Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Kuka tulee pelaamaan 20.35-21.35? Nopeahkoja haastoja tulemaan! :)

Tänään illalla 20.00-21.30 ehtisin pelaamaan. Haasteita otetaan vastaan.

Sitten yksi sääntökysymys.

Jos olet haastaja, niin silloinhan saat myös valita kotiedun lisäksi joukkueenkin ekaksi. Tossa mun ekassa pelissä olin valinnut Calgaryn ja vastustaja valitsi sen myös. Herrasmiehenä sitten vaihdoin toiseen joukkueeseen. Tuntuu jotenkin tyhmältä pelaa samoilla vastakkain. Jos sopua ei synny, niin ruuvaako herra TD (Tournament Directory.) jonkun pykälän tohon hommaan.

Jos voitat henkilön jolla on enemmän Elo-pisteitä kun sinulla, saat siitä itse enemmän. Jos voitat vähemmän pisteitä omaavan, saat vähemmän pisteitä itsellesi.

Ja eikös myös tiputa pisteitä vähemmän, jos kärkisijalla häviät esim uudelle pelaajalle.

Kummankin asian huomioon ottaen pisteet voitosta ja vähennettävät pisteet häviöstä vaihtelevat vastustajasta riippuen. Elo Rating pitäisi siis olla oikeudenmukaisempi kun kärkisijalla oleva pelaaja pelaa listan loppupäässä olevaa vastaan. Ja voi huoletta siis pelailla uusiakin kavereita vastaan, mutta tietty itsekkin saa vähemmän voitosta pisteitä.

Ja eikös myös tiputa pisteitä vähemmän, jos kärkisijalla häviät esim uudelle pelaajalle.
Joo, jotenkin noin se taitaa mennä. Eilen yritin lueskella tuota Wikipedian juttua, mutta en löytänyt yksiselitteistä vastausta miten toi toimii.

Sitten yksi sääntökysymys.

Jos olet haastaja, niin silloinhan saat myös valita kotiedun lisäksi joukkueenkin ekaksi. Tossa mun ekassa pelissä olin valinnut Calgaryn ja vastustaja valitsi sen myös. Herrasmiehenä sitten vaihdoin toiseen joukkueeseen. Tuntuu jotenkin tyhmältä pelaa samoilla vastakkain. Jos sopua ei synny, niin ruuvaako herra TD (Tournament Directory.) jonkun pykälän tohon hommaan.

Tässä ihan hyvä ehdotus sääntöihin, varsinkin sopua ajatellen.

Oman näkemyksen/mielipiteen heitän vielä ilmaan... jossei sopua tai muuten tiimivalinnoissa voi kumpikaan joustaa niin samat tiimit vastakkain... ratkeaa sitten pelillisesti se paremmuus kun tätä halutaan ratkoa.. "suosikki joukkueella on mukava pelata -> ymmärrettävä ensisijainen valinta".

Itselläni kuitenkin tiimivallinnan hoitaa "random" jatkuvasti, ja sen sattuessa samaan tiimin kun kaverilla -> ruletti uudelleen pyörimään.... Vaikka statsit näyttää ladderissa kohdallani miinusta niin pelit pelataan aina loppuun, vaikka tiimiksi tulisi arvonnalla kiekko-reipas... Peli huumoria tässä ukossa riittää ja 10-0 tappiosta haetaan vaan uutta tuulta purjeisiin... ehkä se jo ensi pelissä taittuu sitten jo 5-0.

T: Funky Mix
PS. en ole mr. Director enkä todellakaan paras lätkän hakkaaja, oppia ikä kaikki.. ;)

mulle privaan viestii jos haluu pelaa nyt, reilu tunnin vois viel pelailla ladder matsei =)

mulle privaan viestii jos haluu pelaa nyt, reilu tunnin vois viel pelailla ladder matsei =)

Eipä häävisti alkanut mun ladderi, nöyryyttävä tappio Janetzkille. Oli peli ihan sekasin. Otettiin revanssi, niin siinä sentään johin kun oli 4 min jälellä, kunnes peli jäätyi... :D

Mutta mukavaa oli pelata, ainakin se revanssipeli, kun oli alkanu kone lämmetä :)

Moroja vaan kaikille. Pari kysymystä olisi.

Kun menee "Online-->Yhteisö-->Aula-->Pelimuodot -tai sitten valitsee sen Maakohtaisen alueen" ja alkaa luoda peliä, miten tuohon saa kaikki ladderin asetukset voimaan? Mulla valikoissa ei ole tasapelin ratkaisua, vaikeustasoa eikä asetuksia. Yritänköhän nyt väärästä paikasta luoda peliä? :D

Ja toiseksi jos sattuu olemaan pelipäällä ja peliaikaa, onko täällä mahdollista nähdä jos joku ladderin pelaajista on online, muutenkin kuin etusivun alareunasta? Näköjään tännekin on heitelty haasteita jos sattuu olemaan paikalla. :)

Moroja vaan kaikille. Pari kysymystä olisi.

Kun menee "Online-->Yhteisö-->Aula-->Pelimuodot -tai sitten valitsee sen Maakohtaisen alueen" ja alkaa luoda peliä, miten tuohon saa kaikki ladderin asetukset voimaan? Mulla valikoissa ei ole tasapelin ratkaisua, vaikeustasoa eikä asetuksia. Yritänköhän nyt väärästä paikasta luoda peliä? :D
Itse teen peli-istunnot aina Online => Online-ottelu => Pelaa ystävän kanssa. Noin pystyy vaikuttamaan ainakin osaan pelin säännöistä. Tasapelin ratkaisua ja vaikeustasoa ei tietääkseni voi säätää mitään kautta.

Ja toiseksi jos sattuu olemaan pelipäällä ja peliaikaa, onko täällä mahdollista nähdä jos joku ladderin pelaajista on online, muutenkin kuin etusivun alareunasta? Näköjään tännekin on heitelty haasteita jos sattuu olemaan paikalla. :)
Tietääkseni ei ainakaan tällähetkellä.

Anyways, itse voisin nyt pelata pelin tahi pari jos jotakuta kiinnostaapi.

Kiitti vastauksesta. Jos on tänne kirjotellu niin tossa nimen vieressä näyttää olevan online-pallukka.. Nyt vasta huomasin. Ja peli sopis nyt. :)

Viikon 40 arvonta suoritettu ja arpaonni valitsi voittajaksi jäsenen Atolmorf. Palkinnoksi lähtee Army of two: The 40th Day PS3-peli.

voin ottaa matsia seuraavat pari tuntia ku iltavuoroviikko =))

Mites ladderväkeä saisi vähän aktiivisemmaksi, kun porukasta reilusti yli 20 ei ole vielä pelannut yhtäkän ottelua?

Kerkeisin tänään pelaamaan 20.00 - 22.00. Heittäkää haasteella jos aikataulu sattuu.

Pelillistä laatuottelua tuskin on tulossa koska nuo napitkin näin aloittelijalla vielä hakusessa ;)

Kyllä tämä tästä aktivoituu!

Itellä jäi toisesta matsistani aika katkera maku, sovittiin Julberon kanssa että pelataan kello 21.30 matsi. Noh, hän ei ilmestynyt paikalle. Tänään sitten pelattiin ja hän luovutti toisessa erässä ottelun, oltuaan 4-1 tappiolla... Olisi ollut kiva parannella maalieroa, mutta ei. Muutenkaan ei ole kovin kivaa pelata tämmösiä pelejä, jos luovutetaan heti.

Vähintä mitä Julbero voisi nyt tehdä, olisi sen tuloksen vahvistaminen tuolla!

Ylös Bottom