Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Jos jollain sattuu olemaan ylimääräisiä Killzone 3 Beta koodeja, niin mulle kelpaisi :)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Killzone 3 beta koodi kelpais. Voin antaa vaihdossa RDRän Deadly Assassins Outfitin ja War Horsen koodit :D
 
jos joku lähettää mulle lbp2 beta koodin pääsisin itkustani :(

Edit: yksitys viästinä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Gran Turismo 5 stealth model autojen latauskoodeja neljä kappaletta jaossa tämän päivän aikana:
YouTube - Gran Turismo 5 Signature Edition unboxing + DLC giveaway
Ohjeet löytyvät videon kuvauksesta, joten itse videota ei ole pakko katsoa.

PS. aikaeroepäselvyyksien välttämiseksi mainittakoon että ensimmäinen koodi tulee siis tarjolle nopeimmalle klo. 16:00 Suomen aikaan ja uutta koodia saatavilla aina kahden tunnin välein kunnes loppuvat.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Sähköpostiini napsahti koodi jolla voi ladata storesta Sackboy's Prehistoric Move - pelin, vaatii Move härpäkettä toimiakseen ja kun en itse niitä omista niin tässä on koodi yhteiseen hyvään:

PKDD-8PNM-8QL2
Koodi voimassa 20.01.2011 asti.


Esittelyteksti:

Tässä ainoastaan moninpelinä tarjolla olevassa ja PlayStation®Move-liikeohjaimen vaativassa pelissä* liityt Sackboyn seuraan, kun hän matkaa dinosaurusten hallitsemaan maailmaan, missä paha Iso Rex on kuningas.

* PlayStation Move-liikeohjain vaaditaan Sackboy's Prehistoric Moves -pelin pelaamiseen.


Edit: Hihkaiskaa jos käytätte tuon niin ei ihmiset turhaan kokeile myöhemmin.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Koodeista puheenollen Sonyn blogi Uncharted 3 -riehan innoittamana pisti yhden yleisen jakoon, jonka itse bongasin sattumalta ja joka ei ainakaan haulla hypännyt silmille:

F57M-BNN2-G33H

Vähän menee toki ketjun aiheesta ohi mutta tienaa tuolla nyt Home-avatarin ja desktop-teeman kuitenkin. Pahoittelut, jos on jo jossain toisaalla tullut esille.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Koodeista puheenollen Sonyn blogi Uncharted 3 -riehan innoittamana pisti yhden yleisen jakoon, jonka itse bongasin sattumalta ja joka ei ainakaan haulla hypännyt silmille:

F57M-BNN2-G33H

Vähän menee toki ketjun aiheesta ohi mutta tienaa tuolla nyt Home-avatarin ja desktop-teeman kuitenkin. Pahoittelut, jos on jo jossain toisaalla tullut esille.

Kiito, kiitos, kiitos!!! Oliko tuo koodi vain ertakäyttöinen, sillä yllätyin, että koodi oli vielä käyttämättä vaikka oli kulunut jo melkein 10min kun laitoit sen? Btw, Upee teema ja avatar ihan ok. Onko tuota avataria tai teemaa mahdollista saada ilman tuota koodia?
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Kiito, kiitos, kiitos!!! Oliko tuo koodi vain ertakäyttöinen, sillä yllätyin, että koodi oli vielä käyttämättä vaikka oli kulunut jo melkein 10min kun laitoit sen? Btw, Upee teema ja avatar ihan ok. Onko tuota avataria tai teemaa mahdollista saada ilman tuota koodia?

Ilmeisesti ei ole ainakaan kertakäyttöinen, toimi meinaan myös minulla.

Tack vaan SalarymanDaishi :)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Joo, tuo koodihan on silkkaa promomateriaalia varten eikä se käyttämällä siitä miksikään kulu (paitsi että vain Euroopan poppoolle se on rajattu). Ja mukavahan se vaan huomata, etten ihan ainoa ollut, jolle tuo vähän puskasta ponnahti esiin :D
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Tässä olis nopeimmalle Battlefield Play4Free Beta koodi:
4YEM-39KV-KGLM-AE2K Hihkaiskaa koodin käytettyänne.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

PS+ jäsenenä en tarvitse tätä DC Universe Online Beta koodia:

koodi käytetty
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

näköjään koodi jo käytetty, mutta jos jollain on ylimääräinen niin laittakaa privana kiitos.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Täälläkin olisi yksi joka ottaisi mielellään DC:n betakoodin! :)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Tuossa jollekin DC Universe Online betakoodi: H2NL-7RN5-KB42
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Mulle myös privana beetakoodeja, kun ei ole nyt enää rahaa ostella uusia pelejä joulukuun loppuun asti.
 
Ylös Bottom