Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n huoltoajat

Vastaus: PS3:n huoltoajat

Onko kenelläkään henkilökohtaista kokemusta/kaverilta/lukenut jostain/kuullut jostain, että mitenköhän pitkään Soneralla menee noissa takuuvaihdoissa?

Jos on 60GB malli varaudi pitkään odotukseen. Jos on 40GB niin eiköhän se tule jo aika nopeasti.

Itselläni 60GB malli neljättä viikkoa matkalla...
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Itsellä torstaina kolme viikkoa täyteen. Viimeviikon torstaina (kun kaksi viikkoa tuli täyteen) soitin Prismaan, johon koneeni vein. Sieltä soittivat ilmeisesti Nordisk Filmille, josta sanoivat että tällä viikolla tulee lisää 60 gigaisia koneita lisää. Nyt laitoin sähköpostia suoraan Nordisk Filmille, saa nähdä mitä tapahtuu, aika turhauttavaa odotella näinkin kauan.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Taitavat tarjota hyvityksenä vain jotain PS3:n julkaisun aikaisia pelejä. Ole iloinen 60 gigan mallistasi siis. ;)

Niin, muistaakseni valittavissa on jotain tyyliin Motorstorm, Folklore, RR7, Heavenly Sword, Resistance ja niin edelleen. Eli todella hyviä pelejä, mutta monella on jo nuo kaikki.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

tere taas. kyselin verkkokaupasta taas että missä vaiheessa ollaan koneeni kanssa. kertoi vaan että odottelee vieläkin konetta maahantuojalta. VITTU!! 5 viikkoa täynnä nyt. ihanaa odottelua. gta 4 odottelee tyhjänpanttina.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Mulle tuli tänään vastaus sähköpostiini, jossa sanoivat tarjoavansa yli kaksi viikkoa kestävissä tapauksissa kompensaatioksi "yhtä peliä", pitää kuulemma vielä soitella liikeeseen, johon on kone viety. Pitää soitella taas, en todellakaan odottele ilman korvausta mitään viittä viikkoa.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

kyselin itsekkin verkkokaupasta eilen tilannetta, sanoivat että aikaisintaan ensiviikolla... onhan se ollu jo 4 viikkoa siellä!!! ja tuo vastaus aikaisintaan ensiviikolla... olipa tyhjentävä vastaus vaihteeksi sieltä...:mad: Kysyin viikko sitten NF:ltä konettani vastattiin sieltä että ei näe koneen tilannetta.... prosessissa vika kenties?
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

kyselin itsekkin verkkokaupasta eilen tilannetta, sanoivat että aikaisintaan ensiviikolla... onhan se ollu jo 4 viikkoa siellä!!! ja tuo vastaus aikaisintaan ensiviikolla... olipa tyhjentävä vastaus vaihteeksi sieltä...:mad: Kysyin viikko sitten NF:ltä konettani vastattiin sieltä että ei näe koneen tilannetta.... prosessissa vika kenties?

Ei, vaan Hotline ei näe huoltojen tai vaihtojen jonoa. Jos olet sanonut, että sulla on 60GB kone siellä, niin varmaankin on Hotlinen jamppa tietänyt valmiiksi, ettei sitä ole vielä vaihdettu, kerta sulla se kone ei ole käytössä.

Muutenkin on ihan turhaa ruveta pommittamaan kauppaa tai Hotlineä. Ei ne saa niitä koneita sieltä tehtailta yhtään nopeammin vaikka kuinka vaahtoaisi. Hotlinellä on mahdollisuus pitkissä vaihdoissa tarjota pientä kompensaatiota (niinkuin täällä on kerrottu aiemmin).. Muttei sillä mitään taikasauvaa ole, että se saa sulle uuden 60GB koneen tolleen simsalabim vaan.

Sony on luvannut, että ne saa kesän aikaan ton 60GB koneitten huollot nopeammiksi. Saa nähdä. Siihen asti joutuu venaan, jos ei se 40GB kone kelpaa.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Olkaa iloisia, kun olette edes saanut sen koneen sinne huoltoon! Itse olen soittanut Nordiskfilmille varmaan kohta 20 kertaa (kolmeen eri puhelinnumeroon!) ILMAN VASTAUSTA! Täytyy kyllä myös sanoa, että 5 viikon odottaminen on jo aivan kohtuutonta ja siitä kyllä täytyisi saada jo jonkin sortin korvausta.

Itselläni on siis 40Gb versio.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Olkaa iloisia, kun olette edes saanut sen koneen sinne huoltoon! Itse olen soittanut Nordiskfilmille varmaan kohta 20 kertaa (kolmeen eri puhelinnumeroon!) ILMAN VASTAUSTA! Täytyy kyllä myös sanoa, että 5 viikon odottaminen on jo aivan kohtuutonta ja siitä kyllä täytyisi saada jo jonkin sortin korvausta.

Itselläni on siis 40Gb versio.

Mikset veisi konettasi liikkeeseen, josta se on ostettu ja ne sieltä sitten lähettää sen huoltoon :)
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Ei taida enää löytyä 60 gigasia mörssäreitä.. Voin olla tietysti väärässäkin.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Mikset veisi konettasi liikkeeseen, josta se on ostettu ja ne sieltä sitten lähettää sen huoltoon :)
Kone on ostettu Soneran asiakaspalvelusta puhelimitse samaan aikaan kun tilasin netin soneralta. Paikallisessa Sonera Pisteessä eivät konetta huolineet.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Nyt on reilu 6 viikkoa kone ollu matkalla. :mad: Soitin äsken Nordisk Filmin huoltoon ja sanos että ens viikolla "pitäisi" tulla lisää 60gb-versioita. Siitäkin tyyppi rupes kitisee et mist oon saanu niiden numeron, et yleensä liike johon laite on viety ni ne kyselee konsolin perään. Ihme touhua. Yhden pelin sentään suostui antamaan hyvitykseks. Vaihtoehdot ei ollu mitään kummosia mut Heavenly Swordin valitsin ku jonkin verran kehuttu.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Nyt on reilu 6 viikkoa kone ollu matkalla. :mad: Soitin äsken Nordisk Filmin huoltoon ja sanos että ens viikolla "pitäisi" tulla lisää 60gb-versioita. Siitäkin tyyppi rupes kitisee et mist oon saanu niiden numeron, et yleensä liike johon laite on viety ni ne kyselee konsolin perään. Ihme touhua. Yhden pelin sentään suostui antamaan hyvitykseks. Vaihtoehdot ei ollu mitään kummosia mut Heavenly Swordin valitsin ku jonkin verran kehuttu.

Auts toi 6 viikkoa kuulostaa aika kohtuuttoman pitkältä ajalta. Onneksi sait sentää yhden hyvityksen. Oma 40gb ollu nytten matkalla kaksi viikkoa ja yhden päivän. Liikkeen mukaan ensi viikolla pitäisi tulla, kun lähettelin heille sähköpostia.

Mun mielestä vähän outoa ettei niillä ole varastoissa pleikkareita kun ei niitä varmaan niin paljon ole lahonnut. Mikäköhän siinäkin on sitten ettei voida heti lähettää uutta tilalle (puhun nyt siis 40gb mallista) että on pakko tutkiskella sitä "Joo on se paskana, lähetetään tossa ensi viikolla sille sitte uusi"

Ehkä vähän turhaa avautumista, mutta haluaisin jo pelaamaaaan! :(
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

"Valitettavasti meillä ei ole aikataulua antaa. Toki sellaisen olisin
antanut jos tietänyt. Mutta 60gb on euroopanlaajuisesti loppu."
näin sanottiin verkkokaupassa tänään. kone tosiaan viisi viikkoa jo matkalla. saa nähdä meneekö vielä toiset viisi. nyt voin kyllä rehellisesti sanoa että VOI JUMALAUTA KUN VOI VITUTTAA IHMISTÄ TÄYDELLÄ TEHOLLA!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Ei voi olla totta! Tuo kaksi viikkoa sitten huollosta tullut uusi 60 GB:n mallikin on rikki!

Muuten kone toimii normaalisti, mutta kysyy aina käynnistämisen yhteydessä uudelleen ajan ja päivämäärän.

NordiskFilm vastasi, että kun kone vielä toimii melko normaalisti, mun ei vielä tarvitse viedä sitä vaihtoon. Ne funtsivat, että kun saavat uusia 60 GB:n malleja, ne kertovat siitä mulle, jolloin laitan PS3:n postissa sinne. Samalla ne laittavat mulle postissa uuden.

Toivottavasti osaavat hoitaa homman nyt vähän paremmin ja nopeemmin, kuin viimeksi.

Niiden uusien koneiden tulemisessa saattaa kyllä kestää parikin kuukautta. Toivottavasti saisivat ne silti vähän nopeammin.

Vaihtoehdot ei ollu mitään kummosia mut Heavenly Swordin valitsin ku jonkin verran kehuttu.
Sama juttu. Sain valita hyvitykseksi viivästyneestä huollosta yhden pelin niistä varmaan samoista vaihtoehdoista ja valitsin myös Heavenly Swordin.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Muuten kone toimii normaalisti, mutta kysyy aina käynnistämisen yhteydessä uudelleen ajan ja päivämäärän.
oletko kokeillut auttaako kiintolevyn formatointi, PS3-järjestelmän palauttaminen ennalleen aikaongelmaan?
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Niiden uusien koneiden tulemisessa saattaa kyllä kestää parikin kuukautta.

Toivottavasti tuo on sun oma arvio! :eek: Muuten pitänee ottaa se 40gb:n karvalakki ja kolme peliä.
Vaikka ei kauheesti huvittais. Kuitenkin GTA 4 ja COD:n karttapaketti kuumottaa ja onhan Storekin uudistunut ja siellä olis vaikka mitä kivaa uutta.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Nyt kun olen lukenut näitä teidän viestejä niin onpas PS3:lla kauheat huolto ajat!:(

No eipä boksilla sen kummemmat ole,onneks omistan kummatkin konsolit niin pelataan sitten sillä mikä toimii.:D

Ittellä on kans julkasussa ostettu 60gb malli joka on toiminut moitteetta.;)
Boksi on Elite-malli joka on kerran näyttänyt kolmee punaista valoa.:eek:
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Nyt kun olen lukenut näitä teidän viestejä niin onpas PS3:lla kauheat huolto ajat!:(
Janus tuossa aiemmin jo kommentoi näin: "Sony on luvannut, että ne saa kesän aikaan ton 60GB koneitten huollot nopeammiksi. Saa nähdä. Siihen asti joutuu venaan, jos ei se 40GB kone kelpaa."

Kieltämättä tuo on Sonylle aika huono homma, kun menivät (ilmeisesti kokonaan) lopettamaan 60 gigan mallin valmistuksen.
 
Ylös Bottom