Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 vs. GameCube

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Niin, ja joitakin ei ehkä kiinnosta mitkään FFXXIV:t, ja kun Cubekin on vielä noin halpa, niin minä sanon, että GO FOR IT!

Siihenkin hintaan saa ps2:lle jo 6-7 peliä...hmmm, kumpihan on järkevää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover

Grooverilla on kyllä outoa cube-vastaisuutta. Kyllä itsekin hommaan FFX:n ja sitä tulee pelattua mutta hommaan myös Cuben PS2:n viereen. Ne pystyvät kyllä elämään sulassa sovussa vierekkäin:) Harmittaa vaan kun ei oo rahaa hankkia kaikkia Cuben huippupelejä: Star Wars, Super Monkey Ball, Sonic Adventure 2, Luigi's Mansion, Pikmin, Smash Bros ja hmm olikohan tossa kaikki? Ja mä kun luulin olevani PS2-fanboy! Huomasin just että Cubella on kyllä paras pelitarjonta ihan keposesti... Ja Mario & Zelda yms. hitit vielä edessä päin! Hullu on kyllä se PELIMIES joka ei Cubea 220 euron hintaan osta!

Niin ja saahan samaan hintaan varmaan 8 kiloa hevonpaskaakin (varmaankin enemmänkin, en ole tutustunut tämänpäivän hevonpaskatilastoihin).

Hmm, mietitäänpäs... 7 paskaa PS2-alehyllypeliä (à 31 Eemelii kpl) vaiko Nintendo GameCube... HMMM....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Hullu on kyllä se PELIMIES joka ei Cubea 220 euron hintaan osta!

En ole mielestäni hullu, vaikken Cubea tuohon hintaan ostanutkaan. (maksoin 219 euroa :D )

Cuben julkaisupeleistä löytyy todellisia herkkuja! En ole koskaan ollut näin tyytyväinen konsolini hankintaan, paitsi silloin kun Dreamcastin sain!

Niin ja saahan samaan hintaan varmaan 8 kiloa hevonpaskaakin (varmaankin enemmänkin, en ole tutustunut tämänpäivän hevonpaskatilastoihin).

Hmm, mietitäänpäs... 7 paskaa PS2-alehyllypeliä (à 31 Eemelii kpl) vaiko Nintendo GameCube... HMMM....

Ei ne pelit niin paskoja ole, mitä nykyään on 30ekillä PS2:lle, kuten Silent Hill 2, platinium sarjan pelit, ja käytettynä saa myös pelin kuin pelin melkein tohon hintaan ;)

Muuten en ota kantaa, jos rahaa olisi ylimääräistä ostaisin ehkä itsekkin Cuben tuohon viereen ;)

Tänhetken Cube peleistä PS2 omistajana kiinnostaa vain SW:RL2.
Resident Evil saattaa olla se peli joka saa minut hankimaan GC:n, jos ei sitä ennen ilmesty (euroopassa) Mario Sunshine.

Pakko se GC:kin on hankkia jos tulevat Zeldat, Mariot, Rare:n pelit + muut osoittautuvat samanlaisiksi huipuiksi kuin aiemmin.

Mielenkiintoista nähdä jatkossa, kummalle konsolille tulen hankkimaan ne pelit jotka ilmestyvät molemmille.

Älkää nyt käsittäkö väärin. Mulla ei ole mitään GC:tä vastaan. Itseasiassa päinvastoin: olin jo lähes hankkimassa sitä, kunnes huomasin että tällä hetkellä saatavista peleistä täysihintaisina minua ei kiinnostaisi kuin SW.
Joku Super Smash Bros. on mun mielestä sellainen alepeli, jonka voi ostaa johonkin 30-40 hintaan ja sitä pelailee sitten kavereiden kanssa silloi tällöin. Luigin kartano ei kiinnosta ja Apinat palloissakin menee vähän tolle alepelilinjalle.

Myönnettäköön että en ole kaikkiin näihin peleihin tutustunut kovinkaan syvällisesti, mutta nämä ovat ne vaikutelmat.

Mitä tulee PS2:n peleihin: Voihan joku pitää jotain Devil May Cry:ta paskana, mutta kyllä mä ennemmin ostan sen ja useita samaa tasoa olevia pelejä PS2:lle kuin sijoitan rahani TÄLLÄ HETKELLÄ GC:hen ja sen lisukkeisiin

PS2:n ehdoton vahva puoli tällä hetkellä on se, että pelin kuin pelin saa käytettynä edullisesti ja toisaalta itse uuden pelin ostettuaan ja läpi tahkottuaan saa sen halutessaan kaupaksi. Saman kaltaisen tilanteen muodostuminen GC:n tai XB:n osalta kestää vielä pitkään

PS2:n ehdoton vahva puoli tällä hetkellä on se, että pelin kuin pelin saa käytettynä edullisesti ja toisaalta itse uuden pelin ostettuaan ja läpi tahkottuaan saa sen halutessaan kaupaksi. Saman kaltaisen tilanteen muodostuminen GC:n tai XB:n osalta kestää vielä pitkään
Noh jaa, en nyt tiedä. Ostin juuri vähän aikaa sitten Ampedin Xboxille 30 Eemelillä käytettynä, ja vastaavaan hintaan olen muitakin pelejä nähnyt myytävän.

Ja sen kyllä huomaa, että herra ei ole tutustunut kyseisiin Cuben peleihin kovinkaan syvällisesti. Esim. SSBM ja SMB eivät ainaskaan omasta mielestäni ole alehyllypelejä (tällä tosin en tarkoita, että pelit kiinnostaisivat kaikkia - esim. itse en tykkää SSBM:stä, mutta tiedän sen olevan laatupeli ja varmasti hinnan arvoinen pelin faneille).

Noh jaa, en nyt tiedä. Ostin juuri vähän aikaa sitten Ampedin Xboxille 30 Eemelillä käytettynä, ja vastaavaan hintaan olen muitakin pelejä nähnyt myytävän.

Ja sen kyllä huomaa, että herra ei ole tutustunut kyseisiin Cuben peleihin kovinkaan syvällisesti. Esim. SSBM ja SMB eivät ainaskaan omasta mielestäni ole alehyllypelejä (tällä tosin en tarkoita, että pelit kiinnostaisivat kaikkia - esim. itse en tykkää SSBM:stä, mutta tiedän sen olevan laatupeli ja varmasti hinnan arvoinen pelin faneille).

Toi alehylly nyt on vähän väärä sana. Ideana on nyt se, että sitä tulee pelattua samaan tyyliin kuin jotain micro machinesia partypelinä. En viitsi tämän kaltaisista peleistä maksaa täyttä hintaa, kun niiden käyttökin on melko vähäistä.
Tuskin kukaan jaksaa jotain SSBM:ä pelata itksekseen kovinkaan pitkään.

Tosta käytettypuolesta: Jos väität että PS2:lla ei ole parhaat käytettyjen markkinat, niin menee kyllä uskottavuus aika tehokkaasti!
PS2:lle ei tarvitse metsästää pelejä käytettynä, vaan ne löytää kyllä helposti.

Tuskin kukaan jaksaa jotain SSBM:ä pelata itksekseen kovinkaan pitkään.

Tosta käytettypuolesta: Jos väität että PS2:lla ei ole parhaat käytettyjen markkinat, niin menee kyllä uskottavuus aika tehokkaasti!
PS2:lle ei tarvitse metsästää pelejä käytettynä, vaan ne löytää kyllä helposti.
Noh jaa, en nyt tuostakaan tiedä. Kyllä kaverini jaksoi pelata SSBM:t yksin joku kaksi kuukautta (jenkki-importtia). Pelissä on sen verran kaikkea avattavaa kamaa (hahmoja, eri pelimodeja, pokaaleita), että kyllä sitä jaksaa vääntää.

Ja missäköhön ihmeessä väitin, että PS2:lla ei ole parhaat käytettyjen markkinat???!! Sanoin vain, että kyllä Xboxillekin löytyy jo järkevään hintaan käytettyjä pelejä.

Heh, ja keneltäköhän menee uskottavuus...

Noh jaa, en nyt tuostakaan tiedä. Kyllä kaverini jaksoi pelata SSBM:t yksin joku kaksi kuukautta (jenkki-importtia). Pelissä on sen verran kaikkea avattavaa kamaa (hahmoja, eri pelimodeja, pokaaleita), että kyllä sitä jaksaa vääntää.

Ja missäköhön ihmeessä väitin, että PS2:lla ei ole parhaat käytettyjen markkinat???!! Sanoin vain, että kyllä Xboxillekin löytyy jo järkevään hintaan käytettyjä pelejä.

Heh, ja keneltäköhän menee uskottavuus...

Sulta!

Tuli muuten mieleen että kun Sonylle ja mslle on jo keksitty lisänimet $ony ja M$ tulisi Nintendollekkin keksiä oma ;) miten olisi Nintndo?

PERKELE!

Mun mielest jokaisen vannoutuneen pelaajan joka harkitsee jonkun uuden konsolin ostoa tulisi ostaa gc ja ps2.....

Silloin saisi kotionsa todella hyviä pelejä ja kaksi konetta jotka sisustaa huoneen kuin huoneen tyylikkään ja nykyaikaisen näköiseksi.....
Ittelläni noista kolmesta koneesta (ps2,gc,xbox) on vaan ps2...
Mutta rahaa yritän hankkia gc ostoa varten, mutta se on kovan tuskailun takana...

Gamecubessa on jotain hohtoa minkä takia haluan sen....
en vain tiedä mitä.....
hmm.....:confused:

Re: PERKELE!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
...

Gamecubessa on jotain hohtoa minkä takia haluan sen....
en vain tiedä mitä.....
hmm.....:confused:

En käsitä mistä johtuu, mutta aina kun näen sen kuvan niin tulen hyvälle tuulelle, se on kyllä niin sympaattisen näköinen vempele.:) Nintendolla on se taktiikka että eihän sitä konetta voi vihata, täytyy nostaa hattua suunnittelijoille. Vai voiko joku sanoa samaa xboxin olemuksesta?

joo, ei oo X-Box mikään maailman tyylikkäin kone. En meinannu silmiäni uskoa kun näin vehkeen ihan livenä. Onhan se kieltämättä varmaan (tekniikaltaan) tehokkain kone, mutta ellei ihan lottovoittoa saa, enpä taida tota ostaa.. Ei se ero GC:hen ja PS2:een niin suuri loppujen lopuksi ole, kun ei viilaa pilkkua ja tuijota numeroita.. ;)
Jokainen valitsee tietenkin oman makunsa mukaan, mun mielestäni PS2:lla on kyllä parhaat pelit, en oo oikein lämmenny GC:n ja XB:n peleistä. Kattoo sitten tulevaisuudessa.
Kieltämättä toi GC on aika veikeen olonen kone.. Vois ehkä joku päivä ostaa. Jos vaan pelitarjonta lähtee kehittymään oikeeseen suuntaan, kun ei oo oikein noi nintendon pelit koskaan saanu meikäläistä lämpenemään, eikä joku Resident Evilkään vielä riitä pelastamaan.
Muutenkin arvostan kyllä PS2:ssa sitä, että löytyy jo vähän omaperäisempääkin peliä (esim REZ, ja joo, tiedän kyllä et toi on alunperin DCn peli, mitä väliä?) PC-pelit kun tuntuu olevan pääasiassa vanhojen ideoiden kierrätystä, X-Box on jokseenkin samalla linjalla ja nintendo on jumittunu tohon Marioon&kumppaneihin.

Mutta näähän oli vaan meikäläisen mielipiteitä taas, on vaan niin turha työpäivä tänään että pitää vähän avautua kun jätkät tappelee ihan kuin ala-asteikäset kakarat..
Samahan se millä pelaa, kunhan pelaa asenteella!

Mulla on ps2 ja olen todella tyytyväinen koneeseen on kyllä
ajatellu että kyllä se GC vois olla ihan kiva kone ku sille tulee
aika hyviä pelejäkin esimerkiksi Perfect Dark ja Zelda. En kyllä
oikeen tykkää pitää kahta konetta joten täytyis myydä ps2.
Xboxiin en kyllä viä oikeen lämmenny en tiedä miksen. Mutta
kyllä ps2 saa vielä mulla pysyy ainaki puoli vuotta. Ehkä.
Ostakaa Virtua Fighter 4 se on paras!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck

Muutenkin arvostan kyllä PS2:ssa sitä, että löytyy jo vähän omaperäisempääkin peliä (esim REZ, ja joo, tiedän kyllä et toi on alunperin DCn peli, mitä väliä?) PC-pelit kun tuntuu olevan pääasiassa vanhojen ideoiden kierrätystä, X-Box on jokseenkin samalla linjalla ja nintendo on jumittunu tohon Marioon&kumppaneihin.

Oon samaa mieltä....

Ylös Bottom