Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei sitä tarvitse tilata, kun olet jo ennakkotilanut ja ilmoittautunut heidän kotisivulla. Niin saat varmaan koodin, jolla voit ladata betan storesta ensi viikolla:Kiitos tiedosta.
Täytyy varmaan ostaa plussa et pääsee pelaa. Aivan turhaan menin ennakko tilaamaan pelin PRKL!
Ei sitä tarvitse tilata, kun olet jo ennakkotilanut ja ilmoittautunut heidän kotisivulla. Niin saat varmaan koodin, jolla voit ladata betan storesta ensi viikolla:
Assassin's Creed Brotherhoodin beta alkaa ensi viikolla – eDome – Plaza
Kun olet ennakkotilannut pelin, niin sinulle on annettu paperilappunen jossa on koodi tai sähköpostiin, jos olet tilanut pelin verkossa. Sillä koodilla mennään assassins creed brotherhood kotisivulle rekistöröitä tilisi betaan. (ubisoft tili). Sen jälkeen ensi kuussa pitäisi saapua sähköpostiin koodi, jolla voi ladata betan storesta.Niin toi, missä kohtaa pitää ilmoittautua? Ja millainen todistus ennakkotilauksesta pitää lähettää Olen kyllä ennakkotilannut, mut ajattelin että miten se todistetaan ja missä.
Sait ennakkotilauksen mukan 14 numeroisen/kirjaimisen koodin?
Kun olet ennakkotilannut pelin, niin sinulle on annettu paperilappunen jossa on koodi tai sähköpostiin, jos olet tilanut pelin verkossa.
Viime viikon päivityksessä tuli?Assassin's Creed Brotherhood Multiplayer BETA ladattavissa näköjään storessa. Ilmeisesti koskee vain plussan omistajia.
EDIT: Ilmeisesti ollut jo päiviä? Miks mulle ei kerrottu aikaisemmin?
Olen tilannut sen pelin (AC) verkkokaupasta mutta ei ole ainakaan vielä minkäänlaista koodia tullut... Muilla verkkokaupasta tilanneilla sama vika?
Täältä löytyisi AC: Brotherhoodin beta koodi, mutta vain vaihtona johonkin.. jos joku tarjoaa minulle edullisesti peliä, voin mahdollisesti luopua tästä.. itse en ole vielä ehtinyt tutustua ja voin luopua, jos jotain saan.