Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prototype [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monoplhoric
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Jeps. Se oli se yksi lehtykkä, joka sen arvosteli. Taisin ainakin PS3-puolelle postittaa arvostelulinkin tuosta. Hyvin on lähtenyt revikka buumi käyntiin. Toivottavasti sama vauhti jatkuu. Gametrailersin arvostelua tässä kuumeisesti venailen. Saisivat jo pikkuhiljaa julkaista oman arvostelunsa Prototypestä. Kärsivällisyyteni on koetuksella kun joutuu venaamaan noita laiskoja nettisaitteja. :p Okei, ehkä arvostelujen hidas ilmestyminen ei ole täysin heidän vika :D

Mutta kyllä aika vaan matelee niin himputin hiljaisella vauhdilla! Pitää kai yrittää keksiä jotain tekemistä että se menisi nopeammin. Onneksi on tuo Red Alert 3 peli vielä pahasti kesken. Voisi sitä vaikka tässä illan mittaan paukutella.

Joo itsekin koittaa tappaa aikaa pelaamalla. tuo GH: Metallica hyvässä vireessä ja Bionic Commando muutamaa kenttää vaille Commando vaikeusasteella valmis.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Hmmm... Niin tässäkö ei nyt sitten loppujen lopuksi ole co-oppia?

Tilaukseen tuo tarvisi laittaa, mutta pistääkö samaan rahaan velipojalle vai ei...
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Perjantain jälkee en varmaa muuta enää tee ku pelaan prototypee :D. Ton jätkän gameplay videot vaa nosti halua päästä ite pelaamaan. Näyttää vaan niin hyvältä.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

En tiedä mut mun mielest toi peli näyttää jotenkin erittäin tylsältä ja vaisulta arcade mäiskinnältä..

Mitä tos on tarkotus tehdä? Juostaan vaan ja tapetaan kaikki eteen tulevat?
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Jaa.. Yhtä pas*an näköinen kun infamous, juostaan ympäri ja leikitään jollakin "supervoimilla" jippii! Jäi hankinta listaltani kyllä pois.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

^ Samaa ihmettelen minäkin - mikähän tuossa on oikein homman koukku kun näyttää todella turhanpäiväseltä mätkeeltä?
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

^ Samaa ihmettelen minäkin - mikähän tuossa on oikein homman koukku kun näyttää todella turhanpäiväseltä mätkeeltä?

Olisiko juuri se asenne että 'tee mitä haluat, milloin haluat' mikä populaa houkuttaa? Minua ainakin :D
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Olisiko juuri se asenne että 'tee mitä haluat, milloin haluat' mikä populaa houkuttaa? Minua ainakin :D

Tämä kaveri osui enemmän kuin oikeaan!

Itsekin käyn hommaamassa oman kopion tästä heti tulevana perjantai-aamuna. :D

Mahtavaa sekasorron ja kaaoksen kylvämistä tiedossa! Ei tule takuulla pettämään.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Olisiko juuri se asenne että 'tee mitä haluat, milloin haluat' mikä populaa houkuttaa? Minua ainakin :D

Tämän tyylisiä pelejä julkaistiin aikoinaan vaikka kuinka paljon ps2:lle nykyään pelkkä "vapaa maailma ja tee mitä haluat" ei vaan riitä ja noi kynnet on kuin suoraan matkittu yhdestä supersankari leffasta ja maasta tulevat mustat lonkerot olen nähnyt jossain ennenkin. Ei vaan jaksa kiinnostaa on tässä tulossa mw 2:sta, gt 5:sta ja forza 3:stakin.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Tämän tyylisiä pelejä julkaistiin aikoinaan vaikka kuinka paljon ps2:lle nykyään pelkkä "vapaa maailma ja tee mitä haluat" ei vaan riitä ja noi kynnet on kuin suoraan matkittu yhdestä supersankari leffasta ja maasta tulevat mustat lonkerot olen nähnyt jossain ennenkin. Ei vaan jaksa kiinnostaa on tässä tulossa mw 2:sta, gt 5:sta ja forza 3:stakin.

Sitten ei varmaan ole mitään järkeä heilua tässä topicissakaan, jos et diggaa pelistä?

Prototypessä on muuten myös juoni. Toivottavasti se on kestettävä. Ainakin vaikuttaa varsin hyvältä. :D
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Olisiko juuri se asenne että 'tee mitä haluat, milloin haluat' mikä populaa houkuttaa? Minua ainakin :D


No en nyt menis tolleen ainakaan mainostaan peliä kun lausahdus "tee mitä haluat milloin haluat" pitää oikeasti sisällään ainoastaan npc hahmojen silpomista arcademaiseilla tyylillä. Toihan on kuin tyyliin joku Ö-luokan flash peli jossa pisteitä keräämällä saat aina pahempia ja pahempia väen kurmottamisvempeleitä, jes... sihen se pelin sisältö sit jääkin

Tästä tulee taas yksi yliarvostettu peli. Ja kai sitä saa eri pelien threadeihin kommentoida vaikkei peliä fanittaisikaan? Mikä se alustava juoni sitten oikein on?
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Tästä tulee taas yksi yliarvostettu peli. Ja kai sitä saa eri pelien threadeihin kommentoida vaikkei peliä fanittaisikaan? Mikä se alustava juoni sitten oikein on?

Ei ole syntiä yrittää etsiä tietoa pelistä.


YouTube - PROTOTYPE- Official Story Trailer [HD]

Itse uskon että pelistä tulee varsin hyvä. Ei mikään maailmaa mullistavaa mutta mukavaa viihdettä tylsiin kesäiltoihin ^^

Minusta ainoa oikeasti hyvä peli on: Super Mario Pross ykkönen. Siinä on kunnon meininkiä!
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Hmmm... Niin tässäkö ei nyt sitten loppujen lopuksi ole co-oppia?

Tilaukseen tuo tarvisi laittaa, mutta pistääkö samaan rahaan velipojalle vai ei...

Ei ole co-oppia, mutta saattaa tulla dlc:nä myöhemmin
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Omasta mielestäni pelissä houkuttaa tuo riehuminen. Kyllä löytyy iso liuta sivutehtäviä jne ja mitä noista voimista vielä, videoissa on esitelty muutama vasta. Kyllähän noita löytyi vaikkapa kynsistä maasta nostettaviin piikkeihin sekä metallinyrkit. Sitten on vielä se spessulonkerohyökkäys mikä tuhoaa kaiken korttelin säteeltä. Sitten muutamassa videossa on näkynyt että Alex on kokonaan metallin peitossa, mikä lie haarniska onkin. Mutta siitä sitten löytyy nämä tietyt pakolliset freeroam keräilyjutut esim. Alexin muistot, Landscape collectiblet ja jotakin muuta mitä nyt ei tule mieleen. Mutta huomaan että peli jakaa mielipiteet ja se on hyvä koska ei kaikki tykkää kaikesta mutta silti ei saa sortua bashaamiseen sen takia ettei peli miellytä.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Jaa.. Yhtä pas*an näköinen kun infamous, juostaan ympäri ja leikitään jollakin "supervoimilla" jippii! Jäi hankinta listaltani kyllä pois.

"Pas*an näköinen"? Mielenkiintoinen kommentti sinänsä. Noh, jos genre ei tosiaan iske, niin se ei iske. Mutta sandbox-genren parhaimmistosta kuitenkin puhutaan. Jos Prototype on samalla tasolla, niin hyvä tulee.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Jeah. Parin päivän päästä(viimeistään perjantaina toivon mukaan, jolloinka embargo tämän pelityksen kohdalla päättyy ja Prototype pääsee myös suomalaisiin kauppoihin ostettavaksi) nähdään mitä pelisaitit ovat mieltä tästä tekeleestä. Oikeastaan ainoa arvio, jonka viitsin katsoa on Gametrailers.comin Tykkään heidän tyylistä arvostella pelit videoina, jossa selostaja sitten kertoilee mitä mieltä on tuotoksesta.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Jees, itekkin aattelin ihmisten mielipiteitä ja GT:n videorevikkaa odotella.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Prototype houkutteli minua muutama viikko sitten vielä todella paljon, mutta nyt enemmän gameplayetä katsoneena peli vaikuttaa tusinamätkeeltä. Voi hyvinkin olla että jää omalle, alle 30 pelien listalle.
 
Ylös Bottom