Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 pelien taso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kani
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nain maallikkona sanoisin, etta kovalevyt ovat tulleet kestavimmiksi kokoajan. Muistan, kun aikoinaan varoiteltiin kovalevyjen menevan tarista helposti rikki.

saakos tässä ignorattua ketään? taino... saapahan tosta juupajaapasta aina päivän naurut =))

peliarvostelut tyyliin -> Se on ihan surkee!! siis ei mitään ohjattavuutta tai mitää ideaa! ai mistä tiedän? no luin yhelt sivulta.. OMG!

ja tuossa aijemmin kun vertailit konsoleiden pelejä... eikös se naurattanutkin jopa itseäsi =)) KUULEMANI mukaan esim baldurs gate PS versio on lähinnä vitsi =) ja mielestäni se kuuluu hiukan erilaiseen alakastiin... ei sitä voi verrata EGO:n yms...

tietysti mäkin voisin kääntää ton sun listan toistepäin ja hehkuttaa xbox pelejen paremmuutta, mutta en taida alentua *köhöm* jonkun muun tasolle...

inetriakin heräs kun huomas et sai jonkun kaverin trollaamaan xboxia naurettavilla "syytöksillä" / kommenteilla... mahtava tiimi:rolleyes:

Ja vielä PS2 hurinasta... jopa PS2 forumeissa on juttua kun PS2 OMISTAJAT valittavat sen kovaa meteliä... joten turha kysyy "mistä tiedän" nimim. Kokemusta PS2 hurinasta löytyy

Luulisin et kaikki tai ainakin suurin osa ketä näitä forumeita lukee, on jo päättänyt minkä konsolin ostaa... ei sun tarvii meille kertoo noita älyttömiä juttujas =) ja yhdyn coden mielipiteeseen... en mäkään kovin usein TÖNI mun konsolia ku pelaan =)) sul varmaan PS2:lla joku peli alkanu vi****** ku oot sitä kesken pelin töniny =))

ja et kai vaan sanonu et FPS pelit ei sovi konsoleille? jos sinun kokemuksesi todella on rajoittunut PS2 niin en kommenttiasi epäile =))

jooh... mielenkiinnolla ootan mitä tähän vastaat =) naurattaa jo nyt =)

T:wombut

edit : typotin ku naureskelin liikaa tätä kirjoittaessani =)

Originally posted by juupajaapa

Tämä 'koodi' henkilö juuri epäsuorasti nimitteli minua potentiaaliseksi seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvien halventamiseen käytettävän haukkumanimen käyttäjäksi näillä foorumeilla. Se jos mikä on ko. henkilön pelkäämää 'ulukomuan usenet-kruuppi' meininkiä.

Ja jälleen kerran sun mielikuvitus laukkaa.

Sanoin: "Ala vielä juupajaapa haukkumaan meitä xbox-ukkeleita homoiksi niin tunnelma on täydellinen."

Aika lailla saat tuota lausetta väännellä ja käännellä että siinä SINUA nimitellään "seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvien halventamiseen käytettävän haukkumanimen käyttäjäksi". Lauseeni oli viittaus ulkomaan-trolleihin ja tunnelma olisi täydellinen täällä jos sinä alkaisit tekemään samaa. Tarkoittaako siis lauseeni että sinä olisit potentiaalinen jne? Taidat kuvitella ihan omiasi.

No mutta väännä nyt tästäkin sitten jotain.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Listan mukaan pelimakusi on vähintäänkin omaperäinen.
mikä ihme on saanut sinut hankkimaan sellaisen pelin kuin Shrek? Elokuva oli kyllä ok, mutta peli .
jaaha..jaaha..kukas se nyt menee henkilökohtaisuuksiin...? ;)

mutta eihän mulla oo ees halootakaan niin eikai toi nyt ihme ole vaikka mulla shrekki onkin...se on sellasta.
vastauksena kysymykseen:
tiedä häntä...mistä ne pelien ostopäätökset tulee..jaa-a.
peli on hauska mutta pelattavuutta ei voi kehua...tuntuu että nämiköiden toimintojen sijoittelua ei ole ihan loppuun saakka mietitty...
mutta kolme muuta peliä ovat mielestäni erinomaisia...:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
saakos tässä ignorattua ketään? taino... saapahan tosta juupajaapasta aina päivän naurut =))

peliarvostelut tyyliin -> Se on ihan surkee!! siis ei mitään ohjattavuutta tai mitää ideaa! ai mistä tiedän? no luin yhelt sivulta.. OMG!

ja tuossa aijemmin kun vertailit konsoleiden pelejä... eikös se naurattanutkin jopa itseäsi =)) KUULEMANI mukaan esim baldurs gate PS versio on lähinnä vitsi =) ja mielestäni se kuuluu hiukan erilaiseen alakastiin... ei sitä voi verrata EGO:n yms...

tietysti mäkin voisin kääntää ton sun listan toistepäin ja hehkuttaa xbox pelejen paremmuutta, mutta en taida alentua *köhöm* jonkun muun tasolle...

inetriakin heräs kun huomas et sai jonkun kaverin trollaamaan xboxia naurettavilla "syytöksillä" / kommenteilla... mahtava tiimi:rolleyes:

Ja vielä PS2 hurinasta... jopa PS2 forumeissa on juttua kun PS2 OMISTAJAT valittavat sen kovaa meteliä... joten turha kysyy "mistä tiedän" nimim. Kokemusta PS2 hurinasta löytyy

Luulisin et kaikki tai ainakin suurin osa ketä näitä forumeita lukee, on jo päättänyt minkä konsolin ostaa... ei sun tarvii meille kertoo noita älyttömiä juttujas =) ja yhdyn coden mielipiteeseen... en mäkään kovin usein TÖNI mun konsolia ku pelaan =)) sul varmaan PS2:lla joku peli alkanu vi****** ku oot sitä kesken pelin töniny =))

ja et kai vaan sanonu et FPS pelit ei sovi konsoleille? jos sinun kokemuksesi todella on rajoittunut PS2 niin en kommenttiasi epäile =))

jooh... mielenkiinnolla ootan mitä tähän vastaat =) naurattaa jo nyt =)

T:wombut

edit : typotin ku naureskelin liikaa tätä kirjoittaessani =)

Hm.. kannattaa pysyä poissa sotatantereelta jos alkaa liikaa pelottamaan.
Kontrolloimaton nauru on usein reaktio pelkotilaan jossa naurulla pelokas ihminen yrittä 'pitää pahan poissa'.
Varsinkaan kun en ole mitään vitsejä kirjoitellut, niin naurureaktiosi on mahdollisesti puolustuskeinosi asian jota et voi järjelläsi kohdata.

Originally posted by Tonppa
Mutta tätä en ilmeisesti olisi saanut tehdä...

Tottakai saa. Jos ei saisi, miksi tämä koko threadi on täällä ja mm. minä vastailen täällä? Suomessa on onneksi sananvapaus ja kunnioitan sitä. Mutta "pakkohan" noihin juupajaapan sekoiluihin on jotain kommentoida, vaikka kuinka oltaisiin lasten leikkikentällä, eli Konsolisodassa.

Yhtä hyvin mä voisin mennä PS2-pelien release-listalle, ottaa sieltä 30 PS2-pelin nimeä ja ottaa jostain muualta 30 Xbox peliä, ja kertoa kuinka kaikki valitsemani Xbox-pelit ovat muka mielestäni parempia. Mutta mitäs järkeä tässä olisi? Ja Tonppa, tämä viimenen kappale ei ollut sulle, joten älä herppaa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

Ja jälleen kerran sun mielikuvitus laukkaa.

Sanoin: "Ala vielä juupajaapa haukkumaan meitä xbox-ukkeleita homoiksi niin tunnelma on täydellinen."

Aika lailla saat tuota lausetta väännellä ja käännellä että siinä SINUA nimitellään "seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvien halventamiseen käytettävän haukkumanimen käyttäjäksi". Lauseeni oli viittaus ulkomaan-trolleihin ja tunnelma olisi täydellinen täällä jos sinä alkaisit tekemään samaa. Tarkoittaako siis lauseeni että sinä olisit potentiaalinen jne? Taidat kuvitella ihan omiasi.

No mutta väännä nyt tästäkin sitten jotain.

Niinpä väännän kun kerran taas pyydetään:p
Syytit minua jo trollaamisesta koska olen tuonut omia mielipiteitäni julki täällä. Siksi oletan että kirjoituksesi loppuosakin oli tarkoitettu kuvaamaan minua (tai sitä mitä minusta mielestäsi on tulossa).

Code hei, tämä foorumi ei vielä ole pelkkä xbox keskustelupaikka, vaan KONSOLISOTA foorumi. Jos haluat lukea vain boxia ylistäviä juttuja, niilekkin löytyy omat paikkansa.

Varsinkaan kun en ole mitään vitsejä kirjoitellut, niin naurureaktiosi on mahdollisesti puolustuskeinosi asian jota et voi järjelläsi kohdata.
Kyllä mua ainakin on naurattanut moneen otteeseen nää sun ja muiden (omatkin?) löpinät. Pitäs vissiin lopettaa koko konsolisodan seuraaminen, sen verran työstä alkaa tää pään seinään hakkaaminen (samaan kohtaan vielä ja useesti) käydä.

Vaikka onhan tää konsolisota tällasta kivaa pikkujumppaa aivoparalle, kunhan ei mee liian vakavaksi. Et muuten vieläkään kertonut, missä olet XBoxiin tutstunut? Faktaa tuntuu löytyvän paljon.

Code hei, tämä foorumi ei vielä ole pelkkä xbox keskustelupaikka, vaan KONSOLISOTA foorumi. Jos haluat lukea vain boxia ylistäviä juttuja, niilekkin löytyy omat paikkansa.

No hittolainen, kiitos kun valistit tyhmää. En todellakaan tiennyt että täällä on ideana keksiä omasta päästä juttuja ja kertoa vertailuja eri alustojen peleistä kuin se oma pelimaku olisi se ainoa oikea ja vieläpä niin ettei ole edes pelannut niitä pelejä. Mä menetin suhun uskoni jo aikaa sitten, kun edelleen väitit MSR:ää lähes yhtä hienoksi kuin Gotham. Ja selvennyksi vielä, TOTTAKAI sulla on oikeus tuohonkin mielipiteeseen, voinhan minäkin sanoa että Kuu on lähes yhtä iso kuin Maa. Xboxia ylistäviä juttuja en tietenkään täällä odota, mutta en odottanut selvää ns.kakan puhumista.

Mut jos konsolisodan periaate puhua kakkaa, vaikka se olisi mielipidekkin, silti se on kakkaa, ja mä en enää jaksa sellaseen osallistua.

Hiljaa mielessäni toivon että sä juupajaapa olisit huumorimiehiä ja et oikeasti allekirjoita jokaista juttuasi täällä.

:)

Oma pelimakuni on todellakin se ainoa oikea!
Jos ei olisi niin silloin on altis ulkopuolisille vaikutteille ja hypetykselle.
Ja kaikki mikä ei vastaa omaa pelimakuani on kakkaa, eli siis vältettävää ja väärää.

Siksi saan puhua kakasta ja varoittaa muitakin astumasta kakkaan. Jotkut tietysti voivat tykätä kakasta, ja se heille suotakoon.
Heidän kannattaa kuitenkin pysytellä harrastuksensa kanssa enimmäkseen omiensa parissa jossa saavat hyväksyntää osaksensa.

Tässä hymiö codelle
:)

Se ei kuitenkaan välttämättä tarkoita ettenkö allekirjottaisi jokaista kirjottamaani mielipidettä täällä.

Taitaa kaikkien jutut mennä vähän offtopic. Tehkää joku teistä uusi threatti, jossa saatte päästellä vähän höyryjä päästä. Siis haukkua niin paljon kuin sielunne vaan sietää ja puhua muutenkin suunne puhtaaks, niin ei nää kaikki threadit tulis täyteen tällaista samanlaista PSHKAA!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Oma pelimakuni on todellakin se ainoa oikea!
Jos ei olisi niin silloin on altis ulkopuolisille vaikutteille ja hypetykselle.
Ja kaikki mikä ei vastaa omaa pelimakuani on kakkaa, eli siis vältettävää ja väärää.

Siksi saan puhua kakasta ja varoittaa muitakin astumasta kakkaan. Jotkut tietysti voivat tykätä kakasta, ja se heille suotakoon.
Eikö Xboxin pelien haukkuminen ilman perusteita, lehtijuttujen ja kuulopuheiden perusteella ole juuri ulkopuolisten vaikutteiden ottamista ja (anti)hypeen uskomista?

Sinä koet velvollisuudeksesi varoittaa surkeista Xboxin peleistä, vaikka et omaa niistä mitään kokemusta. Sitten sinulla on vielä otsaa haukkua oikeasti pelejä pelanneita, että pitävät paskoista peleistä. Ei mene jakeluun, ei mene jakeluun...

Älytöntä vetäytyä "mulla on mielipiteeni" puolustuksen taakse, jos mielipiteitä ei ole muodostettu tippaakaan omasta kokemuksesta. Eikä KAIKKI ole mielipidettä. MSR vs PGR logiikallasi minä voisin väittää MGS2:n olevan vain hiukan vanhaa MGS: ää paremman näköinen. Eikö niin?

"Hm.. kannattaa pysyä poissa sotatantereelta jos alkaa liikaa pelottamaan.
Kontrolloimaton nauru on usein reaktio pelkotilaan jossa naurulla pelokas ihminen yrittä 'pitää pahan poissa'.
Varsinkaan kun en ole mitään vitsejä kirjoitellut, niin naurureaktiosi on mahdollisesti puolustuskeinosi asian jota et voi järjelläsi kohdata."

sä kiersit aika ovelasti tolla sen et sul ei ollu wombikselle mitään sanottaavaa :D
Pidä hyvää läppää yllä, mä ainakin luen innolla. Toivottavasti kukaan ei vaan ota noit tosissaan :D

ps. ajattele asioita toistenkin kannalta : jos joku tykkää jostakin, niin se ei ole sille "kakkaa" joten sun ei tarvitse varotella ihmisiä astumasta asiaan joka susta on kakkaa, koska he varmasti tietävät mihin ovat astumassa ja he tuskin tahallisesti astuvat kakkaan joten se sun kakkas on tuskin niille kakkaa, joten ei sun tarvii varotella... anyway keep up the good work I'll be laughing out loud :D

Noh löytyykö vielä jotain negatiivista Xboxin kovosta, tai vaikka jostain muusta Xboxin osasta? Kerro kaikki kerralla, turha pitää mitään sisällään, se voi ahistaa.

Mulla ois tuohon kovoon yks negatiivinen juttu.
Sitten ku konsoli alkaa olemaan vanha ja aikansa elänyt ja siihen ei enään saa kunnolla varaosia niin eikö se sitten ota pannuun jos vaikka kolmenkymmenen vuoden päästä haluais pelata jostain syystä Xboxilla ja sitten siinä oiskin kovalevy rikki. Miten se suu sitten pannaan? :D vaiko :mad: kenties :confused:

Originally posted by Smurffi

Sitten ku konsoli alkaa olemaan vanha ja aikansa elänyt ja siihen ei enään saa kunnolla varaosia niin eikö se sitten ota pannuun jos vaikka kolmenkymmenen vuoden päästä haluais pelata jostain syystä Xboxilla ja sitten siinä oiskin kovalevy rikki. Miten se suu sitten pannaan?

ööh kyllä mä luulen että ihan yhtä vaikea on kolmenkymmen vuoden päästä löytää uusia osia mihin tahansa tämän päivän tekniseen laitteeseen. Tais olla ns.tsoukki tämä kysymys? ;)

Muuten mulla on vähän sellanen fiilis että konsoleiden laserin lukupäät ovat herkempiä hajota kuin nykyajan jo erittäin luotettavat kovalevyt. Mitä nyt esimerkiksi Dreamcastin kanssa oon peuhannut ja joskus todella innolla sen ns.sceneä seurannut niin dreamcastin laser oli yksi yleisimpiä huollon syitä. Jenkkilässä kun kuultiin että DC:n valmistus lopetetaan, jotkut hätäset alko ostaan lukupäitä tai jopa kokonaisia Dreamcasteja varaosiksi.

Joten eiköhän voida aika turvallisin mielin käyttää kovalevyä nykypäivänä, onhan niitä ollut Tivoissa sun muissa digitaalivideoissa jo vähän aikaa. Henkilökohtasesti pelaan 30 vuoden päästä jo mieluummin uudella Z-Box TuuThausand-konsolilla kuin Xboxilla. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smurffi

Sitten ku konsoli alkaa olemaan vanha ja aikansa elänyt ja siihen ei enään saa kunnolla varaosia niin eikö se sitten ota pannuun jos vaikka kolmenkymmenen vuoden päästä haluais pelata jostain syystä Xboxilla ja sitten siinä oiskin kovalevy rikki. Miten se suu sitten pannaan? :D vaiko :mad: kenties :confused:

Koitappa korjauttaa 30 vuotta vanha telkkari. Voi olla vaikeeta. Luulen ettei nykypäivän kovalevyt välttämättä kestä 30 vuotta, mutta harva muukaan laite kestää. Kyllä se silti kauan kestää ja sitä pystyy kuitenkin aika monta vuotta eteenpäin korjauttaa, ettei tuo nyt niin negatiivinen juttu ollut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake

Koitappa korjauttaa 30 vuotta vanha telkkari. Voi olla vaikeeta. Luulen ettei nykypäivän kovalevyt välttämättä kestä 30 vuotta, mutta harva muukaan laite kestää. Kyllä se silti kauan kestää ja sitä pystyy kuitenkin aika monta vuotta eteenpäin korjauttaa, ettei tuo nyt niin negatiivinen juttu ollut.

Jaa... Meilla on maalla 30 v. vanha vari tv ja toimii edelleen. Vaikea viela sanoa kovalevyista mitaan, koska ei ole viela 30 v. vanhoja kovalevyja. Uusi tilavampi ennemmin vanhan ja pienen tilalle.

ööh kyllä mä luulen että ihan yhtä vaikea on kolmenkymmen vuoden päästä löytää uusia osia mihin tahansa tämän päivän tekniseen laitteeseen. Tais olla ns.tsoukki tämä kysymys? ;)
Kyllä. Tämä juttu oli kuin olikin hieman ns. tsoukki.

Ei taida mistään nykyajan konsolista olla kolmenkymmenen vuoden kuluttua muuksi kuin verkon painoksi :) (mikäli vielä sillon kalastellaan).

Eiköhän nykykoneet kelpaa retroilijoille vielä 30 vuodenkin päästä. Tulihan Atari VCS 2600 vuonna 1978 ja toimivia koneita myydään aikamoisia määriä ja hyvään hintaan eBayssa. Kunnolla säilytettynä ja pienillä käyttömäärillä suuri osa nykykonsoleista varmaan selviytyy teknisesti useamman vuosikymmenen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Kunnolla säilytettynä ja pienillä käyttömäärillä suuri osa nykykonsoleista varmaan selviytyy teknisesti useamman vuosikymmenen.

Nimenomaan kato nimenomaan.
Se onkin mieleniintoista, että säilytetäänkö niitä konsoleita hyvin ja käytetäänkö niitä vähän. Hmm...:rolleyes:
PS2 ja Xbox on mustia konsoleita, eli keräävät pölyä (joka on harmillinen juttu). Pölyhän on elektronisten laitteiden kannalta eri huono juttu. Tämä lyhentää laitteiden ikää ihan kivasti.

Itse kyllä pyrin pitämään PS2:en mahdollisimman puhtaissa paikoissa, jossa ei pölyä ole. Olis ihan kiva sitten vaikka lapsenlapsille tms. näyttää millä sitä wanhaan aikaan pelattiin. :)

Ylös Bottom