Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Liquit - öö mene nukkuun hei, alkaa tulemaan jo ihme tekstiä X)
PS2 ei todellakaan perustu PSX:n tekniikkaan vaan on itseasiassa lähempänä N64sta noin arkkitehtuurinsa puolesta. Parempi olisi ettei PS3 perustuisi mitenkään PS2n työkaluihin, tuo osa-alue kun on PS2n suurin miinus. Ja eihän koneiden takana olevilta yhtiöiltä ainakaan Sonyn puolesta tule yhtään pelejä koneelle, nehän luottavat täysin toisiin ja kolmansiin osapuoliin MS ja Nintendo puolestaan voivat pitää tuosta huolta paremmin. Ja siitä BG:stä, se on käsittääkseni tehty tuolla sanomallani tekniikalla. Se kun ei vaadi koneelta huikeita tehoja eikä ruudunpäivitys ole ongelma. Jossain HLssä ei olisi toiminut.
No joo väsyneenä tulee aina heitettyä kaikkea outoa.
Siinä tuli taas pari juttua jotka kertovat vanhasta tiedosta:
1. Dev kitit on parantunu viimeisen vuoden aikana radikaalisti
2. Sony tekee itse pelejä
sitten 4*FSAA on tekniikka BG:ssä