Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Ei kannata noita pyyntöjä paljoa pistellä, sillä vanhatkaan eivät ole koodia saaneet.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Fileplanet jakaa ilmaisia MoH beta koodeja PS3, ja PC:lle. Itse nappasin tänään sieltä yhden. :)

Medal of Honor Beta on FilePlanet HUOM: Rekisteröitymis pakko!


EDIT: Taitaa olla vain, että tämän päivän jakaa niitää. Kannattaa pitää kiirettä!
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Kiitoksia vinkistä Henkka. Vähän meinasi vaan mennä sekaisin kun saa ensin koodin että saa toisen koodin ja sitten vasta pääsee betaa lataamaan.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Kiitoksia vinkistä Henkka. Vähän meinasi vaan mennä sekaisin kun saa ensin koodin että saa toisen koodin ja sitten vasta pääsee betaa lataamaan.

Itsekkin aloin jo miettimään, mutta onneksi siellä alaalla oli ne ohjeet.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Mihin tuo betakoodi naputellaan, kun FilePlanetista tuli yksi.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Nyt näytti olevan koodit loppu tuolta fileplanetissa, mutta luki että huomennakin voi tulla.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Nyt näytti olevan koodit loppu tuolta fileplanetissa, mutta luki että huomennakin voi tulla.

joo katoin samaa... klo:00.00 vaan päivystelemään... otan useamman talteen jos vaan saan eri maileille niin voin sit jakaa jos joku jää ilman... jos täs nyt itekkää enää saa :O
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Nopeat syö hitaat ei
Sackboy™-mod ModNation Racers -peliin: 7RCP-JLB9-758H

Vähän offarina tähän väliin: mikä ihme on Rare Gold PlayStation®3 -PlayStation®Home-palkinto? Kenties joku virtuaaliplese homen kämpille? Olis tommoseenkin koodi jos jotain kiinnostaa...

ps. Muistakaa lämmöllä kun tulee hyviä pelejä betaan! :D
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Jos jollain on ylimääränen MoH tai Modnation Racers beta-koodi niin laittakaa YV:llä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Itse sain FilePlanetista äsken beta koodin, eli kyllä sielläkin pitäisi olla koodeja taas saatavilla.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Thänx Nisu:) Vaikka onkin PClle (Mac ihminen olen) niin pakko testata!:D
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Thänx Nisu:) Vaikka onkin PClle (Mac ihminen olen) niin pakko testata!:D

Siellä EA:n sivulla voi valita kummalle alustalle haluaa sen saksalaisen koodin kääntyvän PC/PS3. Pleikan 617 Mb paketti jo imuroitu, nyt menossa 268 Mb päivityspaketti. Jos vielä illalla pääsisi peliäkin kokeilemaan :D
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Kiitos nisu oon kauan halunu testaa tota :) Pistin pc:lle lataa. Kiitos viel kerra.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Saksalainen pelisivusto jakaa 5000 koodia Medal of Honorin betaan. Sieltä sain juuri omani: Medal of Honor: Jetzt als PC Games-Leser einen von 5.000 Beta-Keys sichern


Vaatii rekisteröitymisen -> postiin tulee koodi, joka pitää käydä syöttämässä tuonne: Beta Key Redemption | Medal of Honor

Kiitos ja kumarrus Nisu! Vähän ristiriitaista kommenttia tämä beta on saanut lähipiirissäni, mutta paras että itse lataan ja testaan.
 
Ylös Bottom