Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En tiedä miten tilanne on ps3 linuxeissa, mut mulla ihan normi pc:ssä toimii kyl areena, joten jos vaan mplayerin pluginin tms. saa jo käännettyä ps3:lle ni varmaan sit näkyy.hehei sanoi:Saako tuon linuxin kautta katsottua Yle areenan palveluita?
Hi-Fi sanoi:En tiedä miten tilanne on ps3 linuxeissa, mut mulla ihan normi pc:ssä toimii kyl areena, joten jos vaan flashin saa jo käännettyä ps3:lle ni varmaan sit näkyy.
JakTek sanoi:nyt on sit vihdoin saatu toi GPU käyttöön![]()
Itse käytän -f:ää ja telkkarista hdmi:lle pc-moodi päälle niin menee kohdalleen. Eli telkkari on varmaan osasyyllinen.Riabo sanoi:Ubuntu vaihteeksi taas käytössä ja nyt sain peräti 1080p toimimaan. Ainut ongelma tällä hetkellä on noi reunat jonne jää muutaman cm kokoiset mustat alueet. Jos joku osais neuvoa miten saan koko ruudun hyötykäyttöön...
Suurin osa ps3videomode -v komennoista on käyty läpi ja kaikilla sama vika. -f kun laittaa niin kuva menee yli ruudun.![]()
Riabo sanoi:Suurin osa ps3videomode -v komennoista on käyty läpi ja kaikilla sama vika. -f kun laittaa niin kuva menee yli ruudun.![]()
marmelo sanoi:Onks se asennus filu pakko poltaa eka CD:lle tai DVD:lle vai voiko jollakin muula tavalla?
YDL:n poltossa tarvitaan tyhjä DVD ja ubuntuun riittää ihan CD, jos on kyseessä live-cd:n poltto.marmelo sanoi:Onks se asennus filu pakko poltaa eka CD:lle tai DVD:lle vai voiko jollakin muula tavalla?
Beermastah sanoi:Joo elikkä meikälle ilmeni major probleema jota en saa selvitettyä mitenkään niin kysyn täältä jos viisaammat tietäs-
simma sanoi:Eikös tällaisella saisi toimimaan?: # sudo nano kboot.conf
Elikkä editoit roottina tuota tiedostoa...
Beermastah sanoi:asennan ubuntun uudestaan niin kertokaapas nyt miten saan full screen 1080p toimimaan.