Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Itse en koodia saanut :/ Jää Beta key redemptional portal kohtaan. Tuon tekstin alla on laatikko ja siinä ei ole mitään:confused:
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Kiitoksia aikaisemmista linkeistä, nyt pääseekin testailemaan betaa. ^^
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Tässä ois keino hankkia beta-koodi MOH:iin:

Jep, toimii. Lataan betaa siis parhaillaan storesta. ;)

EDIT: Kenelle tulee musta boxi, tehkää uusi ea-accountti, hakekaa uusi CC4-koodi ja syöttäkää sille uudelle ea-accolle.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Jepa... mulle tuli ainaki mailia, että koittaa saada lisää koodeja ja antaa sitte ku saa...

Näin myös täällä. Kokeilin tuota yhden aikaan ja sillon sanoi jo että koodit loppu, mutta toivottavasti nooita on tulossa vielä lisää. :) ..Ja nopeasti! :D
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Eikös se yleinen beta ala tuossa 21.päivä elikkäs maanantaina :rolleyes:
Vai onko jokin oleellinen tieto mennyt ohi meikältä :D

Maanantaina beta aukeaa niille jotka ovat MoHin ennakkotilanneet mutta eivät omista BF VIP koodia. Muutamissa paikoissa (esim. Play.com) on lukenut että Beta olisi 5.-17.7, ehkä tosta vois vetää semmosta johtopäätöstä että tuolloin olisi sitten julkinen beta. Nyt pienemmällä pelaajamäärällä testailevat miten peli toimii ja korjaavat ja sitten enskuussa ottavat isomman porukan pelaamaan että saavat servereitä testattua jne.

Ne jotka ei oo vielä koodia saanu niin älkää surko, beta on melkein pelikelvoton toistaiseksi. Peli jäätyy melkeen koko ajan, ja useimmiten aina semmosessa tilanteessa kun olet jonkun tappanut, double kill tuntuu olevan ainakin satavarma tapa saada peli freezaamaan.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Hitsi jäin just ilman koodia.. Kovana Battlefield fanina kiinnostas toi.. Sanokaas jos jollai ois yht ylimääräst koodii nii prival vaa :/
Ennakkovarattuna myös, paitti en saanu koodii.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Saako BFBC2 VIP-pelaajat betakoodin suoraan EA:lta tms., kun BFBC2:n valikon alalaidassa lukee, että jos omistaa ton VIP-koodin, hyväksytään tuohon betaan. Hmm..?
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Saako BFBC2 VIP-pelaajat betakoodin suoraan EA:lta tms., kun BFBC2:n valikon alalaidassa lukee, että jos omistaa ton VIP-koodin, hyväksytään tuohon betaan. Hmm..?

Johan se on moneen kertaan kerrottu, että pitää ensin ennakko tilata peli, että betakoodin saa ;)
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

MOH:in betaan haluisin mut se oitäis eka ennakkotilata. Olisko kellään mitään hajuu että tulisko koodeja joskus jakoon?
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Multa löytyy yksi betakoodi MoH- betaan. Se saa, joka nopeiten sitä pyytää YV:llä! :)

E: Meni jo!
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

no harmin paikka ku meni nuo koodit ohi =( pitkään fanittanu moh sarjaa joten odotellaan että pelistä tulisi vielä open beta =D tai sit jännityksellä odotettaan minkälaista mättöä sieltä tulee sitten ku peli julkaistaan ^^:) nii tietysti jos jollain on tähän peliin vielä koodi ja eikä aijo käyttää sitä nii voi aina privana laittaa koodin minulle
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

Jos kellään olisi ylimääräistä MOH beta koodia voisiko antaa sen minulle. Kiitän jo etukäteen!
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

MoH beta kelpaisi kanssa, jos joltain löytyy.
 
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

mulla olis vielä käyttämätön koodi mutta mitä siitä saa vastalahjaksi?
 
Ylös Bottom