Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Halo = Unreal 2
Vieks Halo vai "MAAILMAN TYLSIN PELI(TM)"-tittelin alkuperäseltä Unrealilta?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Halo = Unreal 2
Mihinkähän ihmeeseen nyt tämäkin oikein liittyy?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Halo = Unreal 2
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Mihinkähän ihmeeseen nyt tämäkin oikein liittyy?
Karhukoplan (eli siis Inertia, Juupajaapa, HiFi-mies ja Groover) kannattaisi kyllä jättää sienet jo rauhaan.
No joo, sallitaan tämän kerran sienien väärinkäyttö, kun kerran kassin jutuille sieinihuuruissanne nauratteLainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
Äläs ny. Mitron kanssa täällä sieniä vedetään ja naureskellaan tolle kassin trolli treadille. Mutta vaikka tässä olisi millaisessa pöhnässä niin jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Kaikilla on oma maku pelien suhteen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
No joo, sallitaan tämän kerran sienien väärinkäyttö, kun kerran kassin jutuille sieinihuuruissanne nauratte
Mä luulin sitä aluksi yli väsymykseksi, kunnes huomasin sano ei GC:e ketjun..keskellä päivääLainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
IMO, siihen ei sieniä edes tarvita.
Ei ilmeisesti työt maita tai muuten vaan (aivo) lomalla.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Mä luulin sitä aluksi yli väsymykseksi, kunnes huomasin sano ei GC:e ketjun..keskellä päivää
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Faija Mitro
Mulla jäi muistaakseni halko hampaan koloon näistä jutuista.