Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 vs. XBox

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin, olihan Unreal myös aikanaan monien mielestä 'kaikkien aikojen paras peli'.
Taisi se saada lukuisia arvostettuja pelipalkintojakin.

Mutta pian alkoi hype karista, ja Unreal puosi ansaitsemalleen keskinkertaisuuden pallille.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Halo = Unreal 2
Mihinkähän ihmeeseen nyt tämäkin oikein liittyy?

Karhukoplan (eli siis Inertia, Juupajaapa, HiFi-mies ja Groover) kannattaisi kyllä jättää sienet jo rauhaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Mihinkähän ihmeeseen nyt tämäkin oikein liittyy?

Karhukoplan (eli siis Inertia, Juupajaapa, HiFi-mies ja Groover) kannattaisi kyllä jättää sienet jo rauhaan.

Äläs ny. Mitron kanssa täällä sieniä vedetään ja naureskellaan tolle kassin trolli treadille. :p Mutta vaikka tässä olisi millaisessa pöhnässä niin jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Kaikilla on oma maku pelien suhteen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
Äläs ny. Mitron kanssa täällä sieniä vedetään ja naureskellaan tolle kassin trolli treadille. :p Mutta vaikka tässä olisi millaisessa pöhnässä niin jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Kaikilla on oma maku pelien suhteen.
No joo, sallitaan tämän kerran sienien väärinkäyttö, kun kerran kassin jutuille sieinihuuruissanne nauratte ;)

Taas pittee opettaa!

;) Mulla jäi muistaakseni halko hampaan koloon näistä jutuista. No, ruvetaan purkamaan. Eli, Eli, Nyt siis osa henkilöistä ei pidä X-Boxista ja osa ei pidä PS2:sta, jos ymmärsin oikein? No, asialle ei voi Faija itekkään mitenkään radikaalisesti vaikuttaa, koska olen PC pelaaja. Eli mun neuvo on se että ostakaa vehkeenne ja käyttäkää niitä. Kukaan muu ei päätä asioistanne kun te ite, paitsi jokun puolesta saattaa vielä äiti ja isukki päätää. Jos Henkilö pitää PS2:sta ja sen tarjoamista ominaiskuuksista ja peleistä, ei asialle ole oikeaa tai väärää vastausta. Eli kuluttaja päättää itse mitä hankkii. Kahtokaa nyt minun esimerkkii. Ostan pelejä jotka myyvät suomessa ehkä noin 5000 kpl koko pelin elinkaaren aikana. En mä soita naapurille ja kysy että onko hänellä sama peli jo koneessa. Jos minä pidän pelistä, minä myös hankin sen myyntiluvuista piittaamatta. Mutta onhan mulla toki massasuosion pelejäkin hyllyssä.

Re: Taas pittee opettaa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Faija Mitro
;) Mulla jäi muistaakseni halko hampaan koloon näistä jutuista.

Nyt loppu lässytys vähäksi aikaa. Saksassa 19v poikanen tappoi 13 opettajaa kun se oli potkittu koulusta.
Muutama koululainen siinä samalla...perseestä.
Vähemmän huumoria nyt.
Ei jaksa ymmärtää...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom