Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
meh.. enpä jaksakkaan kokeilla betaa, kun niin negatiivista kommenttia tuolla coh hypessä. kokeilen kokonaista sitten.
TÄSSÄ KOODI NOPEIMMALLE:
PCNE-CBAL-4EAG
P.S koodi on käänteisessä järjestyksessä. Ken kykenee "ratkomaan" pulman pääsee betaan
laitoin privaa.Täällä yks ylimnääräinen moh betakoodi.
Täältä löytyvät ohjeet joilla saat Medal of Honor Beta -koodin ilmaiseksi ilman ennakkotilausta: Näin saat Medal of Honor Beta koodin ilmaiseksi! (Toimii PC ja PS3:lla!) Muista rekisteröityä foorumeille!
Näitä nyt tuntuu olevan hyvin tarjolla mutta tässä vielä yksi Medal of Honor koodi syötettäväksi tuonne EA:n nettisivuille: E5JK-4V86-7Q36-VE4J
- ja lienee kohteliasta ilmoittaa kun käytetty...
joo oli jo käytetty joten on joltain jäänyt ilmoittamatta.
Edit: Eli kyllä, olisin itsekin koodia vailla
Ei muuta kun tänne jos haluatte DC Universe Onlinen betaan > DC Universe Online
mulla tuli sähköpostiin viesti mutta oisko siinä pitäny olla se beta koodi? ku mulla siinä ei ollu ku joitakin onnitteluita.
mulla tuli sähköpostiin viesti mutta oisko siinä pitäny olla se beta koodi? ku mulla siinä ei ollu ku joitakin onnitteluita.
Tuo ylläoleva juttu on vain rekistöröityminen Beta-ohjelmaan. Sitten kun beta alkaa niin saat s-postiin beta-avaimesi jos tuuri käy.
Tuo ylläoleva juttu on vain rekistöröityminen Beta-ohjelmaan. Sitten kun beta alkaa niin saat s-postiin beta-avaimesi jos tuuri käy.