Originally posted by juupajaapa
Enää Code ja Slaisser puuttuvat orgioistanne.
here we come, tai ainakin mä
Korvausilmaksi ei kutsuta ilmajäähdytyssysteemeissä sitä ilmaa mikä luonnostaan 'vuotaa' laitteen sisään.
Tietysti pölyä teoriassa menee tässäkin systeemissä laitteen sisään, muttei läheskään niin paljon kuin 'läpivetävissä' tsydeemeissä.
Niin sä meinaat ettei PS2 ole mietitty ollenkaan ilmankiertoa? hmm. älä puhu poika pehmeitä. PS2:ssa on käisttääkseni poweri sisällä ja se vaatii jo YKSINÄÄN jonkinmoista ilman kiertoa. Eli se ilma sinne sattumalta vuoda jostain ruuvinreijästä vaan kyllä siinä on ihan omat aukot niille, usko pois. Jos ne ilmat tulisi vain jostain "vuotoreijästä" niin sen tuulettimen voisi silloin kyllä kytkeä niin pienelle virralle ettei siitä kuuluisi mitään ääntä.
Pölystä sen verran ettei se mene sinne ainostan teoriassa vaan myös käytännössä.
Näköjään täällä on paljon porukkaa joka ei tunne edes teknistä perussanastoa.
Sanoppa esim. tosta lainauksesta sun tekninen perussanat.
"Koneen edessä olevat aukot eivät kierrätä"
"Korvausilmaa tuulettimen poistamalle ei siis tule periaatteessa mistään, joten pölyä sisuskaluihin ei pitäisi paljoa syntyä."
Niin ne tekniset sanat, onko ne noi hienot sanat kuten: "aukot" ja "korvausilma"? Kait mä sit en oo kovin tekinen ku mun mielestä tuo sana korvausilma tarkoittaa käytännössä kaikkea ilmaa mitä sinne menee sisään.
Kaikkea sitä joutuu tyhmille rautalangasta vääntämään
Niinpä, arvaa paljonko meillä on kulunut rautalankaa kun olemme asioita sinulle siitä vääntänyt!
btw. toi viesti jota pääasiassa lainasin tässä viestissä oli ehkä huonoin ja typerin selitys jonka olen kuullut/lukenut jolla on omaa ajattelemattomuut/hölmöyttä/tyeryytä yritetty peittää. Henk. koht. olisin mielummin itse ainakin myöntänyt olevani väärässä/erehtynyt, ei se niin vaikeaa ole, varsinkaan kun en ole asettanut itseäni kaikkitietävän Jumalan tasolle.