Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 ja tietokonemonitorit

Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Mistähän saisi halvalla 24¨ Widen DVI:llä PS3:n seuraksi.
Hinta 300-400e.
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Päätin nyt että taidan ostaa tuollaisen:
Samsung Syncmaster 226BW
Toimii varmaankin PS3:n kanssa?
Meinasin ensin laittaa kiinni vain kuvaputkitelevisioon kiinni PS3:n, mutta kuulin että pitää olla aika kalliit kaapelit, että saisi toimimaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Päätin nyt että taidan ostaa tuollaisen:
Samsung Syncmaster 226BW
Toimii varmaankin PS3:n kanssa?
Meinasin ensin laittaa kiinni vain kuvaputkitelevisioon kiinni PS3:n, mutta kuulin että pitää olla aika kalliit kaapelit, että saisi toimimaan.

226bw toimii erinomaisesti ja nämä ns. "kalliit kaapelit" tulevat PS3:sen mukana. :)
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Eli PS3:n + Linux softan pitäisi saada toimimaan tuollaisella ikivanhalla scartilla varustetulla telkulla?
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Elikkäs PS3 toimii ei-HDCP telkullakin aivan hyvin? Joku ~90 luvun TV.
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Elikkäs PS3 toimii ei-HDCP telkullakin aivan hyvin? Joku ~90 luvun TV.
Toimii kyllä, mutta luonnollisestikin vain perinteisellä SD-resolla. HDCP:tä vaaditaan vain HD-kuvan kanssa.
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Eli eli... äänet otat sillä alkuperäsellä komposiitti piuhalla ulos. Käytät siis siitä piuhasta punasta ja valkosta RCA-liitintä. Mä ostin eilen Logitechin Z3 niin sen mukana tuli sellanen adapteri jossa on kaksi RCA-naarasta (punanen ja valkonen) ja toisessa päässä 3,5mm naaras (eli normaali kuulokepistokeen naaras puoli). En nyt nopeasti löytäny verkkokauppa.comista sellasta, mutta varmaan sellanen jostain löytyy =D

Se siis on tämän näköinen adapteri:
http://images.cyberguys.com/images/prod_main/P4196A.jpg

Toivottavasti ymmärsit hieman sekavaa teksitä ja oli apua =D

Toimiiko äänet tämän kautta? Toisessa ketjussa mulle sanottiin että vliin tarvii jonkun mankan yms. Viitsitkö koittaa toimiiko ilman mankkoja koska jos toimisi, se selvittäisi muutamankin ongelman
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Toimiiko äänet tämän kautta? Toisessa ketjussa mulle sanottiin että vliin tarvii jonkun mankan yms. Viitsitkö koittaa toimiiko ilman mankkoja koska jos toimisi, se selvittäisi muutamankin ongelman

Anteeksi hieman myöhänen vastaus, mutta tollasella mulla ne on kiinni ja hyvin pelittää.

Kyselisin sitä, että onko noissa HDMI - DVI-D kaapeleissa eroja, meinaan GT5P:tä pelatessa näkyy aika paljon sahalaitoja ja mustissa kohdissa näkyy sellaista "kohinaa". Budjetillisista seikoista johtuen mulla on nyt bilteman kaapeli käytössä.

Paljon kiitoksia etukäteen
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

onko kellään käytössä LG L2000C mallista monitoria ps3:n kanssa?
mulla on tämä nyt tälläsellä hd fury gamer edition kaapelilla kiinni ja kuva näkyy muuten hyvin 720p resolla paitsi että se on venytetty pystysuunnassa koko näytön alalle joten aika paljon venyy :mad:
en vielä keksinyt mitään kikkaa millä saisi kuvasuhteen oikein säädettyä kun pleikkarissa ei ainakaan sellaista säätöä taida olla hdmi kaapelin kanssa.
 
Vastaus: PS3 ja tietokonemonitorit

Hienosti toimii oma PS3 Benq:n FP222WH -monitorin kanssa. HDMI:llä on kytketty ja näyttö ottaa jopa 1080p:tä vastaan (herjaa vain hetken non-preset modesta).
 
PS3 Näyttöön kiinni DVI:llä

Tuossa mietiskelin kun PS3: sen on moni laittanut näyttöön kiinni DVI-kaapelilla niin miten ne äänet tulee? Lähteekö PS3: sesta erikseen joku toinen johto joka antaa sitten äänet? (esim jos on joku adapteri johon saa ne kiinni ja siihen kuulokkeet vain) kun näyttössä ei ole kaiuttimia ja tähän ei saa kuulottimia mitenkään kiinni niin ongelmana on siis että miten saan äänet jos joudun käyttämään DVI johtoa PS3: sen kiinni laittoon. Toivottavasti joku osaa auttaa tässä. Kiitoksia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom