JUUGERNAUT
New Member
Mikähän mahtaa olla NF:n sähköpostien vastaamisaika? Olen laittanut viestiä BD-lukupään hajoamisesta 23.11, eikä minkäänlaista vastausta ole tullut vieläkään. Sähköpostiosoitteenhan otin täältä, FAQ:sta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vaihtelee hyvin rankasti muutamasta tunnista muutamiin viikkoihin. Pahimmillaan viestisi on päätynyt automaattisesti suoraan roskapostikansioon. Jos on kiireellistä asiaa, kannattanee soittaa.Mikähän mahtaa olla NF:n sähköpostien vastaamisaika?
Jos on kiireellistä asiaa, kannattanee soittaa.
Mulla meni samoihin aikoihin Blu-Ray lukupää slimistä. Laitoin supporttiin viestiä lauantaina ja vastasivat maanantaina missä pyysivät tekemään reklamaation. Tein reklamaation johon vastasivat noin 3 arkipäivän kuluessa, plege lähti viikko sitten NFlle asiakaspalautuksena, onneksi oli pahvilaatikko + kuljetuspahvit tallessa. NFän yhteystiedot taisin ottaa fi.playstation.com kautta, s-posti on kuitenkin fi-hotline@nordiskfilm.comTäytynee ottaa yhteyttä uudelleen. Nimittäin kohta tulee 2v täyteen konsolin ostosta, ja nyt alkaa kampe temppuileen.
Mulla meni levylukija rikki. Tässä nyt ollaan oltu 5 viikkoa ilman konsolia. 160GB malli kyseessä ja Prisma välikätenä. Tänään sitten aloin vääntämään kättä tästä asiasta että saavat vähintään antaa 55" Full HD härpäke littana tv:n hyvityksenä. Reilusti yli kohtuullisen rajan kestänyt. Heillä ei ollut mitään tietoa missä viihdelaitteistoni mahtaa kulkea. Sanoivat soittavansa huoltoliikkeeseen maanantaina ja sitten heti minulle. Uutta konsolia eivät suostuneet antamaan. 5 viikkoa on aivan kohtuuttoman pitkä aika.
Ei millään pahalla mutta luuleksä tosiaan, että kauppa rupeaa sulle mitään 55" telkkareita tai kotiteatteri sarjoja antamaan ilmaiseksi jos sun pleikkarin huolto on pari viikkoa venynyt sovitusta ajasta.
Ei millään pahalla mutta luuleksä tosiaan, että kauppa rupeaa sulle mitään 55" telkkareita tai kotiteatteri sarjoja antamaan ilmaiseksi jos sun pleikkarin huolto on pari viikkoa venynyt sovitusta ajasta.
Tämä oli yliammuttu vitsi mikä ei selvästi toiminut sinun kohdallasi. Ei en luule.
Löysivät sen varastostaan n.4 tunnin etsimisen jälkeen. Huomenna hakemaan.
Realistisesti olisin jonkun pelin esimerkiksi halunnut mukaani ottaa mutta ei ole mahdollista. Pääasia että konsoli löytyi.
Ps. Olisi varmaan pitänyt joku hymiö laittaa perään niin olisi ollut eri vaikutus?
Huomenna vien Playstation 3 Slimin kauppaan jotta se lähtisi huoltoon.
No huolto tarjoaa nyt 120GB Slimiä tilalle, mutta voisinkohan mitenkään vedota Super Slimin saamiseen, kun ei noissa uusissa laitteissa ole edes PS2 tukea?
Itse ottaisin kyllä mieluummin tuon normaalin Slim-mallin, sillä onhan sitä kehuttu hiljaisemmaksi kuin uusia Super Slimejä. Eihän siinä Super Slimissä taida olla mitään merkittäviä uusia ominaisuuksia verrattuna aikaisempaan normi Slimiin (?).