A
Andyboy
Guest
Mikä on syynä että yleensä kaikki jotka pelaavat nintendoa haukkuvat playkkaa ja playkan pelaajat haukkuvat nintendoa mikä on syynä?ottakaa kantaa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Se on ideologiasta kiinni. Jotkut pitävät tiukasti kiinni nintendosta ja jotkut sonysta. Itselläni se on pelien laadusta ja yksinoikeuksista kiinni, esim se että Zelda ja Perfect Dark tulevat yksinoikeudella nintendolle riittää osaltani vakuuttamaan ettei sonyn koneita kannata/tarvitse ostaa. Ei PS2 silti ole huono kone. PS1 kyllä on.![]()
Niin ja Xboxista nyt en pidä missään mielessä.
Ai niin, ja nintendolla on kaksi konetta, GCN ja GBA. Näiden yhteydetkin vielä.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ittaM
Uskoisin että siksi koska useimmilla ei ole varaa kuin yhteen koneeseen ja sitten kun on ostanut jonkun konsolin niin sitä sitten puolustaa maan ääriin vaikka ei tietäisi niiden ominaisuuksia (tämä tapahtuu useimmiten ainakin teineillä ja lapsilla).
Muistan jotenkuten kun joskus ala-asteella esim. liikkatunnilla kun oli hiihtoa niin kaikki sanoivat että omat sukset olivat kaikkein parhaat vaikka kukaan ei tiennyt yhtään mitä eroa niillä edes oli.
Voi olla että puhun täyttä bullshittiä mutta ite ainakin uskoisin että tästä se johtuu.
Aivan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Itselläni on sekä PS2 että GameCube, joten enpä sanoisi vihaavani Sonyn tuotetta yhtään sen enempää kuin Nintendon versiotakaan..
- Esa
Arvaa mitä: olet pirun onnekas veikkoLainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
no, mulla ainakin on kaikki kolme...
Voitin! Mulla on kaikki neljä! Dreamcast, Xbox, GameCube ja PS2.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
no, mulla ainakin on kaikki kolme...
Argh! Eikö toi oo vähän kallista?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Voitin! Mulla on kaikki neljä! Dreamcast, Xbox, GameCube ja PS2.
Suosittelen DC:tä kaikille, halpa vehje, parhaat pelit.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Voitin! Mulla on kaikki neljä! Dreamcast, Xbox, GameCube ja PS2.
Suosittelen DC:tä kaikille, halpa vehje, parhaat pelit.
GBA:ta en hanki, koska muuten vaimo tappais mut. Pelaamista sohvalla, sängyssä, riippumatossa... Ei käy.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
GBA puuttuu.