Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Originally posted by juupajaapa
Tämä 'koodi' henkilö juuri epäsuorasti nimitteli minua potentiaaliseksi seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvien halventamiseen käytettävän haukkumanimen käyttäjäksi näillä foorumeilla. Se jos mikä on ko. henkilön pelkäämää 'ulukomuan usenet-kruuppi' meininkiä.
jaaha..jaaha..kukas se nyt menee henkilökohtaisuuksiin...?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Listan mukaan pelimakusi on vähintäänkin omaperäinen.
mikä ihme on saanut sinut hankkimaan sellaisen pelin kuin Shrek? Elokuva oli kyllä ok, mutta peli .
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
saakos tässä ignorattua ketään? taino... saapahan tosta juupajaapasta aina päivän naurut =))
peliarvostelut tyyliin -> Se on ihan surkee!! siis ei mitään ohjattavuutta tai mitää ideaa! ai mistä tiedän? no luin yhelt sivulta.. OMG!
ja tuossa aijemmin kun vertailit konsoleiden pelejä... eikös se naurattanutkin jopa itseäsi =)) KUULEMANI mukaan esim baldurs gate PS versio on lähinnä vitsi =) ja mielestäni se kuuluu hiukan erilaiseen alakastiin... ei sitä voi verrata EGO:n yms...
tietysti mäkin voisin kääntää ton sun listan toistepäin ja hehkuttaa xbox pelejen paremmuutta, mutta en taida alentua *köhöm* jonkun muun tasolle...
inetriakin heräs kun huomas et sai jonkun kaverin trollaamaan xboxia naurettavilla "syytöksillä" / kommenteilla... mahtava tiimi![]()
Ja vielä PS2 hurinasta... jopa PS2 forumeissa on juttua kun PS2 OMISTAJAT valittavat sen kovaa meteliä... joten turha kysyy "mistä tiedän" nimim. Kokemusta PS2 hurinasta löytyy
Luulisin et kaikki tai ainakin suurin osa ketä näitä forumeita lukee, on jo päättänyt minkä konsolin ostaa... ei sun tarvii meille kertoo noita älyttömiä juttujas =) ja yhdyn coden mielipiteeseen... en mäkään kovin usein TÖNI mun konsolia ku pelaan =)) sul varmaan PS2:lla joku peli alkanu vi****** ku oot sitä kesken pelin töniny =))
ja et kai vaan sanonu et FPS pelit ei sovi konsoleille? jos sinun kokemuksesi todella on rajoittunut PS2 niin en kommenttiasi epäile =))
jooh... mielenkiinnolla ootan mitä tähän vastaat =) naurattaa jo nyt =)
T:wombut
edit : typotin ku naureskelin liikaa tätä kirjoittaessani =)
Originally posted by Tonppa
Mutta tätä en ilmeisesti olisi saanut tehdä...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Ja jälleen kerran sun mielikuvitus laukkaa.
Sanoin: "Ala vielä juupajaapa haukkumaan meitä xbox-ukkeleita homoiksi niin tunnelma on täydellinen."
Aika lailla saat tuota lausetta väännellä ja käännellä että siinä SINUA nimitellään "seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvien halventamiseen käytettävän haukkumanimen käyttäjäksi". Lauseeni oli viittaus ulkomaan-trolleihin ja tunnelma olisi täydellinen täällä jos sinä alkaisit tekemään samaa. Tarkoittaako siis lauseeni että sinä olisit potentiaalinen jne? Taidat kuvitella ihan omiasi.
No mutta väännä nyt tästäkin sitten jotain.
Kyllä mua ainakin on naurattanut moneen otteeseen nää sun ja muiden (omatkin?) löpinät. Pitäs vissiin lopettaa koko konsolisodan seuraaminen, sen verran työstä alkaa tää pään seinään hakkaaminen (samaan kohtaan vielä ja useesti) käydä.Originally posted by juupajaapa
Varsinkaan kun en ole mitään vitsejä kirjoitellut, niin naurureaktiosi on mahdollisesti puolustuskeinosi asian jota et voi järjelläsi kohdata.
Originally posted by juupajaapa
Code hei, tämä foorumi ei vielä ole pelkkä xbox keskustelupaikka, vaan KONSOLISOTA foorumi. Jos haluat lukea vain boxia ylistäviä juttuja, niilekkin löytyy omat paikkansa.
Eikö Xboxin pelien haukkuminen ilman perusteita, lehtijuttujen ja kuulopuheiden perusteella ole juuri ulkopuolisten vaikutteiden ottamista ja (anti)hypeen uskomista?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Oma pelimakuni on todellakin se ainoa oikea!
Jos ei olisi niin silloin on altis ulkopuolisille vaikutteille ja hypetykselle.
Ja kaikki mikä ei vastaa omaa pelimakuani on kakkaa, eli siis vältettävää ja väärää.
Siksi saan puhua kakasta ja varoittaa muitakin astumasta kakkaan. Jotkut tietysti voivat tykätä kakasta, ja se heille suotakoon.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Noh löytyykö vielä jotain negatiivista Xboxin kovosta, tai vaikka jostain muusta Xboxin osasta? Kerro kaikki kerralla, turha pitää mitään sisällään, se voi ahistaa.
Originally posted by Smurffi
Mulla ois tuohon kovoon yks negatiivinen juttu.
Sitten ku konsoli alkaa olemaan vanha ja aikansa elänyt ja siihen ei enään saa kunnolla varaosia niin eikö se sitten ota pannuun jos vaikka kolmenkymmenen vuoden päästä haluais pelata jostain syystä Xboxilla ja sitten siinä oiskin kovalevy rikki. Miten se suu sitten pannaan?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smurffi
Mulla ois tuohon kovoon yks negatiivinen juttu.
Sitten ku konsoli alkaa olemaan vanha ja aikansa elänyt ja siihen ei enään saa kunnolla varaosia niin eikö se sitten ota pannuun jos vaikka kolmenkymmenen vuoden päästä haluais pelata jostain syystä Xboxilla ja sitten siinä oiskin kovalevy rikki. Miten se suu sitten pannaan?vaiko
kenties
![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Koitappa korjauttaa 30 vuotta vanha telkkari. Voi olla vaikeeta. Luulen ettei nykypäivän kovalevyt välttämättä kestä 30 vuotta, mutta harva muukaan laite kestää. Kyllä se silti kauan kestää ja sitä pystyy kuitenkin aika monta vuotta eteenpäin korjauttaa, ettei tuo nyt niin negatiivinen juttu ollut.
Kyllä. Tämä juttu oli kuin olikin hieman ns. tsoukki.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
ööh kyllä mä luulen että ihan yhtä vaikea on kolmenkymmen vuoden päästä löytää uusia osia mihin tahansa tämän päivän tekniseen laitteeseen. Tais olla ns.tsoukki tämä kysymys?![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Kunnolla säilytettynä ja pienillä käyttömäärillä suuri osa nykykonsoleista varmaan selviytyy teknisesti useamman vuosikymmenen.