Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Kiitos tiedosta.

Täytyy varmaan ostaa plussa et pääsee pelaa. Aivan turhaan menin ennakko tilaamaan pelin PRKL!
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Kiitos tiedosta.

Täytyy varmaan ostaa plussa et pääsee pelaa. Aivan turhaan menin ennakko tilaamaan pelin PRKL!
Ei sitä tarvitse tilata, kun olet jo ennakkotilanut ja ilmoittautunut heidän kotisivulla. Niin saat varmaan koodin, jolla voit ladata betan storesta ensi viikolla:
Assassin's Creed Brotherhoodin beta alkaa ensi viikolla – eDome – Plaza

Paitsi tiedenkin, jos et malta odottaa ja tahtoo päästä pelaamaan betaa right now, senkun ostat plussan. :)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Ei sitä tarvitse tilata, kun olet jo ennakkotilanut ja ilmoittautunut heidän kotisivulla. Niin saat varmaan koodin, jolla voit ladata betan storesta ensi viikolla:
Assassin's Creed Brotherhoodin beta alkaa ensi viikolla – eDome – Plaza

Niin toi, missä kohtaa pitää ilmoittautua? Ja millainen todistus ennakkotilauksesta pitää lähettää :D Olen kyllä ennakkotilannut, mut ajattelin että miten se todistetaan ja missä.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Niin toi, missä kohtaa pitää ilmoittautua? Ja millainen todistus ennakkotilauksesta pitää lähettää :D Olen kyllä ennakkotilannut, mut ajattelin että miten se todistetaan ja missä.
Kun olet ennakkotilannut pelin, niin sinulle on annettu paperilappunen jossa on koodi tai sähköpostiin, jos olet tilanut pelin verkossa. Sillä koodilla mennään assassins creed brotherhood kotisivulle rekistöröitä tilisi betaan. (ubisoft tili). Sen jälkeen ensi kuussa pitäisi saapua sähköpostiin koodi, jolla voi ladata betan storesta.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Ei kyllä millään jaksaisi odotella, mut kai se on pakko kestää. Nyt saa plussaajat aikaa harjoitella... :D

EvilBeaver

Sait ennakkotilauksen mukan 14 numeroisen/kirjaimisen koodin? Jos sait niin mene osoitteeseen www. assassinsgreed .com/vipbeta ja seuraa ohjeita. Ensi viikolla saat BETA avaimen mailiisi jonka laitat PSstoreen ja saat ladattua betan. Hiemman monimutkaista? :confused:
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Assassin's Creed Brotherhood Multiplayer BETA ladattavissa näköjään storessa. Ilmeisesti koskee vain plussan omistajia.
EDIT: Ilmeisesti ollut jo päiviä? Miks mulle ei kerrottu aikaisemmin? :(
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Assassin's Creed Brotherhood Multiplayer BETA ladattavissa näköjään storessa. Ilmeisesti koskee vain plussan omistajia.
EDIT: Ilmeisesti ollut jo päiviä? Miks mulle ei kerrottu aikaisemmin? :(
Viime viikon päivityksessä tuli? ;)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Jos jollain olis antaa AC:Brotherhoodin betakoodi niin olisin TODELLA kiitollinen.:)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Haluisin NIIIN kovasti päästä mukaan tuohon AC: Brotherhoodin betaan, joten jos jollakulla on tuohon se beta-koodi, ja ei tarvitse sitä, niin ottaisin sen ilomielin vastaan. :D YV:llä vois mulle lähettää, jos joku on niin mukava ja reilu ja paras ja... :)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Olen tilannut sen pelin (AC) verkkokaupasta mutta ei ole ainakaan vielä minkäänlaista koodia tullut... Muilla verkkokaupasta tilanneilla sama vika?
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Jos joku voisi antaa RDR:n War Horse ja Deadly Assassins koodit olisin kiitollinen.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Olen tilannut sen pelin (AC) verkkokaupasta mutta ei ole ainakaan vielä minkäänlaista koodia tullut... Muilla verkkokaupasta tilanneilla sama vika?

Jep. Taitaa Gamestopit omistaa ainoat koodit ainakin Suomessa... Kyllähän tuo hitusen kyrsii kun Codex Edition tuli tilattua ja niin kovasti toivoi pääsyä betaan mutta ei. :( *winkwink*
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Onkos kellään tietoa mistä taikka miten saa pääsyn dead space2 mp betaan? Koodikin tietysti kelpaisi jos jollain mokomaa on?
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Onkos kellään tietoa mistä taikka miten saa pääsyn dead space2 mp betaan? Koodikin tietysti kelpaisi jos jollain mokomaa on?
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

LBP2 beta koodi olis aika kova juttu jos jollai olis, kun himottaa niin himmusesti :)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

LittleBigPlanet 2 tai Assassin's Creed: Brotherhood betakoodi kelpaisi vallan mainiosti.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Täältä löytyisi AC: Brotherhoodin beta koodi, mutta vain vaihtona johonkin.. jos joku tarjoaa minulle edullisesti peliä, voin mahdollisesti luopua tästä.. itse en ole vielä ehtinyt tutustua ja voin luopua, jos jotain saan. :eek:
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Täältä löytyisi AC: Brotherhoodin beta koodi, mutta vain vaihtona johonkin.. jos joku tarjoaa minulle edullisesti peliä, voin mahdollisesti luopua tästä.. itse en ole vielä ehtinyt tutustua ja voin luopua, jos jotain saan. :eek:

Ei varmaan kannata enää tehdä kauppaa kun beta on päättynyt.. :)
 
Ylös Bottom