Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa
sivukommentti: huvittavaa seurata tätä keskusteluanne näin siihen sen kummemmin itse osallistumatta. Tulee aivan mieleen vanhat hyvät ajat kun MSX:n omistajat antoivat mitä moninaisempia perusteluja koneensa tehokkuudesta Amigaan verrattuna
En tiedä oletko Samppa sama jannu, jonka tunnen toiselta foorumilta...jos olet, moro. Jos et, niin moro silti.
Täysin samaa mieltä kanssasi.
Miten porukka jaksaa vääntää peistä eri konsoleiden laskentatehosta ja yhden komponentin kaikkivoipaisuudesta kun sitä ei löydy muilta...kaikki tämä on tietysti hauskaa kuultavaa, mutta kun vastaus on jo topiciin valmis eli:
Xbox on tehokkaampi pelikonsoli kuin PS2. Piste.
Ihan kokonaan toinen juttu on pelit, mitä kummallekin tulee ja on tullut...itselläni on PS2+pelit: Pro Evolution Soccer, SSX ja GT3 eli muita en ole vielä hankkinut, koska ei ole tullut mitään aivan top-peliä, mikä itseäni kiinnostaisi kovasti(MGS2 tulee tosin valikoimaan kohta mukaan)
Xboxin hankin todennäköisesti hinnanalennuksen(yes!!!) jälkeen tai viimeistään kun Soul Calibur 2 julkaistaan.
Eli se, että en omista tuon enempää PS2-pelejä tarkoittaa omalla kohdallani sitä, että en ole täysin ollut tyytyväinen muihin jo julkaistuihin peleihin...kuitenkaan en hätäile asian tiimoilta, pelejä tulee tasaisen varmasti lisää ja mikään ei estä jatkossa parempien pelien tulemista, jahka niihin panostetaan nykyistä enemmän. PS2 on hyvä pelikonsoli kuitenkin kokonaisuudessaan.
Xbox tulee olemaan oma selkeä ykkösvalintani, sen verran graafisesti vakuuttavia pelejä tuli ensimmäisten julkaisupelien joukossa(Halo, DOA3, joista Halo vakuutti muiltakin osin), että tulevaisuudessa tullaan näkemään kyllä erittäin komeita titteleitä...
Ja vaikka itse pidän Xboxia tulevana suosikkikoneena, toivon molemmille pelikoneille hyvää jatkoa, koska tämähän olisi vain meille PS2/Xbox-pelaajille hyvä asia. Gamecubellekin toivon ehdottomasti parempaa menestystä kuin N64-edeltäjällensä(jonka myös itse omistin)
Kaikille koneille toivon eritoten sellaisia pelejä, jotka onnistuisivat murtamaan vanhat tutut pelikaavat ja tekemään jotain todella uutta ja omaperäistä, ennennäkemätöntä. Itse 24v veteraanipelaajana olen hieman puutunut näihin nykypeleihin, kaikkea lisää ja enemmän, muttei tarpeeksi originaalilla otteella. Well...mihinkään ei ole kiire joten odotellaan sitä helmeä tulevaksi.
Huomaatteko, ei ollut PS2- tai Xbox-vastainen thread. Tämä posti varmaan poistetaan tai vähintäänkin bannataan kirjoittaja viikoksi ulos foorumista muiden membereiden toimesta...sillä eihän saa missään tapauksessa toivoa hyvää molemmille koneille, saati olla haukkumatta toista konsolia.