Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham Racing 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project Gotham Racing 3

KonsoliFINin ensimmäinen Xbox 360 -arvostelu luettavissa täällä. Videokin on tulossa, mutta hieman vielä kestää. :)
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Dark Master sanoi:
Toi Geometry Wars 2, näytti kyllä aivan mielettömältä värien tykitykseltä. tohon jää kyllä takulla koukkuun... aivan kuten siihen ensimmäiseenkin osaan. hyvä esimerkki siitä että hyvin yksinkertainen peli idea ilman suurempaa tarinaa tai vaihtelua voi olla hyvin koukuttavaa.

Tuleekos toi täys versio pgr3:n mukana?
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Nuo tekoälyn ohjaamat autot käyttäytyy hieman hassusti minusta. Ensin niistä ei meinaa päästä kirveelläkään ohi, mutta ohituksen jälkeen jäävät kohteliaasti taka-alalle odottelemaan pelaajan tekemää virhettä. Olisin toivonut hieman agressiivisempia vastustajia.

Livessä sen sijaan toivoisin just näitä kohteliaampia kuskeja. Olen pelannut kokonaista 4 kisaa, ja jo nyt muistan turhankin hyvin minkä takia en jaksa pelata Livessä äänien kanssa. Jengi kiroaa kuin merimiehet ja ajelee miten sattuu. Kun itse satuin törmäämään yhteen kilpalijaan vahingossa, olen saanut "Unsporting"-palautteen. Kiitti. :mad:

Olisi kiva kokeilla suomalaisiakin vastaan välillä. Eli jos joku haluaa epäurheilijamaista ;) peliseuraa, Gamertagini on Salama.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Vigor Mortis sanoi:
Livessä sen sijaan toivoisin just näitä kohteliaampia kuskeja. Olen pelannut kokonaista 4 kisaa, ja jo nyt muistan turhankin hyvin minkä takia en jaksa pelata Livessä äänien kanssa. Jengi kiroaa kuin merimiehet ja ajelee miten sattuu. Kun itse satuin törmäämään yhteen kilpalijaan vahingossa, olen saanut "Unsporting"-palautteen. Kiitti. :mad:

Olisi kiva kokeilla suomalaisiakin vastaan välillä. Eli jos joku haluaa epäurheilijamaista ;) peliseuraa, Gamertagini on Salama.

Suomalaisten kanssa kilpaileminen on ihan erilaista verrattuna esimerkiksi Online careeria pelatessa vastaan tuleviin jenkkeihin ja muihin monnipäihin. Toki suomiservereilläkin kiroillaan, jos auto pyörii, mutta perään varmasti jo nauretaankin ja suomeksi on helppo pyytää anteeksikin omaa kolarointiaan. Jossei ymmärrä pientä kontaktia niin taitaapi olla väärän pelin äärellä. Toisaalta hieman harmittaa tuo ns. RSC2-ilmiö: Edessä kiitävä auto saattaa pyörähtää, vaikkei mainittavaa kontaktia omassa ruudussa näkyisikään :(
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Kotimainen peliseura ei olisi pahitteeksi, jenkit sun muut pistää vituttamaan. Lord Ronska merkin takaa löytyy yksi kuski lisää mittelöihin.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Vigor Mortis sanoi:
Kun itse satuin törmäämään yhteen kilpalijaan vahingossa, olen saanut "Unsporting"-palautteen. Kiitti. :mad:

Samaan tyyppiin ollaan varmaan törmätty. :)

Mulla taas se on 'aggressive'.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Kävipäs hassusti tänään PGR3:n uramoodissa. Kaahailin sen yhden kahdeksan kudos-pohjaisen kisan ryppään aluksi kullalla läpi ja sain kultapokaalin. Iloiseksi yllätykseksi rahabonusta tuli myös semmoiset 6,35 miljoonaa krediittiä. Noh, tänään päätin ajaa platinalla läpi koko kupin ja helpostihan se onnistui. Huikea urotyö palkittiinkin: Hieman yli viisi miljoonaa krediittiä pamahti tilille - harmi vain miinusta. Kupin jälkeen tili oli siis miinuksella noin viiden miljoonan krediitin verran. Kuinka veikeää.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Tuossa nyt olen jonnin verran tiiraillut PGR3n autojen mallinnusta ja ei voi sanoa muuta kuin että parempaakin on nähty.

Siis, peli on karkki. Todella upeasti tehty, mutta sitten kun vertaillaan siihen miten paljon näitä autojen mallinnuksia on toitotettu niin kyllä ne autot pitäisi sitten oikeinkin mallintaa.

PGR3: MB SLR McLaren: takapaksin päällä oleva ilmajarru ei aukea jarrutuksissa.
GT4: Aukeaa

PGR3: Ruf Porscheissa joissa olisi vauhdissa ulkonevat spoilerit... Juu. Eivät aukea.

PGR3: Ruf Yellow Bird: välijäähdyttimien ilmanottoaukot puuttuvat. Nämä ovat takalokarien päällä.
GT4: ovat autossa.

Parissa Ferrarissa on kanssa häikkää... Tuo 360 Stradale ja F430 eivät oikein näytä oikeilta. En osaa sanoa mikä mättää.

Lambot ovat ainakin omasta mielestäni oikein.. Mitä nyt Diablo GTn takasiivestä puuttuu kamera, samoin on Maserati MC12 kanssa.

Ford GT90: siipi ei nouse auki.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Onko muilla jumittanu peli, kun katsoo muiden pelaajien GamerCardeja. Aina ei tosin jumita mutta välillä. Vaikuttaisi pelin ulkopuoliselta jumitukselta, sillä peli pyörii taustalla ihan mallikkaasti mutta tuosta GamerCard kohdasta ei vain pääse pois. Ei siis regoi mihinkään. :o Pitää vissiin varoa noita kortteja. :p
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Batou sanoi:
Onko muilla jumittanu peli, kun katsoo muiden pelaajien GamerCardeja. Aina ei tosin jumita mutta välillä. Vaikuttaisi pelin ulkopuoliselta jumitukselta, sillä peli pyörii taustalla ihan mallikkaasti mutta tuosta GamerCard kohdasta ei vain pääse pois. Ei siis regoi mihinkään. :o Pitää vissiin varoa noita kortteja. :p
Eiköhän kyseessä ole sama guide bugi kuin muillakin, esim kun menee vaihtamaan biisiä guidesta niin pitää olla tarkkana missä vaiheessa käy että sieltä pääsee myös takas peliin.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Batou sanoi:
Onko muilla jumittanu peli, kun katsoo muiden pelaajien GamerCardeja. Aina ei tosin jumita mutta välillä. Vaikuttaisi pelin ulkopuoliselta jumitukselta, sillä peli pyörii taustalla ihan mallikkaasti mutta tuosta GamerCard kohdasta ei vain pääse pois. Ei siis regoi mihinkään. :o Pitää vissiin varoa noita kortteja. :p

Ainakin online careerin lobbyssa hilluessa kannattaa olla hiplaamatta toisten kortteja, sillä itselläni jumittui välittömästi gamercardia katsoessa. Olen kuullut samansuuntaista juttua muualtakin.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Paavi sanoi:
Kävipäs hassusti tänään PGR3:n uramoodissa. Kaahailin sen yhden kahdeksan kudos-pohjaisen kisan ryppään aluksi kullalla läpi ja sain kultapokaalin. Iloiseksi yllätykseksi rahabonusta tuli myös semmoiset 6,35 miljoonaa krediittiä. Noh, tänään päätin ajaa platinalla läpi koko kupin ja helpostihan se onnistui. Huikea urotyö palkittiinkin: Hieman yli viisi miljoonaa krediittiä pamahti tilille - harmi vain miinusta. Kupin jälkeen tili oli siis miinuksella noin viiden miljoonan krediitin verran. Kuinka veikeää.

Piti nyt ihan piruttain ikuistaa videolle kyseinen tapaus.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Saako tässä mitenkää tuota musiikkia pois eikä vaan äänetömälle?

nimim. Risoo se pyörivän levyn suhina ja ruudussa pyörivät musaraidat.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Hieno peli mutta missä ovat aikavertailut Live-kaveriporukan kesken, online kisanpäätyttyä tai Gotham TV:n ajoja katsottaessa? Autopeli jossa ei näe kierrosaikoja... mrr.. :mad:
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Jep, samoin kun vedät jonkun yksinpelitehtävän läpi, niin vertailuna on pelkästään Kudokset, ei mitään tolkkua imho.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Mitä inhoan yli kaiken autopeleissä..... MIKSI aina on yö ja/tai sade kenttiä... mitä ihmeen järkeä on haitata pelaamista huononnetulla näkyväisyydellä tai aivan turhalla "pistetään sateella liukkautta niin saadaan muka lisäarvoa pelille". MInua hatuttaa suunnattomasti päristellä PGR3:ssakin noita yökenttiä :mad: Näkyvyys ei kuitenkaan pääse oikean autoilun tarjoamalle pimeässä joten miksi vaivautua kiusaamaan pelaajia..
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Jogi sanoi:
MIKSI aina on yö ja/tai sade kenttiä...

Jotta sitten osaisi nauttia niistä normikentistä? :rolleyes:

No joo, täytyy muistaa että peleissä koitetaan saada vaihtelua aikaiseksi, joka tunnetusti virkistää. Olen kyllä sitä mieltä että joissain peleissä juurikin yöajoista menee nautinto jos se on sitä että ei näe minne tie menee vaan pitää vaan opetella rata ulkoa. Jos se on hyvin tehty niin se taas nostaa tuota pelifiilistä.

Tuosta tuli mieleen moottoripyörällä ajo: pirun hauskaa touhua, paitsi jos sataa tai on liukasta. Siinä kun ajelee rystyset valkoisina niin kyllä nautinto on kaukana. Paitsi taas jos ei ole kiirettä ja on esim reissussa ja oikeat varusteet niin sade ei välttämättä haittaa paljoa ollenkaan. Ja jos on oikein kuuma keli niin pieni sade on jopa tervetullutta...

Huomasin kun pelasin tätä PGR3:sta niin tuntui välillä että 2:sessa näki paremmin minne rata menee kuin tässä uudessa. Eli kun pelaa komposiitilla perus 28" telkulla... Ihan kuin peli olisi optimoitu HD:lle tavallisen telkun kustannuksella? :confused:
 
Vastaus: Project Gotham Racing 3

Ronkka sanoi:
Saako tässä mitenkää tuota musiikkia pois eikä vaan äänetömälle?

Jostain luin, että customraidoilla/pausettamalla saisi kierrettyä tuon... en ole itse kokeillut miten toimii.
 
Ylös Bottom