Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

mulla olis vielä käyttämätön koodi mutta mitä siitä saa vastalahjaksi?

Etkö voisi antaa sitä koodia vain jollekkin kun itse et tarvitse? On paljon tyyppejä (kuten minä) jotka haluaisi tuota koodia. Jos annat sen jollekkin joka sitä haluaa saat sitä hyvän mielen palkkioksi. :)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Medal of Honor Beta koodi myös kiinnostaa, privaa saa pistää jos on joku halukas antamaan. :)

EDIT: Fileplanetista saatu koodi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Tässä olisi jollekkin EHKÄ beta koodi, CDON lähetti niitä kaksi ja en ole varma onko tämä sama kun ensimmäisellä kerralla. Joten jos joku haluaa niin kokeilkoon pois. 26VV-PUMF-2X4T-L7R8
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Tässä olisi jollekkin EHKÄ beta koodi, CDON lähetti niitä kaksi ja en ole varma onko tämä sama kun ensimmäisellä kerralla. Joten jos joku haluaa niin kokeilkoon pois. 26VV-PUMF-2X4T-L7R8

Mihis ton voi edes ps3:lle syötää kun on yksi sarake liika, pc:llä testasin mutta oli jo kyseinen koodi varattu :/
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Tässä olisi jollekkin EHKÄ beta koodi, CDON lähetti niitä kaksi ja en ole varma onko tämä sama kun ensimmäisellä kerralla. Joten jos joku haluaa niin kokeilkoon pois. 26VV-PUMF-2X4T-L7R8
Kokeilin ps3:sella , mutta lienee joku kerkesi jo ensin koska kyseinen koodi oli jo varattu.

Kiitoksia joka tapauksessa, jos joku haluaa beta koodinsa luovuttaa niin vieläkin kelpaa tänne.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Tännekkin kelpaa Medal of honor beta-koodi. Vastalahjaksi voin antaa pari Modnation racers koodia.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Medal of Honorin beta code ois tosiaankin ihan hieno, jos joku vaan raaskii antaa :rolleyes:
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Ylistän sitä henkilöä kuin Jumalaa lopun ikäni, jos voi antaa koodin MoHiin! :)
Tai en enään koskaan kirjoita tälle foorumille, mikäli jos viestini jotain henkilöä pannuttaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Jos jollain avuliaalla aatulla olisi ylimäärinen, turha, tarpeeton tahi käyttämätön beta-koodi MoH:in betaan, niin tänne osoitteeseen voi sellaisen lähettää. Tulee hyvään käyttöön ;)
Kiitoksia etukäteen. :)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Kokeillaan onnea. Minulle myös kelpaisi Medal of honorin beta koodi. Olisi hyvin mielenkiintoista päästä kokeilemaan näinkin mielenkiintoista peliä. Jos joku ystävällinen ihminen raaskii koodistaan luopua, niin olisin kiitollinen!
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Älkää vain antako minulle Medal Of Honorin betakoodia, sillä semmoisesta saattaa napsahtaa vaikka punaista korttia pöytään. ;)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Nyt kannattaa sähköposteja tsiigailla, sillä itselleni pamahti PC/PS3 beta koodi tuohon MoHiin. Eikä mitään tietoa miksi ja miten :rolleyes:
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Mulla olisi yksi MOH beta koodi jos joku haluaa, ensimmäinen halukas kuka tähän vastaa sen saa privaboksiinsa.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

no niin nyt olis betakoodia tarjolla medal of honoriin. eka yv niin lähtee.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Jos jollain on ylimääräinen Medal of Honor-betakoodi, niin olisin kiitollinen, jos joku lähettäisi YV:llä viestiä, jossa olisi kyseinen betakoodi

E: Betakoodi hankittu FilePlanetista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Olen tuhannesti kiitollinen koodin tarjoajalle, laittakaa yv jos löytyy annettavaa.
 
Ylös Bottom