Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prototype [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monoplhoric
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Huomasin ign.comin arvosteluissa, että gamezone.com oli antanut PS3 versiolle 9.4 pistettä ja XBOX 360 versiolle 7.8. Aloin ihmettelemään, mutta huomasin että ne oli arvioinnut eri henkilö. Ei siinä mitään muuta, mutta minusta on vain outoa, että sivusto tekee arvostelun pelistä ja sen eri versiot arvostelee eri henkilöt. Siinä tulee vain se kuva, että versioissa on eroa.

Tässä linkit kummankin arvosteluihin;

Xbox 360
PS3

kummalista että ps3 versio saa paremmin vaikka sitä on haukuttu että fps dropeista kun ruudulla on paljon väkeä
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

kummalista että ps3 versio saa paremmin vaikka sitä on haukuttu että fps dropeista kun ruudulla on paljon väkeä

No jos tässä arvostelijat sattuvat tykkäämään erilaisista peleistä?

Mutta joo... hirveät poltteet olisi kyllä käydä hakemassa peli heti perjantaina, mutta kun on niin paljon kaikkea muutankin.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

kummalista että ps3 versio saa paremmin vaikka sitä on haukuttu että fps dropeista kun ruudulla on paljon väkeä

No jos tässä arvostelijat sattuvat tykkäämään erilaisista peleistä?

Mutta joo... hirveät poltteet olisi kyllä käydä hakemassa peli heti perjantaina, mutta kun on niin paljon kaikkea muutankin.

Lähinnä minä tarkoitinkin sitä, että Xboxin ja Ps3:sen arvosteli eri henkilöt, ja yleensä eri henkilöt ovat eri mieltä pelistä. Yleensä kun arvostellaan peli niin uskoisin, että jos pelin eri versioilla ei ole eroa niin jompikumpi versio arvostellaan ja sitten annetaan arvostelu kummllekin konsolille.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Lähinnä minä tarkoitinkin sitä, että Xboxin ja Ps3:sen arvosteli eri henkilöt, ja yleensä eri henkilöt ovat eri mieltä pelistä. Yleensä kun arvostellaan peli niin uskoisin, että jos pelin eri versioilla ei ole eroa niin jompikumpi versio arvostellaan ja sitten annetaan arvostelu kummllekin konsolille.
Rahasta kiinni. Jos on varaa, niin parempihan se on saada pari eri mielipidettä. Useimmilla saiteilla ei kuitenkaan ole varaa pistää kahta tyyppiä arvostelemaan samaa peliä, joten yksi heppu arvostelee yhden version ja arvostelu sitten kopioidaan kaikkien mahdollisten alustojen alle.

Tietysti tämä on hämmentävää niille, joiden mielestä "objektiivinen arvostelu" ei ole sisäisesti ristiriitainen käsite ja arvostelu on yhtä kuin sen lopussa oleva numero. Valistuneemmat taas lukevat useampien arvosteluiden tekstit ja etsivät niistä omalta kantiltaan merkitykselliset tekijät.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Tietysti tämä on hämmentävää niille, joiden mielestä "objektiivinen arvostelu" ei ole sisäisesti ristiriitainen käsite ja arvostelu on yhtä kuin sen lopussa oleva numero. Valistuneemmat taas lukevat useampien arvosteluiden tekstit ja etsivät niistä omalta kantiltaan merkitykselliset tekijät.

Niin, kyllä aika moni tosiaan lukee nopeasti vain arvosanan ja sitten ollaan numeroiden ja Metacriticin tuoman "statistiikan" kanssa valmiita sotaan forumeilla.

Liian hyvä numero (pelistä josta ei itse "pidä" jostain syystä) on "maksettu" ja liian huono (pelistä josta itse "pitää" jostain syystä) on vain "p***a arvostelu". Jos oma mielipide on tehty (hype? konsolisota? mikä?) jo ennenkuin peli tulee, niin ei kai sitä huonoja (tai alempia) arvosteluja halua lukea. Sitä sitten hakee ne "hyvät arvostelut" yms.

Luin itse IGN:n ja EG:n arvostelut Prototypesta, ja tuntuu ainakin että nimenomaan itselle löysin ne pointit minkä takia en ihan juuri nyt peliä osta. Mutta ei näillä arvosteluilla tai keskiarvoilla sinänsä ole paljon meritystä, sillä sitten jossain vaiheessa pelaan pelin läpi ja teen oman arvioinnin. Tämänhetkiset arvostelut vain hieman hidastavat ostopäätöstä - eivät kumoa sitä kokonaan. Ja sitäpaitsi Infamousin ja Bionic Commandon jälkeen haluan jotain muuta "genreä" koneeseen..
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Hämmentävän vähän löytyy näköjään innostusta täältä.

Noh, itse olen tuon "Top 10 reasons to have Prototype"-trailerin jälkeen ollut niin myyty, että aikaa on jo siitä kun olen jotain peliä yhtä innokkaasti odottanut. Myönteiset ensikokemukset myös esimerkiksi SomethingAwfulin foorumin ketjussa vain nostattavat kiimaa. Odotan sandboxtaivasta!
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Itse varmaan hehkuttanut tätä jatkuvasti, ekanahan tämän topicin postasin :) Kyllä tämä on ollut tämän vuoden odotetuin mulla. Monta hyvää peliä mahtunut väliin mutta tämä on the shit. Mutta syksyllä tulee sitten myöskin erittäin kovia nimikkeitä mutta tämä on tämän ekan puolivuotisen odotetuin.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Noh, sit ku saatte pelin ni postailkaa fiiliksiä ja sillee, mahdollisimman totuuden mukaisesti. jos joku asia harmittaa pelissä, kertokaa siitä niin saadaan vältettyä ne viestit että peli on täydellinen ja tulee realistisempi kuva

Hämää tossa pelissä se ettei paikkoja pysty rikkoon yhtään. IGN arvostelussakin ihmettelivät sitä, heittivät tankilla ikkunaan ja tankki kimpos pois :D Joten miten kauan se npc hahmojen ja tankkien sekä kopterien tuhoominen jaksaa innostaa?
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Noh, sit ku saatte pelin ni postailkaa fiiliksiä ja sillee, mahdollisimman totuuden mukaisesti. jos joku asia harmittaa pelissä, kertokaa siitä niin saadaan vältettyä ne viestit että peli on täydellinen ja tulee realistisempi kuva

Hämää tossa pelissä se ettei paikkoja pysty rikkoon yhtään. IGN arvostelussakin ihmettelivät sitä, heittivät tankilla ikkunaan ja tankki kimpos pois :D Joten miten kauan se npc hahmojen ja tankkien sekä kopterien tuhoominen jaksaa innostaa?

Noniin, eilen oli tosiaan parin tunnin pelisessio kaverin kanssa. Erinomaiset fiilikset jäivät kyllä pelistä. Liikkuminen oli toteutettu aivan mahtavasti. Juokset ensin kadulla 60 kilsaa tunnissa, lataat hypyn 40 metrin korkeuteen ja siitä liidät parisataa metriä rakennuksen seinään jota juokset ylöspäin jonka jälkeen hyppäät ilmaan josta sitten liitämään eteenpäin. Taistelu oli alussa vähän yksipuolista johtuen siitä ettei Alex omaa voimia mutta kuitenkin piakkoin sekin muuttuu suuremmin spoilaamatta. Tehtäviä löytyy alussa muutamat kappaleet jota tekemällä avautuu lisää. Löytyy tiedemiehen metsästyksestä erilaisiin kattohyppelyjuoksu kilpailuihin joissa oli aika jyrkät ykkössija ajat mutta sekin ei ole este vaan hidaste kunhan kaikki temput oppii. Väkivalta on pelissä kaiken a ja o. Heti ensimmäisen 30 sekunnin aikana lentää muutama kymmen litra verta ja meno tuntuu kiihtyvän jatkuvalla syötöllä. Juonesta en viitsi kirjoitella koska saattaa spoilata mutta Web Of Intrugue vaikuttaa erittäin jännältä systeemiltä jossa videot on tehty oikeita valokuvia ja pelikuvaa sekoittamalla mutta joskus se tuntuu aika sekavalta joten suuri suositus tekstien päällä pitämiseen koska ääni välillä sumentuu erilaisilla efekteillä koska se on sen tarkoitus kun Alex kumminkin imee muistin itseensä. Nyt sitten huonoihin puoliin ettei pelkästään hyvää. Alussa kontrollit tuntuivat pikkuisen sekavilta mutta kun noin puolisen tuntia pelaa niin ne tulee jo selkärangasta. Ehkä juonesta pelottaa että jossei kerää kaikkia noita Webejä että jääkö juonesta sitten puuttumaan palasia tai jotakin siihen suuntaan mutta veikkaan että tuotakin on ajateltu. Myöskin pelottaa että loppuuko tekeminen kesken kaiken vai tuleeko sitä sitten enemmän kun pelaa mutta eteenpäin pelaaminen näyttää vain. Vihollisia ehkä olisi saanut olla enemmän mutta siltikin ei se haittaa kun hurmoksen keskellä et keskity vihollisten ulkonäköön vaan niiden paloitteluun :D Toivottavasti tämä antoi pikkuisen edes kuvaa minkälainen Prototype on. En ole ammattilaiskirjoittaja mutta kirjoitin tämän oman näkemykseni perusteella.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

peli kädessä, mutta taidan säästää kyllä ensi viikoksi :rolleyes:
e: ellei sitten illalla oluen kera tule alotettua. epäselvää raporttia odotellessa
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

peli kädessä, mutta taidan säästää kyllä ensi viikoksi :rolleyes:
e: ellei sitten illalla oluen kera tule alotettua. epäselvää raporttia odotellessa

Pistähän peli rohkeasti pyörimään. Itseäni kiinnostaa ainakin kuulla hieman tunnelmia pelistä. :P
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

olihan se perhana. kyllä tähän 60e kannatti käyttää. kontrollit ovat ihan hyvät, mäiskettä riittää, upgrade systeemi on toimiva ja expiä on ihan siisti kerätä. kolmisen missionia taisin vetää läpi ja täytyy sanoa, että kyllä tätä ihan mielellään pelaa
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

arvasin, ettei GR:ltä taas tule mitään hyvää sanottavaa. melkein kaikki pelit, mistä itse olen tykännyt, gamereactor on kyykyttänyt armotta
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

arvasin, ettei GR:ltä taas tule mitään hyvää sanottavaa. melkein kaikki pelit, mistä itse olen tykännyt, gamereactor on kyykyttänyt armotta

Ilmeisesti Game Reactor ei tykkää hyvistä peleistä :p Hmm.... Miten minusta tuntuu että Kain ei ole kovinkaan innostunut Prototypestä. Pleikkari ja Boxi alueelle pistänyt saman arvostelun nähtäväksi ja vieläpä samoilla "miete" teksteillä. :D
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Ilmeisesti Game Reactor ei tykkää hyvistä peleistä :p Hmm.... Miten minusta tuntuu että Kain ei ole kovinkaan innostunut Prototypestä. Pleikkari ja Boxi alueelle pistänyt saman arvostelun nähtäväksi ja vieläpä samoilla "miete" teksteillä. :D

Päinvastoin! Odotan peliä kovasti saapuvaksi Blahista ja laitoin tuon siksi kumpaankin ketjuun nähtäväksi jos joku ei lue molempia ketjuja niin näkee kuiteskin tämän mega-arvostelun :p
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Päinvastoin! Odotan peliä kovasti saapuvaksi Blahista ja laitoin tuon siksi kumpaankin ketjuun nähtäväksi jos joku ei lue molempia ketjuja niin näkee kuiteskin tämän mega-arvostelun :p

Asia selvä. :D Joo. Ite oon tykänny kyllä kovasti! Erityisesti musat natsaa korvaan aivan kybällä! Grafiikka on keskitasoa mutta niin kuin sanoin joskus aiemmissa viesteissäni, tätä peliä en hommannut nähdäkseni Crysis tasoista kuvan laatua, vaan ihan sen takia koska ihmisten viskeleminen ja konsuunaminen oli pirun hauskan näköistä. Ja niin se muuten on ihan pelatessakin! Paljon hauskempaa itse asiassa. Ominaisuuksia on käsittämättömän pirusti. Spiderman kiipeilyn kanssa on tullu tässä leikittyä, sekä tavaroiden viskely ominaisuuden. Hemmetin hyvältä vaikuttaa! Saa kyllä mennä TOSI kakkapyllyksi että petyn :D

EDIT: Niin. Mega-arvostelunpa hyvinkin. Voi lol kun repesin sille xD
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Ilmeisesti Game Reactor ei tykkää hyvistä peleistä :p Hmm.... Miten minusta tuntuu että Kain ei ole kovinkaan innostunut Prototypestä. Pleikkari ja Boxi alueelle pistänyt saman arvostelun nähtäväksi ja vieläpä samoilla "miete" teksteillä. :D

OT:ta: Tässä myös ihan hyvä esimerkki modeille siitä että nämä, PS3 ja 360 ketjut Prototypestä voisi vaikka yhdistää. Kun tuntuu että samat tyypit ja läpät pyörii nyt vuorotellen kummassakin ketjussa. Asialle paneutuneiden ei tarvitsisi pomppia infon perässä kahden ketjun välillä jossa samat naamat keskustelevat.

Ihan vain ehdotuksena :rolleyes:
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

OT:ta: Tässä myös ihan hyvä esimerkki modeille siitä että nämä, PS3 ja 360 ketjut Prototypestä voisi vaikka yhdistää. Kun tuntuu että samat tyypit ja läpät pyörii nyt vuorotellen kummassakin ketjussa. Asialle paneutuneiden ei tarvitsisi pomppia infon perässä kahden ketjun välillä jossa samat naamat keskustelevat.

Ihan vain ehdotuksena :rolleyes:

Kannatan. Eipähän tarvitsisi vaihtaa ketjua tietääkseen että mitä mieltä kunkin version ostaja on tästä. Hmm.... Havaitsenko lievää kettuilua? :D No joo. Täytyy myöntää että aika saman toistoa tää mun sanojen anti on ollut kun oon koittanut molemmissa ketjuloissa virittää keskustelua.

Vielä vaan hekotuttaa toi GR-Arvostelu. Voiko tää lopulta olla tosiaan niin kehno kuin tuo revikka väittää?
 
Ylös Bottom