Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 pelien taso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kani
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

Kovalevy pitää vaimeata "ruksutusta", joka aluksi kuullostaa hassulta kun sen äänen kuulee konsolin sisältä. Mutta alkuihmettelyn jälkeen siihen ei kiinnitä huomiota. Ja toki vaikuttaa myös Xboxin sijoittaminen, esim. hyllyn "sisältä" ääniä kuulu vähemmän kuin hyllyn päältä.

OK.

Noh löytyykö vielä jotain negatiivista Xboxin kovosta, tai vaikka jostain muusta Xboxin osasta? Kerro kaikki kerralla, turha pitää mitään sisällään, se voi ahistaa. :D

No, kun noin kerran pydät niin kerrottakoon vielä ne jo paljonkin julkisuutta saaneet faktat että xbox on muotoilultan karmea, liian iso, ja että ohjaimen suunnittelussa ollaan menty pahasti metsään.

Ei se ohjaimen koko niinkään, vaan ne nappien sijoittelu ja surkea ristiohjain.

Eiköhän tässä ala olla jo ne tuntuvimmat puutteet xboxissa.

Originally posted by Tonppa

Suhteellisen naurettava kommentti. Ovatko kaikki äskpoks-tyypit tuollaisia?

Onko täällä ketään muuta asialliasta henkilöä, joka osaisi vastata muulla tavalla kuin räpättämällä tyhmyyksiä? Kovalevy kun on suhteellisen hauras osa niin haluaisin tietää onko äkspoks käyttökelpoinen jos se hajoaa.

Ei ole käyttökelpoinen. Virheilmoitus tulee ruutuun jos kovo on hajalla tai se on pois konsolista.

ja vaihteeks "ei asiallista" tekstiä:

Ja tohon sun muuhun kommenttiin, ei jumalauta, mä en käsitä mikä "kovalevy-särkyy-kuin-posliini"-hysteria xbox-vastustajilla on? Heittelettekö te tietokoneitanne seiniin vai missä mättää? Olen viimesen viiden vuoden aikana käyttänyt valehtelematta kymmeniä läppäreitä ja kymmeniä pöytäkoneita, siis niin vielä että ne on KOKO ajan mun silmien alla, eli en vain pikasesti niitä kokeile ja tasan yhdestä Ibarin läppäristä meni kovo. Ja syy oli että pudotin läppärin lattialle.

Tottakai myös kovoihin tulee vikoja, kuten cd/dvd-asemien lukupäihin, muistipiireihin, emoihin yms muihin teknisiin osiin, mutta että sitä käytetään syyksi miksi Xbox ns.sukkaa...huoh.

Jos tollanen kammo vaivaa kovoja kohtaan, ei varmaan kannata haaveilla tulevien kovoa hyödyntävien PS2-pelien ostamisesta?

ai, meinasi unohtua.
Se xboxin kovalevy pitää ääntä joka on häiritsevämpää kuin PS2 tuulettimen puhina.

Ja xboxissa on myös puhiseva tuuletin lisäksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Mad Dash Racing - mikätahansahuonompikinajopelipeittoaatän.
mad dash ei ole ajopeli vaan itseasiassa hauska juoksupeli (varsinkin moninpelinä).
kylläpäs olet montaa eri peliä jaksanut koepelata ja verrata. kiirettä ilmeisesti pidellyt...;)

oman riksraksnakspoksini ääni vastaa noin puolta pc:ni pitämästä mekkalasta.

Originally posted by juupajaapa
ai, meinasi unohtua.
Se xboxin kovalevy pitää ääntä joka on häiritsevämpää kuin PS2 tuulettimen puhina.

hehe!....Siis sä et todellakaan taida olla koskaan Xboxia edes nähnyt saati sitten pelannut Haloa. :D

PS2:sella löytyykin sitten kovalevyn raksutuksen sijasta vikisevä dvd-asema. Mut eipä oo mua pahemmin haitannut kun olen PS2:selllani pelaillut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

mad dash ei ole ajopeli vaan itseasiassa hauska juoksupeli (varsinkin moninpelinä).
kylläpäs olet montaa eri peliä jaksanut koepelata ja verrata. kiirettä ilmeisesti pidellyt...;)

oman riksraksnakspoksini ääni vastaa noin puolta pc:ni pitämästä mekkalasta.

Tiedän kyllä että MDR pelissä juoskennellaan erilaisilla söpöelukoilla samaan tyyliin kuin sinä erässä DC pelissä. Silti se on periaatteessa ajopeli, paitsi jos aletaan halkomaan hiuksia sanojen merkityksistä.

no saa totakin kommentoida...:)

Vertailussani en väittänytkään että olisin pelannut kaikkia pelejä, otin mukaan myös tulevia xbox ja PS2 pelejä ja perustin arvioni niitten ennakkokiinnostavuudelle ja -arvioille.

Ja miten sitten itse pystyit kommentoimaan etä MDR on 'hauska juoksupeli, varsinkin moninpleinä' koska sitä ei tietääkseni ole vielä julkaistu???

Ja miten sitten itse pystyit kommentoimaan etä MDR on 'hauska juoksupeli, varsinkin moninpleinä' koska sitä ei tietääkseni ole vielä julkaistu???

MUAHAHAHAHA (taas). Jälleen kerran osoitat että taidat todellakin olla vain trolli joka keksii omasta päästään juttunsa.

Huoh, mä kun luulin että tänne boardille ei pesiytyisi sama meininki kuin ulkomaan usenet-kruupeissa. Ala vielä juupajaapa haukkumaan meitä xbox-ukkeleita homoiksi niin tunnelma on täydellinen. :D

ai, meinasi unohtua.

Ja xboxissa on myös puhiseva tuuletin lisäksi.
Kummankaan ääni ei ole meikäläistä häiritsevä. Paitsi PS2, kun se lukee CD:tä. Jostain syystä sillon mekkala on kova. Auttaa vähän jos se on pystyasennossa, mutta sillon se ei mahdu TV:n alle.

Missä sä juupajaapa oot XBoxiin tutustunut? Kokemusta tuntuu olevan siihen malliin, että omistat itse sellasen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vertailussani en väittänytkään että olisin pelannut kaikkia pelejä, otin mukaan myös tulevia xbox ja PS2 pelejä ja perustin arvioni niitten ennakkokiinnostavuudelle ja -arvioille.

niinpä...
minä perustankin arvioni omiin kokemuksiini..;)
itellä on jenkkirikspoks himassa ja siihen pelit:
PGR
Mad Dash
Shrek
NHL2002
Mielestäni joidenkin pelien tai pelikoneiden arvosteleminen ilman omakohtaista kokemusta on vähintäänkin arveluttavaa.
Jos joku on jotain kirjoittanut johonkin arvosteluun niin ei se mitään jumalan sanaa ole.
Oman mielipiteen voi muodostaa vain kokeilemalla itse kyseisiä pelejä ja pelikoneita, muutenhan vain jakaa eteenpäin joidenkin toisten arvioita niistä.
Arvostelujen ja vastaavien tarkoitus lienee olla suuntaa-antavia ja niiden perusteella voi sitten esim. ostaa jonkun pelin ja sen jälkeen muodostaa siitä vankkumattoman OMAN mielipiteen.
Ja tämä pätee varmasti hyvin nimenomaan peleihin. :)
Tietenkin rautapuoli on faktaa tarkkoine numeroineen, mutta koneen tehokkuus on suhteellista ja aiheuttaa nopeasti parranpärinää puolesta ja vastaan.

Mutta siis pikkaisen turhaa metelöidä ja vertailla pelejä keskenään jos ei itse niitä ole kokeillut ;)

MUAHAHAHAHA (taas). Jälleen kerran osoitat että taidat todellakin olla vain trolli joka keksii omasta päästään juttunsa.

Huoh, mä kun luulin että tänne boardille ei pesiytyisi sama meininki kuin ulkomaan usenet-kruupeissa. Ala vielä juupajaapa haukkumaan meitä xbox-ukkeleita homoiksi niin tunnelma on täydellinen. :D

Sellaiseen kielenkäyttöön en toki sorru. Muutenkin olen mielestäni pitänyt omalta osaltani keskustelua täysin fakta- ja mielipidetasolla menemättä lähellekkään henkilökohtaisuuksia.
Toisin kuin esim eräs C:llä alkava, suomeksi 'koodi' nickillä täällä meuhkaileva.

Tämä 'koodi' henkilö juuri epäsuorasti nimitteli minua potentiaaliseksi seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvien halventamiseen käytettävän haukkumanimen käyttäjäksi näillä foorumeilla. Se jos mikä on ko. henkilön pelkäämää 'ulukomuan usenet-kruuppi' meininkiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Codelle iltalukemista

:D LOISTAVA!

Tiedoksi tälle henkilölle, jolle tuota kirjaa tässä neuvotaan lukemaan: En ole PS2-omistaja, enkä X-Box:ia ole käyttänyt koskaan. En voi siitä siis kommentoida.

Kovalevy on minusta selkeästi hajoavampi osa kuin esim. CD:n lukupää. Siksi kyselin koviksesta. Mutta tätä en ilmeisesti olisi saanut tehdä...

niinpä...
minä perustankin arvioni omiin kokemuksiini..;)
itellä on jenkkirikspoks himassa ja siihen pelit:
PGR
Mad Dash
Shrek
NHL2002
Mielestäni joidenkin pelien tai pelikoneiden arvosteleminen ilman omakohtaista kokemusta on vähintäänkin arveluttavaa.
Jos joku on jotain kirjoittanut johonkin arvosteluun niin ei se mitään jumalan sanaa ole.
Oman mielipiteen voi muodostaa vain kokeilemalla itse kyseisiä pelejä ja pelikoneita, muutenhan vain jakaa eteenpäin joidenkin toisten arvioita niistä.
Arvostelujen ja vastaavien tarkoitus lienee olla suuntaa-antavia ja niiden perusteella voi sitten esim. ostaa jonkun pelin ja sen jälkeen muodostaa siitä vankkumattoman OMAN mielipiteen.
Ja tämä pätee varmasti hyvin nimenomaan peleihin. :)
Tietenkin rautapuoli on faktaa tarkkoine numeroineen, mutta koneen tehokkuus on suhteellista ja aiheuttaa nopeasti parranpärinää puolesta ja vastaan.

Mutta siis pikkaisen turhaa metelöidä ja vertailla pelejä keskenään jos ei itse niitä ole kokeillut ;)

Listan mukaan pelimakusi on vähintäänkin omaperäinen.
mikä ihme on saanut sinut hankkimaan sellaisen pelin kuin Shrek? Elokuva oli kyllä ok, mutta peli .

Tiedän kyllä että MDR pelissä juoskennellaan erilaisilla söpöelukoilla samaan tyyliin kuin sinä erässä DC pelissä. Silti se on periaatteessa ajopeli, paitsi jos aletaan halkomaan hiuksia sanojen merkityksistä.

Kyseessä on Pen Pen Tricelon. Itsekin miellän moisen pelin "ajopeliksi". Olisikohan "kilpapeli" parempi? :rolleyes:

Ylös Bottom