Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham Racing 3

Vastaus: Project Gotham Racing 3

Ihan hieno systeemi tuo online career tussa pelissä. Minkäslaisia ranking sijoituksia teillä löytyy? Itse tänään taas pari tuhatta sijaa noussut ja sija tällähetkellä jotain 6300:n paikkeilla league 7:ssä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project Gotham Racing 3

samitzu sanoi:
Ihan hieno systeemi tuo online career tussa pelissä. Minkäslaisia ranking sijoituksia teillä löytyy? Itse tänään taas pari tuhatta sijaa noussut ja sija tällähetkellä jotain 6300:n paikkeilla league 7:ssä.
Itsellä oli parhaimmillaan nelosliigassa, mutta nyt mennään kai jossain 7:n paikkeilla... vai oliko kasi. Kuitenkin, putoaa mielestäni liian nopeaan jos tulee muutama huono sijoitus. Tai kuten itselleni kävi, eli katkaisi ennenkö pääsin peliin mukaan, jonka seurauksena tuli parituhatta sijaa ranking alaspäin ja joku valopää keksi vielä pistää negatiivista palautetta kun muka lopetin ennen loppua :D

Nyt olen jäänyt siihen Contender (20) tason paikkeille. Vielä parikymmentä kisaa pitäisi ajaa, niin saisi tuon online professional -saavutuksen auki. Kaikki muut on jo paitsi tuo "aja 50 kisaa".
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Itse en saanut kyseistä online professional archievmenttiä vaikka mm. 50 kisaa on tullut täyteen ajat sitten ja muutkin vaatimukset pitäisi olla suoritettu :(
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Tänään oon livessä pelannut ja oli jopa yksi huone, jossa oli pelkästään suomalaisia ja huone oli viellä täynnä. :eek: Varmaan Halossa on monta tollasta huonetta, mutta oli ihan kiva, kun auto pelissäkin pääsi pelaamaan suomalaisten kesken.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Oleanteri sanoi:
Itse en saanut kyseistä online professional archievmenttiä vaikka mm. 50 kisaa on tullut täyteen ajat sitten ja muutkin vaatimukset pitäisi olla suoritettu :(
Oletko ajanut uramoodissa nuo 50 kisaa? Tuo saavutushan vaatii, että ajaa niitä online career -kisoja, eli playtimen kautta ei tuo mittari täyty.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Juuh, Online Careerin puolella on suoritettu annetut ehdot. Pitänee kuitenkin vielä kertaalleen käydä joka kohta läpi varmuuden vuoksi. On nyt ollu pikkasen taukoa koko PGR:stä kun on tahkonut noita muita pelejä.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Onko se nyt Microsoftin kokoiselle yritykselle mahdoton tehtävä saada peleihin rattiohjausta?

Onko mitään huhujakaan siitä saadaanko joskus Logitechin Driving Force Pro -ratti toimimaan?
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

NviperO sanoi:
Itsellä oli parhaimmillaan nelosliigassa, mutta nyt mennään kai jossain 7:n paikkeilla... vai oliko kasi.

Nyt olen jäänyt siihen Contender (20) tason paikkeille. Vielä parikymmentä kisaa pitäisi ajaa, niin saisi tuon online professional -saavutuksen auki. Kaikki muut on jo paitsi tuo "aja 50 kisaa".

Ihme kaahareita ootte :D Itsellä liiga vaihtelee 20-24 välillä ja yleensä kisasijoitus on jossain puolenvälin paikkeilla. Aniharvoin tulee voittoja paitsi noista dueleista mutta niiden vaikutus ei näytä olevan yhtä hyvä kuin 8 auton kisoissa. Online pro badgesta puuttuu Nurburgringin voitto.. johan sitä on 60 kertaa yritetty... huoh :(
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

xtn sanoi:
Ihme kaahareita ootte Itsellä liiga vaihtelee 20-24 välillä ja yleensä kisasijoitus on jossain puolenvälin paikkeilla. Aniharvoin tulee voittoja paitsi noista dueleista mutta niiden vaikutus ei näytä olevan yhtä hyvä kuin 8 auton kisoissa. Online pro badgesta puuttuu Nurburgringin voitto.. johan sitä on 60 kertaa yritetty... huoh
Nurski on kieltämättä vaikea, mutta lähinnä juuri etusuoran ja lähdön takia. Saattaa kisa mennä pilalle jo lähtösuoran tuuppimisissa. Jos siitä selviää ja pystyy ajamaan ehjän kisan niin kyllä se siitä.

Vähemmän tulee enää kyllä "rutistettua" kun on jo kaikki skenaariot palkintokaapissa eikä tarvitse pakkovoittoja hakea. Kun nyt saisi tuon kisamäärän vain täyteen :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Prisoner sanoi:
Onko se nyt Microsoftin kokoiselle yritykselle mahdoton tehtävä saada peleihin rattiohjausta?

Onko mitään huhujakaan siitä saadaanko joskus Logitechin Driving Force Pro -ratti toimimaan?

Joytechin Nitro Racing wheeliä kaupataan Play.comissa 55:llä punnalla. Ratti julkaistaan siinä tammikuun puolessa välissä. Laadusta en tiedä.

http://www.play.com/play247.asp?pa=rcs&page=title&r=X360&title=741475

edit: onkohan langaton?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Siirsin Xbox 360 Live -mainesysteemiin liittyvät keskustelut tähän ketjuun, jatketaan siitä siellä niin pitäytyy tämä ketju PGR3-aiheisessa keskustelussa. Ettei tule liikaa offtopiccia.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Nyt muutaman päivän pelaamisen perusteella näyttäisi, että PGR3:n saamat kriittiset arviot johtuvat enemmän arvostelijoiden kyllästymisestä pelisarjaan kuin pelin laadusta. PGR3 on mielestäni paljon hauskempi ja parempi kuin PGR2. Ainoa negatiivinen seikka on livepelaaminen, joka on aivan naurettavaa kun suurin osa ajaa aina samanlaisella punaisella ferrarilla ja jos erehtyy itse ottamaan jonkun hitaamman auton, kanssakilpailijat ajavat suorilla kiinni ja sitten säännönmukaisesti törmäävät perään. Kisojen odottelu kestää liian pitkään ja hauskatkin kisat menevät pilalle kun joku apina rupeaa hoilaamaan tai huutamaan älämölöä. Livessä ei ole hauska pelata muuta kuin sellaisia pelejä, joissa voi ampua toisia.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Mistä saa listan kaikista autoista? Olen ostanut jo 83 autoa, mutta en tiedä mikä se viimenen auto on, joka minulta puuttuu ja olen koittanut katsoa kaikki autot huolella läpi, mutta ei vaan tule mieleen, että mikä minulta puuttuu ja en jaksa kirjata niitä kaikkia mun jo ostettuja autoja ylös.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Vol sanoi:
Nyt muutaman päivän pelaamisen perusteella näyttäisi, että PGR3:n saamat kriittiset arviot johtuvat enemmän arvostelijoiden kyllästymisestä pelisarjaan kuin pelin laadusta. PGR3 on mielestäni paljon hauskempi ja parempi kuin PGR2. Ainoa negatiivinen seikka on livepelaaminen, joka on aivan naurettavaa kun suurin osa ajaa aina samanlaisella punaisella ferrarilla ja jos erehtyy itse ottamaan jonkun hitaamman auton, kanssakilpailijat ajavat suorilla kiinni ja sitten säännönmukaisesti törmäävät perään. Kisojen odottelu kestää liian pitkään ja hauskatkin kisat menevät pilalle kun joku apina rupeaa hoilaamaan tai huutamaan älämölöä. Livessä ei ole hauska pelata muuta kuin sellaisia pelejä, joissa voi ampua toisia.
Itselläni samoja kokemuksia, ihan surutta olen pistänyt tollaisille älämölöttäjille negatiivisen palautteen ja mutea on helähtänyt. Todella ärsyttävää.
Ja tuo on ärsyttävää kun kaikki pelaa sillä f50gt:llä jolla on mahdoton ajaa ja nautinto on kaukana. Hitaammilla on hauskempi pelata mutta sitten saa huudella joka hemmetin hemmolle jos tekee oman pelin että class d cars ja sillee. Sitten jotkut jenkit tulevat vaan jauhamaan paskaa eivätkä edes yritä pelata. Välillä tuntuu että 75% live pelaajista ei edes yritä pelata reilusti vaan kiilailee ihan pokkana. Eräskin sankari heitti imussa ajaessani vaan jarrut pohjaan suoralla ja eikun päks perään pärähdin. Sitten seuraavassa ohitusyrityksessäni veti kylkeen. Jenkki oli hänkin. Paska peli netissä, ja liian epärealistinen että jaksaisi jauhaa tosissaan

Ennen 3:sta en pgr sarjaa ole edes testannut mutta ei tuo gt sarjaa voita mitenkään. Nätit autot mutta siinä kaikki.

Lfs xboxille olisi hyvä, tai joku gp4 tms.

ps. vaikka pelaan aina reilusti ei kukaan koskaan anna positiivisia palautteita, kokemuksia muilla samanlaisesta käyttäytymisestä? Joku pisti negatiivisen äänen minulle kielenkäytöstä, vaikka en koskaan avaa suutani pelin aikana. :S Ja peliä tehdessäkin sanon vaan millä autoilla ajetaan. Helvetin paska systeemi live ainakin tämän pelin perusteella, on suorastaan pistänyt raivoksi kyseinen peli etenkin netissä. Ehkä sitten joskus tulee joitain joita on hauska jopa pelata, ja pelaajia jotka pelaavat reilusti eivätkä ölise ja runkuta tumppuun niin että litinä kuuluu, vai mitä ne nyt louskuttelevatkaan leukoja. Bannia pitäisi pystyä antamaan.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

samanlaiset tuntemukset mullakin. boxi ollut mulla nyt jotain reilut 3 viikkoa, minä aikana olen pelannut ehkä neljä kertaa. Ei vaan innosta tuo pgr3. Yksinpeli on tylsä ja livessä tosiaan ärsyttää nuo kolaroijat.

Ainoa hyvä autopeli mitä olen tähän asti pelannut kuuluu Gran Turismo -sarjaan. Niissä peleissä on sentään edes vähän realismia ja pelaaminen on aidosti kivaa ja addiktoivaa.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Warra sanoi:
Itselläni samoja kokemuksia, ihan surutta olen pistänyt tollaisille älämölöttäjille negatiivisen palautteen ja mutea on helähtänyt.

Pelaamisen pitäisi olla hauskaa. Lastenvahtina toimiminen ei innosta.

Nettipeli toimisi, jos törmäilystä hajoaisi autot tai ne jäisivät ainakin joksikin aikaa tien sivuun. Nyt kimmottelemalla mutkissa edellä ajavan kylkeen pääsee välillä jopa nopeammin eteenpäin ja saa samalla yhden kilpailijan kisasta pois pitemmäksi aikaa. Uskoisin, että jos olisin parempi pelaaja, saisin enemmän livestä irti, koska ylemmissä sarjoissa on varmaan järkevämpi meno. Keskinkertaisen tuhertajan kannattaa siis unohtaa tämän pelin livepelaaminen suosiolla.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Heh

Lueskelin viimeisiä kirjoituksia pelistä ja olin ihmeissäni. Itse olen huomannut myös, että livessä porukka tönii, mutta so what...tönikää takaisin. Mielestäni todella hauska peli livessä, itse ei jaksa pahemmin edes höpistä mikrofooniin mitään. Mielesäni töniminen pelissä, jossa autot eivät hajoa on melko luonnollista.

Mitä tulee palautteeseen niin itsekin olen tosiaan saanut negatiivista palautetta, vaikken pahemmin itse sikailekkaan ajohommissa...tosin en tiedä mitä väliä tuolla prosentilla on ...siis sillä miten muut minut arvioivat. Kisoja voittamalla ainakin itellä ranking vain nousee ja nousee...kohti 10000....heh
 
Ylös Bottom