Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Kovalevy pitää vaimeata "ruksutusta", joka aluksi kuullostaa hassulta kun sen äänen kuulee konsolin sisältä. Mutta alkuihmettelyn jälkeen siihen ei kiinnitä huomiota. Ja toki vaikuttaa myös Xboxin sijoittaminen, esim. hyllyn "sisältä" ääniä kuulu vähemmän kuin hyllyn päältä.
Noh löytyykö vielä jotain negatiivista Xboxin kovosta, tai vaikka jostain muusta Xboxin osasta? Kerro kaikki kerralla, turha pitää mitään sisällään, se voi ahistaa.![]()
Originally posted by Tonppa
Suhteellisen naurettava kommentti. Ovatko kaikki äskpoks-tyypit tuollaisia?
Onko täällä ketään muuta asialliasta henkilöä, joka osaisi vastata muulla tavalla kuin räpättämällä tyhmyyksiä? Kovalevy kun on suhteellisen hauras osa niin haluaisin tietää onko äkspoks käyttökelpoinen jos se hajoaa.
mad dash ei ole ajopeli vaan itseasiassa hauska juoksupeli (varsinkin moninpelinä).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Mad Dash Racing - mikätahansahuonompikinajopelipeittoaatän.
Originally posted by juupajaapa
ai, meinasi unohtua.
Se xboxin kovalevy pitää ääntä joka on häiritsevämpää kuin PS2 tuulettimen puhina.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
mad dash ei ole ajopeli vaan itseasiassa hauska juoksupeli (varsinkin moninpelinä).
kylläpäs olet montaa eri peliä jaksanut koepelata ja verrata. kiirettä ilmeisesti pidellyt...
oman riksraksnakspoksini ääni vastaa noin puolta pc:ni pitämästä mekkalasta.
oman riksraksnakspoksini ääni vastaa noin puolta pc:ni pitämästä mekkalasta.
no saa totakin kommentoida...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
kylläpäs olet montaa eri peliä jaksanut koepelata ja verrata. kiirettä ilmeisesti pidellyt...
niin on...koneiden pitäisi olla äänettömiä...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Sekin on ihan liikaa.
no saa totakin kommentoida...![]()
Originally posted by juupajaapa
Ja miten sitten itse pystyit kommentoimaan etä MDR on 'hauska juoksupeli, varsinkin moninpleinä' koska sitä ei tietääkseni ole vielä julkaistu???
Kummankaan ääni ei ole meikäläistä häiritsevä. Paitsi PS2, kun se lukee CD:tä. Jostain syystä sillon mekkala on kova. Auttaa vähän jos se on pystyasennossa, mutta sillon se ei mahdu TV:n alle.Originally posted by juupajaapa
ai, meinasi unohtua.
Se xboxin kovalevy pitää ääntä joka on häiritsevämpää kuin PS2 tuulettimen puhina.
Ja xboxissa on myös puhiseva tuuletin lisäksi.
niinpä...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Vertailussani en väittänytkään että olisin pelannut kaikkia pelejä, otin mukaan myös tulevia xbox ja PS2 pelejä ja perustin arvioni niitten ennakkokiinnostavuudelle ja -arvioille.
Ja miten sitten itse pystyit kommentoimaan etä MDR on 'hauska juoksupeli, varsinkin moninpleinä' koska sitä ei tietääkseni ole vielä julkaistu???
MUAHAHAHAHA (taas). Jälleen kerran osoitat että taidat todellakin olla vain trolli joka keksii omasta päästään juttunsa.
Huoh, mä kun luulin että tänne boardille ei pesiytyisi sama meininki kuin ulkomaan usenet-kruupeissa. Ala vielä juupajaapa haukkumaan meitä xbox-ukkeleita homoiksi niin tunnelma on täydellinen.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Codelle iltalukemista
niinpä...
minä perustankin arvioni omiin kokemuksiini..
itellä on jenkkirikspoks himassa ja siihen pelit:
PGR
Mad Dash
Shrek
NHL2002
Mielestäni joidenkin pelien tai pelikoneiden arvosteleminen ilman omakohtaista kokemusta on vähintäänkin arveluttavaa.
Jos joku on jotain kirjoittanut johonkin arvosteluun niin ei se mitään jumalan sanaa ole.
Oman mielipiteen voi muodostaa vain kokeilemalla itse kyseisiä pelejä ja pelikoneita, muutenhan vain jakaa eteenpäin joidenkin toisten arvioita niistä.
Arvostelujen ja vastaavien tarkoitus lienee olla suuntaa-antavia ja niiden perusteella voi sitten esim. ostaa jonkun pelin ja sen jälkeen muodostaa siitä vankkumattoman OMAN mielipiteen.
Ja tämä pätee varmasti hyvin nimenomaan peleihin.
Tietenkin rautapuoli on faktaa tarkkoine numeroineen, mutta koneen tehokkuus on suhteellista ja aiheuttaa nopeasti parranpärinää puolesta ja vastaan.
Mutta siis pikkaisen turhaa metelöidä ja vertailla pelejä keskenään jos ei itse niitä ole kokeillut![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Tiedän kyllä että MDR pelissä juoskennellaan erilaisilla söpöelukoilla samaan tyyliin kuin sinä erässä DC pelissä. Silti se on periaatteessa ajopeli, paitsi jos aletaan halkomaan hiuksia sanojen merkityksistä.