Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 pelien taso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kani
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Ei tämä kerta kun olen väärässä kuitenkaan tarkoita että olisin aina ollut ja tulisin olemaan väärässä, vaikka Trio Töykeät (S,C,R) varmaan nyt tulevat repimään tästä kaiken hyödyn irti.

No huh huh. Jos joku täällä on ollut epäasiallinen niin se olet ollut sinä. Esim: Kaikkea sitä joutuu tyhmille rautalangasta vääntämään

Olin väärässä, se lienee jo kaikille selvää.
Kyse onkin nyt siitä miten jonkun väärään luuloon reagoidaan.
Pyritäänkö asiallisesti korjaamaan tieto, vai nälvitäänkö ja viitataan samalla aiempiin viesteihin joilla ei ole mitään tekemistä käsiteltävän asian kanssa. Tällätavaoin yritetään vain halpamaisesti saada pontta omille jutuilleen.

Tyylini on ehkä hieman hyökkäävä ja usein tulistun liiankin helposti sanoissani, suuri osa siitä on kuitenkin tarkoitettu jonkinlaiseksi huumoriksi. Mutta koska tämä boardi on kaistarajoitteinen niin en niitä hymiöitä viitsi kamalasti käyttää.
Jos joku vetää herneen nenään niin omapa on nenänsä.

Mielipiteeni ovat silti aitoja ja niiten takana seison kunnes joku saa vakuutetuksi toisin.
PGR näyttää miltei samalta kuin MSR:mad:

Mielipiteeni ovat silti aitoja ja niiten takana seison kunnes joku saa vakuutetuksi toisin.

Käyppäs katsomassa minun laittamat kuvat tuossa aloittamassani threadissa PS2 & GC vs. X-Box, niin huomaat eron.

Olin väärässä, se lienee jo kaikille selvää.
Kyse onkin nyt siitä miten jonkun väärään luuloon reagoidaan.
Pyritäänkö asiallisesti korjaamaan tieto, vai nälvitäänkö ja viitataan samalla aiempiin viesteihin joilla ei ole mitään tekemistä käsiteltävän asian kanssa. Tällätavaoin yritetään vain halpamaisesti saada pontta omille jutuilleen.

Tyylini on ehkä hieman hyökkäävä ja usein tulistun liiankin helposti sanoissani, suuri osa siitä on kuitenkin tarkoitettu jonkinlaiseksi huumoriksi. Mutta koska tämä boardi on kaistarajoitteinen niin en niitä hymiöitä viitsi kamalasti käyttää.
Jos joku vetää herneen nenään niin omapa on nenänsä.

Yritä pitää omat tekstisi asiallisina niin muutkin vastailevat asiallisemmin. Tyylisi todellakin on joskus asiatonta, mutta et ole ainoa. Henkilökohtaisuuksiin ja haukkumiseen ei kenenkään kannata sortua, siinä tekee vahinkoa vain omalle uskottavuudelleen. Ja kyllä niitä hymiöitä voi itse kukin viesteihinsä laittaa aina pari kappaletta jos tarve vaatii :).

Originally posted by juupajaapa

Ei tämä kerta kun olen väärässä kuitenkaan tarkoita että olisin aina ollut ja tulisin olemaan väärässä,
No shit? Se että sinä olet hieman hölmö ei tarkoita sitä että me olisimme tyhmiä :)

Originally posted by juupajaapa

Näköjään täällä joutuu eräitten tyyppien silmätikuksi jos ei suostu ruskettamaan kieltään ihastelemalla heidän pelejään.
Silmätikuksi sä joudut jos puhut paskaa tai sellaista paskaa johon et usko itsekkään. Se että olet PS2-mies ei tarkoita sittä ettei Xboxin pelit voisi olla näyttäviä sinun mielestäsi tai ettet voisi pitää jostain sen pelistä. Jos sulla on ruskeakieli niin se johtuu kyllä siitä että nuolet PS2:n/Sonyn/PS2:n pelien persettä ja kehut niitä liikaa eikä siitä että puhuisit totta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter

Ja kyllä niitä hymiöitä voi itse kukin viesteihinsä laittaa aina pari kappaletta jos tarve vaatii :).
limboilu jatkuu..siis (3) kolme merkkiä on maksimi...heh...:D

Ylös Bottom