Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Niin, ja joitakin ei ehkä kiinnosta mitkään FFXXIV:t, ja kun Cubekin on vielä noin halpa, niin minä sanon, että GO FOR IT!
Siihenkin hintaan saa ps2:lle jo 6-7 peliä...hmmm, kumpihan on järkevää...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niin, ja joitakin ei ehkä kiinnosta mitkään FFXXIV:t, ja kun Cubekin on vielä noin halpa, niin minä sanon, että GO FOR IT!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Niin ja saahan samaan hintaan varmaan 8 kiloa hevonpaskaakin (varmaankin enemmänkin, en ole tutustunut tämänpäivän hevonpaskatilastoihin).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Hullu on kyllä se PELIMIES joka ei Cubea 220 euron hintaan osta!
Niin ja saahan samaan hintaan varmaan 8 kiloa hevonpaskaakin (varmaankin enemmänkin, en ole tutustunut tämänpäivän hevonpaskatilastoihin).
Hmm, mietitäänpäs... 7 paskaa PS2-alehyllypeliä (à 31 Eemelii kpl) vaiko Nintendo GameCube... HMMM....
Noh jaa, en nyt tiedä. Ostin juuri vähän aikaa sitten Ampedin Xboxille 30 Eemelillä käytettynä, ja vastaavaan hintaan olen muitakin pelejä nähnyt myytävän.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
PS2:n ehdoton vahva puoli tällä hetkellä on se, että pelin kuin pelin saa käytettynä edullisesti ja toisaalta itse uuden pelin ostettuaan ja läpi tahkottuaan saa sen halutessaan kaupaksi. Saman kaltaisen tilanteen muodostuminen GC:n tai XB:n osalta kestää vielä pitkään
Noh jaa, en nyt tiedä. Ostin juuri vähän aikaa sitten Ampedin Xboxille 30 Eemelillä käytettynä, ja vastaavaan hintaan olen muitakin pelejä nähnyt myytävän.
Ja sen kyllä huomaa, että herra ei ole tutustunut kyseisiin Cuben peleihin kovinkaan syvällisesti. Esim. SSBM ja SMB eivät ainaskaan omasta mielestäni ole alehyllypelejä (tällä tosin en tarkoita, että pelit kiinnostaisivat kaikkia - esim. itse en tykkää SSBM:stä, mutta tiedän sen olevan laatupeli ja varmasti hinnan arvoinen pelin faneille).
Noh jaa, en nyt tuostakaan tiedä. Kyllä kaverini jaksoi pelata SSBM:t yksin joku kaksi kuukautta (jenkki-importtia). Pelissä on sen verran kaikkea avattavaa kamaa (hahmoja, eri pelimodeja, pokaaleita), että kyllä sitä jaksaa vääntää.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Tuskin kukaan jaksaa jotain SSBM:ä pelata itksekseen kovinkaan pitkään.
Tosta käytettypuolesta: Jos väität että PS2:lla ei ole parhaat käytettyjen markkinat, niin menee kyllä uskottavuus aika tehokkaasti!
PS2:lle ei tarvitse metsästää pelejä käytettynä, vaan ne löytää kyllä helposti.
Noh jaa, en nyt tuostakaan tiedä. Kyllä kaverini jaksoi pelata SSBM:t yksin joku kaksi kuukautta (jenkki-importtia). Pelissä on sen verran kaikkea avattavaa kamaa (hahmoja, eri pelimodeja, pokaaleita), että kyllä sitä jaksaa vääntää.
Ja missäköhön ihmeessä väitin, että PS2:lla ei ole parhaat käytettyjen markkinat???!! Sanoin vain, että kyllä Xboxillekin löytyy jo järkevään hintaan käytettyjä pelejä.
Heh, ja keneltäköhän menee uskottavuus...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Sulta!
Jaa-a, luulenpa, että Grooverin uskottavuus taisi mennä vielä enemmän pakkaslukemilla tämän johdosta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Sulta!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
...
Gamecubessa on jotain hohtoa minkä takia haluan sen....
en vain tiedä mitä.....
hmm.....
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Muutenkin arvostan kyllä PS2:ssa sitä, että löytyy jo vähän omaperäisempääkin peliä (esim REZ, ja joo, tiedän kyllä et toi on alunperin DCn peli, mitä väliä?) PC-pelit kun tuntuu olevan pääasiassa vanhojen ideoiden kierrätystä, X-Box on jokseenkin samalla linjalla ja nintendo on jumittunu tohon Marioon&kumppaneihin.