitsi tuo "aja 50 kisaa".
Nurski on kieltämättä vaikea, mutta lähinnä juuri etusuoran ja lähdön takia. Saattaa kisa mennä pilalle jo lähtösuoran tuuppimisissa. Jos siitä selviää ja pystyy ajamaan ehjän kisan niin kyllä se siitä.xtn sanoi:Ihme kaahareita ootte Itsellä liiga vaihtelee 20-24 välillä ja yleensä kisasijoitus on jossain puolenvälin paikkeilla. Aniharvoin tulee voittoja paitsi noista dueleista mutta niiden vaikutus ei näytä olevan yhtä hyvä kuin 8 auton kisoissa. Online pro badgesta puuttuu Nurburgringin voitto.. johan sitä on 60 kertaa yritetty... huoh
Prisoner sanoi:Onko se nyt Microsoftin kokoiselle yritykselle mahdoton tehtävä saada peleihin rattiohjausta?
Onko mitään huhujakaan siitä saadaanko joskus Logitechin Driving Force Pro -ratti toimimaan?
Jombu sanoi:Tästä löytyy kaikki autot ja muutakin tietoa autoista.
http://vgstrategies.about.com/od/xbox360cheatsp/a/PGR3CarsList.htm
Onko sinulla kaikki konseptiautot?
Itselläni samoja kokemuksia, ihan surutta olen pistänyt tollaisille älämölöttäjille negatiivisen palautteen ja mutea on helähtänyt. Todella ärsyttävää.Vol sanoi:Nyt muutaman päivän pelaamisen perusteella näyttäisi, että PGR3:n saamat kriittiset arviot johtuvat enemmän arvostelijoiden kyllästymisestä pelisarjaan kuin pelin laadusta. PGR3 on mielestäni paljon hauskempi ja parempi kuin PGR2. Ainoa negatiivinen seikka on livepelaaminen, joka on aivan naurettavaa kun suurin osa ajaa aina samanlaisella punaisella ferrarilla ja jos erehtyy itse ottamaan jonkun hitaamman auton, kanssakilpailijat ajavat suorilla kiinni ja sitten säännönmukaisesti törmäävät perään. Kisojen odottelu kestää liian pitkään ja hauskatkin kisat menevät pilalle kun joku apina rupeaa hoilaamaan tai huutamaan älämölöä. Livessä ei ole hauska pelata muuta kuin sellaisia pelejä, joissa voi ampua toisia.
Warra sanoi:Itselläni samoja kokemuksia, ihan surutta olen pistänyt tollaisille älämölöttäjille negatiivisen palautteen ja mutea on helähtänyt.