Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Tosin nyt on mahdollisuutta saada Assassin’s Creed: Brotherhood -betakoodeja pelaajalehden sivuilta. Jakavat noita ilman ennakkovarausta siis.
Nehän ovat jo loppuneet. Ainakin kommenttien perusteella.

Jos joltain löytyisi ylimääräistä assassin's creed: brotherhoodin beta koodia niin olisin suuresti kiitollinen jos saisin sen. Itselläni Codex-edition ennakkovarattuna discshopista, mutta sieltä ei mitään koodia tule.

Jos jollakin on LBP2 betakoodi niin täältä löytyy vaihdossa RDR Assassins Outfit ja Warhorse :D

Jos joltain löytyy Assassin's Creed: Brotherhood:in beta koodia niin mulle voi laittaa jos itse ei tartte.

LBP2 koodista olisin ikionnellinen. Vaihdossa ei olisi kyllä yhtään koodia antaa

ohjaa sivulle missä vain us koodeja.
Kokeilin kahdella eri selaimella ja kummallakin vei ihan oikeaan paikkaan kertalaakista.

Tässä vielä yksi EU-koodi, joka tuli nyt ihan tuon testaamisen sivutuotteena saatua: MDNA-K2BJ-9N49

Ilmoittakaa, jos olette käyttäneet tuon tai havaitsette käytetyksi.

Menee pyllylleen kun toi antaa mulle PC:lle koodin Laraan mutta en hokase mistä saa PS3:lle olevan koodin :( (voihan se olla että mä en vaan osaa, taas vaihteeks)

Ilmeisesti tällä hetkellä ei ole mitään sivustoa joka jakaisi AC: Brotherhoodin beta koodeja?

Jos jostain syystä jollakin on ylimääräinen niin tänne kelpaisi kyllä (vaikkapa YV:llä).

Tuolta saatavalla koodilla sai näköjään kokeiluversion(Trial) ja siinä oli linkki maksullisen kokoversion aukaisemiseen joka myös toimi, eli pystyin tuotakautta ostamaan kokoversion pelistä jo tässä vaiheessa.
Taisit saada koodin aiemmin? Enää ei tosiaan tule kuin pelkkä Trial-versio. Snif.

Eiku hetkinen, ostit sen täysversion itsellesi pelin sisältä? Ihan rahalla?

Update! Joo, pelin sisältä löytyy Unlock Full Game, joka vie Storeen ja josta koko pelin voi ostaa käyttöönsä hintaan 12,95 e. Eli ei ilmaisherkkuja jaossa enää.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Update! Joo, pelin sisältä löytyy Unlock Full Game, joka vie Storeen ja josta koko pelin voi ostaa käyttöönsä hintaan 12,95 e. Eli ei ilmaisherkkuja jaossa enää.

Tarkoitin juuri, että pysty peli sisältä jo ostamaan ja ostinkin koko version sieltä. Ei tuota storessa muuten myynnissä vielä näkynyt

Onko kukaan AC Brotherhoodin ennakko tilannut saanut sitä beta koodia? Itse rekkasin UBI softin saitille ja lupasivat lähettää koodin mailiin, mut eipä ole näkynyt.

Onko kukaan AC Brotherhoodin ennakko tilannut saanut sitä beta koodia? Itse rekkasin UBI softin saitille ja lupasivat lähettää koodin mailiin, mut eipä ole näkynyt.
varsinainen ps store koodi tulee vasta ensi kuun alussa.

Ylös Bottom