Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ps2-Cube?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Andyboy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
A

Andyboy

Guest
Mikä on syynä että yleensä kaikki jotka pelaavat nintendoa haukkuvat playkkaa ja playkan pelaajat haukkuvat nintendoa mikä on syynä?ottakaa kantaa

Paha sanoo. Mun mielestä cube ja ps2 on molemmat hyviä, vaikka omistan vaan jälkimmäisen. X-Box on se jota minä vihaan.:mad:

Ei mitään konetta varsinaisesti vihata kannata. Xbox on saanut vihat niskaansa periaatteessa vain siksi, että se on Microsoftin.

Se on ideologiasta kiinni. Jotkut pitävät tiukasti kiinni nintendosta ja jotkut sonysta. Itselläni se on pelien laadusta ja yksinoikeuksista kiinni, esim se että Zelda ja Perfect Dark tulevat yksinoikeudella nintendolle riittää osaltani vakuuttamaan ettei sonyn koneita kannata/tarvitse ostaa. Ei PS2 silti ole huono kone. PS1 kyllä on.:p
Niin ja Xboxista nyt en pidä missään mielessä.

Ai niin, ja nintendolla on kaksi konetta, GCN ja GBA. Näiden yhteydetkin vielä.:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Se on ideologiasta kiinni. Jotkut pitävät tiukasti kiinni nintendosta ja jotkut sonysta. Itselläni se on pelien laadusta ja yksinoikeuksista kiinni, esim se että Zelda ja Perfect Dark tulevat yksinoikeudella nintendolle riittää osaltani vakuuttamaan ettei sonyn koneita kannata/tarvitse ostaa. Ei PS2 silti ole huono kone. PS1 kyllä on.:p
Niin ja Xboxista nyt en pidä missään mielessä.

Ai niin, ja nintendolla on kaksi konetta, GCN ja GBA. Näiden yhteydetkin vielä.:)

Joo se on siitä kiinni mitä oot tottunu pelaamaan. Itsellä on Nintendo ollut jo NES-ajoista lähtien.
Ja on ps1sellä pari hyvää peliä:FF7-9( ja tietty uudelleenjulkaistut 4-6 , ne nyt on kuitenki snes-pelejä) ja monta muuta RPG:tä. Eli ei ps1 IHAN noin huono ole, kiitos Squaren.

Uskoisin että siksi koska useimmilla ei ole varaa kuin yhteen koneeseen ja sitten kun on ostanut jonkun konsolin niin sitä sitten puolustaa maan ääriin vaikka ei tietäisi niiden ominaisuuksia (tämä tapahtuu useimmiten ainakin teineillä ja lapsilla).

Muistan jotenkuten kun joskus ala-asteella esim. liikkatunnilla kun oli hiihtoa niin kaikki sanoivat että omat sukset olivat kaikkein parhaat vaikka kukaan ei tiennyt yhtään mitä eroa niillä edes oli.

Voi olla että puhun täyttä bullshittiä mutta ite ainakin uskoisin että tästä se johtuu.

Niinhän se on, että moni ei myönnä haluavansa konetta/peliä joka toisella on, päinvastoin. Eikös tämä ole sitä perisuomalaista kateutta :)
Pitää nyt tähän sotaan sen verran osallistua, että minulla on näistä viimeisimmistä koneista PS2 ja GC.
X-Boxia yksinkertaisesti ei ole sen takia, että se maksaa. Toisena se, että se ei tarjoa MINULLE mitään mitä PS2 ja Nipa ei pystyisi tarjoamaan.
Eipä silti ole GameCubellakaa yhtään Must-peliä joka itsessään olisi kirvoittanut koneen ostamaa. Vaan kone tuli taloon siinä nähden etuajassa, että ne pelit joita oikeasti Nipalle odotan ovat vielä hamassa tulvaisuudessa. Ensimmäisenä Ressa remake.
Sen sijaan ei kestä kauaakaan, että pääsee FFX:iä tahkoamaan :)

Hmm, ei kai tuo nyt ollut liian kriittistä tekstiä...
Noo, puhuin vain ja ainoastaan omista tuntemuksistani :)

Siis häh.

Minä en itse mitään vihaa, mutta pidän GameCubesta.

Ajattelin ostaa tuon PS2:sen hinnanalennuksen jälkeen (jos se nyt laskee tuohon 199...)

X-box olis ihan kiva kun siinä on kovalevy, muuta hauskaa ei olekaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ittaM
Uskoisin että siksi koska useimmilla ei ole varaa kuin yhteen koneeseen ja sitten kun on ostanut jonkun konsolin niin sitä sitten puolustaa maan ääriin vaikka ei tietäisi niiden ominaisuuksia (tämä tapahtuu useimmiten ainakin teineillä ja lapsilla).

Muistan jotenkuten kun joskus ala-asteella esim. liikkatunnilla kun oli hiihtoa niin kaikki sanoivat että omat sukset olivat kaikkein parhaat vaikka kukaan ei tiennyt yhtään mitä eroa niillä edes oli.

Voi olla että puhun täyttä bullshittiä mutta ite ainakin uskoisin että tästä se johtuu.

Olen samaa mieltä. Kunpa kaikki ymmärtäisivät sen ja eläisivät rauhassa, ja maailmassa ei olisi minkäänlaisia sotia... Ei konsoli- eikä tavallisia sotia... Nyt meni unelmoinniksi...:)

En kyllä varsinaisesti vihaa mitään konetta. PS2ta sanoisin teknisesti vanhentuneeksi ja XboXin ohjainta huonoksi, mutta ei se kyllä johdu mistään muusta kuin kokemuksista. Ajattelin tuon XboXin hommata sitten kun saavat laitetta pienemmäksi ja ohjaimen vaihdettua, PS2n pelitarjonnan olen jo tahkonnut läpi, uudemmat koneet ajavat asian tulevaisuudessa.

Osallistun yleensä konsolisotiin sillä perusteella että on kivaa tapella kun tietää jostain asiasta. En varmasti menisi keskusteluun Mazda vs. Ford mutta konsolit kun ovat olleet alaani jo vuosia ja muutenkin ne ovat lähellä sydäntäni niin mistäpä mukavempaa on miekkaa kilistää. Varsinkin Slaisser ja Juupis ovat kehittävää seuraa.

Itselläni on sekä PS2 että GameCube, joten enpä sanoisi vihaavani Sonyn tuotetta yhtään sen enempää kuin Nintendon versiotakaan..

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Itselläni on sekä PS2 että GameCube, joten enpä sanoisi vihaavani Sonyn tuotetta yhtään sen enempää kuin Nintendon versiotakaan..

- Esa
Aivan.
Turha "Fanboy":ismi on ärsyttävää, pitäis suvaita myös sellaset koneet joita ei itellä oo, eikä vaan kateellisena haukkua.
Ja jos ei edes ole paljon pelannut jollain konsolilla, niin eipä ole paljon perustaa haukkumiselle. Sellaista harrastaa pikkukakarat.
Onneksi tässä foorumissa ei haukuta/sodita , en ainakaan ole joutunut todistamaan tällaista.
Kuitenkin, KAIKILLA konsoleilla on puolensa.

Kyllä, myös Xboxilla.:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Voitin! Mulla on kaikki neljä! Dreamcast, Xbox, GameCube ja PS2.
Suosittelen DC:tä kaikille, halpa vehje, parhaat pelit.
Argh! Eikö toi oo vähän kallista?
;)

Noh, NESsin sain ollessani vielä pieni poika. SNESsiä ja MegaDriveä pelasin ollessani vielä pieni poika. PSX:n sain olessani jo vähän isompi ja nyt kun olen tosi iso ja ruma olen ostanut myös PS2:n (julkaisupäivänä) DC:n (PS2:n jälkeen) ja GC:n (julkaisupäivänä. X-Boxin ostan kunhan sille tulee jotain muuta kiinnostavaa kuin Halo. Vaikka Shen Mue 3, 4, 5 yms. yms.

Ylös Bottom