Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Mikäli jollakin on aikaa ja intoa niin voisin pelin tai pari pelata huomenna aamupäivästä, sanottakoon vaikka 10-12 aikaan.

Itellä jäi toisesta matsistani aika katkera maku, sovittiin Julberon kanssa että pelataan kello 21.30 matsi. Noh, hän ei ilmestynyt paikalle. Tänään sitten pelattiin ja hän luovutti toisessa erässä ottelun, oltuaan 4-1 tappiolla... Olisi ollut kiva parannella maalieroa, mutta ei. Muutenkaan ei ole kovin kivaa pelata tämmösiä pelejä, jos luovutetaan heti.

Vähintä mitä Julbero voisi nyt tehdä, olisi sen tuloksen vahvistaminen tuolla!
Julbero teki samat minua vastaan eilen pelatussa pelissä. Hieman kyllä harmittaa moinen suomalaisilta, ettei voida pelata edes hyvän urheiluhengen mukaan peliä loppuun asti. Meidän kamppailun Julbe kyllä reporttasi ihan ajallaan, joten eiköhän hän tee saman sinunkin kohdalla.

Noista säännöistä hieman,
Miten tulisi menetellä tuon "5 peliä ennen uudelleenhastoa" -kanssa kun esim minä olen pelannut nuo vaadittavat 5 peliä välissä, mutta vastapuoli ei. Saanko pelata häntä vastaan vaikka hänellä ei ole 5 peliä pelattu otteluidemme välissä?

Noista säännöistä hieman,
Miten tulisi menetellä tuon "5 peliä ennen uudelleenhastoa" -kanssa kun esim minä olen pelannut nuo vaadittavat 5 peliä välissä, mutta vastapuoli ei. Saanko pelata häntä vastaan vaikka hänellä ei ole 5 peliä pelattu otteluidemme välissä?

Näkisin homman niin että, kun sinä olet välissä haastanut 5 eri pelaajaa niin voit haastaa uudelleen, riippumatta siitä onko vastustajalla 5 haastetta tehtynä. Menee mielestäni aika vaikeeksi jos pitää ruveta laskemaan vastustajankin pelejä.

Näkisin homman niin että, kun sinä olet välissä haastanut 5 eri pelaajaa niin voit haastaa uudelleen, riippumatta siitä onko vastustajalla 5 haastetta tehtynä. Menee mielestäni aika vaikeeksi jos pitää ruveta laskemaan vastustajankin pelejä.

Tehdään näin, toivottavasti joskus hamassa tulevaisuudessa saadaan softa tekemään tämän asian. Siihen asti pidetään omista vastustajista huoli, että pelaa ainakin 5 eri tyyppiä vastaan, kunnes haastaa saman uudelleen.

Hmm, toisaalta tämä haastettu, joka ei itse ole pelannut 5 pitäisi kaiken järjen mukaan hylätä haaste, jos sääntöjä omalla kohdallaan noudattaa.

Vutilon kanssa eilen tiukin peli NHL11 parissa. Eka erä täysin Vutilon hallinnassa (1-0). Tokassa erässä pääsin yksin läpi ja Vutilo vetäs jalat alta, mutta Vinny Prospal se vaan liukui ja veivas polvillaan kiekon Luongon ohi. Siinä samalla virtuaalinen pippelini kasvoi yhdellä hopeisella trophylla =)
Sain myös toisen läpiajon ja häkki soi (1-2). Kolmannessa erässä ei mitään ihmeellistä, muuta kuin hirveetä vääntöä keskialueella. Muutama jäähy ja vähän ennen erän loppua, Vutilo vetäsee tulisen veivin ylämummoon ja tasoittaa pelin. Jatkoerään mentiin ja peli lopulta kääntyi mun voittoon jollain hirveellä sohimisella maalivahdin alueella.

Hyvä peli, kiitti Vutilo!

Loistava peli tosiaan. Prospalin vemputukset on kyllä komein maali mitä mun verkkoon on tehty ja niitä on tehty paljon ;). Kiitos vaan itselles pelistä. Pitää hioa taktiikoita seuraavaan kohtaamiseen ;)

Kui mulla näkyy tässä ketjussa nimet,allekirjoitukset + muita tekstejä sinisenä? Onko XShavalla näpit pelissä? =)

Aargh, nyt ketuttaa :D
Hemmetin tiukkaa vääntöä oli äsken Unikon kanssa. Tilanne eteni vuoromaalein viimeseen erään asti. Unikko sai rankkarin, omasta pakitusvirheestä, mutta ugh sain torjuttua! Noh, siinä meni kolmas erä aina viimeiselle minuutille asti, Unikko hyökkää harmittoman näköisesti 1v1 tilanteessa oikealta laidalta... kääntö rystypuolelle ja kiekko Raskin kainalon alta häkkiin. Aikaa jäi about 40 sek.
Nooh, takaiskusta kimpaantuneena panin kaikki peliin ja täyden painostuksen, tyhjän maalin kera ja sainkin myllyn aikaiseksi. Syöttöä laidasta maalille 10 sek ollessa jäljellä... Krejci veivaa kiekon, KLONK!, tolppaan! Fuuuk :mad:

Oli kyllä ehdottomasti paras peli taas hetkeen. Molemmilla oli momenttinsa sekä painopiste vaihteli puolelta toiselle. Toinen tappio Unikolle yhden maalin erolla. Parien matsien jälkeen laitetaan taas kova kovaa vastaan.

GG Unikko! (Y)

Illalla klo 21.00 maissa linjoille. Saa taas haastaa.

Jos joku epäröi eikä ole varma omista aikatauluista, lisää mut PSN ystäväksi ja sovitaan aika sitten kun ollaan online. Sopimisen jälkeen tietysti tehdään tohon ladderiin haaste.Eikä välttämättä tarvii tälle illalle olla.

PS. Lauantai ilta tosin menee Magin parissa.
PS PS. Jos mikki löytyy niin saa käyttää ;)

Illalla klo 21.00 maissa linjoille. Saa taas haastaa.

Jos joku epäröi eikä ole varma omista aikatauluista, lisää mut PSN ystäväksi ja sovitaan aika sitten kun ollaan online. Sopimisen jälkeen tietysti tehdään tohon ladderiin haaste.Eikä välttämättä tarvii tälle illalle olla.

PS. Lauantai ilta tosin menee Magin parissa.
PS PS. Jos mikki löytyy niin saa käyttää ;)

Mulla vähän sama ku ei tiedä, millon aikaikkuna avautuu ton pelaamisen suhteen. Laitelkaa vaan kaveriksi, niin helpompaa ottaa matsia heti.

Ja kysymys tosta mikistä: Jos molemmilla on mikit ja pelataan toisia vastaan, voiko toiselle puhua/huudella pelin aikana? Vai ymmärsinkö väärin ton mikkikommentin? :)

minutkin voi lisätä kaveriksi niin helpompi pyytää peliin.
tuo muksu sekottanut nyt nä peli ajat niin pahasti :D
tänään koetan tulla linjoille tossa 23 aikoihin

Ja kysymys tosta mikistä: Jos molemmilla on mikit ja pelataan toisia vastaan, voiko toiselle puhua/huudella pelin aikana? Vai ymmärsinkö väärin ton mikkikommentin? :)

Kyllä. Mikkiyhteys on auki koko pelin ajan.
Keskenäinen rupattelu tuo yllättävän paljon iloa ja lisäpontta pelaamiselle vaikka se vastapuoli sekä "vihollinen" sielä toisessa päässä onkin. Yleisesti ottaen puheyhteyden ei pitäisi edes pätkiä kun on yhteys vain yhteen pelaajaan, toisin kuin noissa yleisissä peleissä.

Kyllä. Mikkiyhteys on auki koko pelin ajan.
Keskenäinen rupattelu tuo yllättävän paljon iloa ja lisäpontta pelaamiselle vaikka se vastapuoli sekä "vihollinen" sielä toisessa päässä onkin. Yleisesti ottaen puheyhteyden ei pitäisi edes pätkiä kun on yhteys vain yhteen pelaajaan, toisin kuin noissa yleisissä peleissä.

Pahoittelen sitten vastustajia, koska mulla toi mikki on ollu kiinni pleikassa, mutta sitten istunut yksikseen tossa pöydällä. Toivottavasti ei oo kauheasti kiromiset kuulunu. :D Pitää tästä edespäin yrittää jotaki höpötellä.

Hei

Pahoitteluni tuosta viikko arvonnasta, voittajaksi on arvottu kyllä Vutilo, mutta flunssan kourissa tässä mennään. Tämä viikko vielä sairaslomaa, niin todennäköisesti ens viikolla palkinto lähtee (Pelit töissä). Vutilo voi mulle privata osoitteensa jo valmiiksi, jos tämän viestin näkee.

Pahoitteluni etten muistanut ja tajunnut asiaa ilmoittaa. Edellisen viikon voittajat ovat pelinsä saaneet.

Äkkiseltään minun pitäisi tähän ketjuunkin vastailla, mutta valitettavasti vastaan sitten kun pystyn. Nyt vielä silmätulehdus, niin näytön katseleminen ei mitään helppoa.

Hei

Pahoitteluni tuosta viikko arvonnasta, voittajaksi on arvottu kyllä Vutilo, mutta flunssan kourissa tässä mennään. Tämä viikko vielä sairaslomaa, niin todennäköisesti ens viikolla palkinto lähtee (Pelit töissä). Vutilo voi mulle privata osoitteensa jo valmiiksi, jos tämän viestin näkee.

Pahoitteluni etten muistanut ja tajunnut asiaa ilmoittaa. Edellisen viikon voittajat ovat pelinsä saaneet.

Äkkiseltään minun pitäisi tähän ketjuunkin vastailla, mutta valitettavasti vastaan sitten kun pystyn. Nyt vielä silmätulehdus, niin näytön katseleminen ei mitään helppoa.

Kiitos ja kumarrus. Lähettelet pelin sitten kun näkökyky palaa. Jos palaa :D
Osoitteen laitoinkin privana.

Oisko ketään linjoilla.. Vois ottaa nyt heti matsia! Pistäkää haastetta. Nii ja meikätki saa lisäillä kaveriksi.

Jos joku sattuu olemaan linjoilla nyt (+- 3h) niin voisin ottaa ladderimatsia. Vastustajan tasolla ei väliä; itse olen ollut pelaamatta yli viikon nyt.

Oon 3 seuraavaa viikkoa reissussa, joten haasteisiin en pysty vastaamaan viikolla. Viikonloppuna pitää yrittää pelata, että pääsee peli-arvontaan mukaan, vaikka aktiivisuus vkl yleensä tippuu melkein kaikilta. :)

Ite tuun messiin, kunhan vaan saan Pleikkarini takaisin.

Ylös Bottom