Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Haasteita vain tulemaan :) Saako tuossa pelissä siis valita joukkueeksi minkä tahansa? Nhl:stä Ohl:ään? Kanadasta Spitfireihin? Vai pelkästään NHL joukkueita?

Oma joukkue voi olla mistä sarjasta tahansa :) se on sitten toinen haluaako vastustajasi pelata saman sarjan joukkueella. Tätä siis kannattaa kysyä vastapuolelta ennenkuin peli pelataan.
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Meikäläinen voisi matsata nyt ladderissa, olisko halukkaita pelata?
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Requn ja ProNo, todella pahoillani etten paikalle päässyt, olen elänyt aivan väärässä päivässä ja unohdin koko pelin :(, ilmoittakaa vain molemmat uutta aikaa niin tulen kyllä paikalle :)
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Jeeps, 2 viikkoa Thaimaassa ja eihän täällä ole tapahtunut mitään :) Pistäkää haasteita vaan tulemaan, jos innostaa pelata...
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Jeeps, 2 viikkoa Thaimaassa ja eihän täällä ole tapahtunut mitään :) Pistäkää haasteita vaan tulemaan, jos innostaa pelata...

Tänään voisin mahollisesti ehtiä pelaamaan haasteen pois. Mä oon siis haastanu sut aikaa sitten, mut jostain syystä en oo tajunnu, että vonrapids=crooks.. :eek:
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Mitä olisitte mieltä jos luotaisiin NHL Shootout ladderi? Olisko mielenkiintoa lähteä sillontällön vähän kynäilemään vastustajan ihmismokkea pullakahville? Mikäli useammilta pelureilta tähän intoa löytyy niin kyseinen ladderi voidaan luoda ja myöhemmin kun pelaajia alkaa olemaan jo hyvä nippu voidaan laddun rinnalle avata Shootout -turnauskin.

Kertokaapa mielipiteitänne :)

// Requn
KFIN turnausisäntä
 
Vastaus: PS3 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Mitä olisitte mieltä jos luotaisiin NHL Shootout ladderi? Olisko mielenkiintoa lähteä sillontällön vähän kynäilemään vastustajan ihmismokkea pullakahville? Mikäli useammilta pelureilta tähän intoa löytyy niin kyseinen ladderi voidaan luoda ja myöhemmin kun pelaajia alkaa olemaan jo hyvä nippu voidaan laddun rinnalle avata Shootout -turnauskin.

Kertokaapa mielipiteitänne :)

// Requn
KFIN turnausisäntä

Itse tykkäisin, kun on se 1 peli kuitenkin vain 2 minuutin homma!
 
Mitä olisitte mieltä jos luotaisiin NHL Shootout ladderi? Olisko mielenkiintoa lähteä sillontällön vähän kynäilemään vastustajan ihmismokkea pullakahville? Mikäli useammilta pelureilta tähän intoa löytyy niin kyseinen ladderi voidaan luoda ja myöhemmin kun pelaajia alkaa olemaan jo hyvä nippu voidaan laddun rinnalle avata Shootout -turnauskin.

Kertokaapa mielipiteitänne :)

// Requn
KFIN turnausisäntä

täältä päin löytyy myös kiinnostusta
 
Ylös Bottom