Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n huoltoajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sumu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikähän mahtaa olla NF:n sähköpostien vastaamisaika? Olen laittanut viestiä BD-lukupään hajoamisesta 23.11, eikä minkäänlaista vastausta ole tullut vieläkään. Sähköpostiosoitteenhan otin täältä, FAQ:sta.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Mikähän mahtaa olla NF:n sähköpostien vastaamisaika?
Vaihtelee hyvin rankasti muutamasta tunnista muutamiin viikkoihin. Pahimmillaan viestisi on päätynyt automaattisesti suoraan roskapostikansioon. Jos on kiireellistä asiaa, kannattanee soittaa.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Täytynee ottaa yhteyttä uudelleen. Nimittäin kohta tulee 2v täyteen konsolin ostosta, ja nyt alkaa kampe temppuileen.
Mulla meni samoihin aikoihin Blu-Ray lukupää slimistä. Laitoin supporttiin viestiä lauantaina ja vastasivat maanantaina missä pyysivät tekemään reklamaation. Tein reklamaation johon vastasivat noin 3 arkipäivän kuluessa, plege lähti viikko sitten NFlle asiakaspalautuksena, onneksi oli pahvilaatikko + kuljetuspahvit tallessa. NFän yhteystiedot taisin ottaa fi.playstation.com kautta, s-posti on kuitenkin fi-hotline@nordiskfilm.com

Eli ei muuta kuin soittamaan tai lähettämään uutta viestiä, itse olen ollut tähän saakka tyytyväinen asian käsittelyyn.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Mulla meni levylukija rikki. Tässä nyt ollaan oltu 5 viikkoa ilman konsolia. 160GB malli kyseessä ja Prisma välikätenä. Tänään sitten aloin vääntämään kättä tästä asiasta että saavat vähintään antaa 55" Full HD härpäke littana tv:n hyvityksenä. Reilusti yli kohtuullisen rajan kestänyt. Heillä ei ollut mitään tietoa missä viihdelaitteistoni mahtaa kulkea. Sanoivat soittavansa huoltoliikkeeseen maanantaina ja sitten heti minulle. Uutta konsolia eivät suostuneet antamaan. 5 viikkoa on aivan kohtuuttoman pitkä aika.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Mulla meni levylukija rikki. Tässä nyt ollaan oltu 5 viikkoa ilman konsolia. 160GB malli kyseessä ja Prisma välikätenä. Tänään sitten aloin vääntämään kättä tästä asiasta että saavat vähintään antaa 55" Full HD härpäke littana tv:n hyvityksenä. Reilusti yli kohtuullisen rajan kestänyt. Heillä ei ollut mitään tietoa missä viihdelaitteistoni mahtaa kulkea. Sanoivat soittavansa huoltoliikkeeseen maanantaina ja sitten heti minulle. Uutta konsolia eivät suostuneet antamaan. 5 viikkoa on aivan kohtuuttoman pitkä aika.

Ei voi muuta sanoa ku että huhhuh! 5 viikkoa??

Itselläni on mennyt ps3... 3 kertaa vaihtoon, muistaakseni. Ja aina tuli uus vähän alle 2:ssa viikossa. Expertiltä hankittu siis alkuperäinen julkkarikone ekana ja siitä se rumba sitten lähti -.-

Julkkarimasiina kesti tosiaan sen 2 vuotta, 1. vaihtokone 1/2 vuotta ja 2. vaihtokone 3kk. Tämä uusi vaihtokone on kestänyt nytten 1 vuoden ja 5kk.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Nyt sitten päivitystä. Soittivat huoltoliikkeeseen josta sanoivat että konsolini on lähtenyt sieltä jo aikoja sitten. Huvittavaa tässä oli kun soitin Prismaan pari viikkoa sitten ja ehdotin että josko siinä olisi käynyt niin että konsoli makaa jo mahdollisesti jossain heidän nurkissaan eikä kukaan vain ole ilmoittanut vastattiin että hyvin epätodennäköistä.
Nyt sitten tämänpäiväinen myyjä puhelimessa myönsi että näin on varmaan tässä tapauksessa käynyt. Pleikkari makaa siis tällä hetkellä jossain pimeässä nurkassa Prisman hehtaarivarastossa eikä kukaan ole viitsinyt siitä ilmoittaa. Yksi mies sitä tällä hetkellä etsii toivottavasti löytää. En ole todellakaan tyytyväinen Prisman toimintaan.
Kirjoittelen uudestaan kun pääsen laitetta hakemaan ja mitä hyvityksiä tällaisissa tapauksissa annetaan. Mielestäni pari uutta peliäkään ei riitä mutta katsotaan. Tuskin mitään kotiteatterisarjojakaan kyllä suostuvat antamaan. Palataan.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Just joo. Löytyi ja muuta ei saa kylkiäisiks ku anteeksipyynnön. Kuulemma jos tulen bussilla hakemaan kustannukset maksetaan ja kahvia saa ottaa mukaan. Mitään muuta ei pystytä antamaan. Täytyy varmaan ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteys?
Ei voi olla niin että jos kohtuullinen huolto-aika ylittyy kolminkertaiseksi ei saa muuta kuin kahvikupin?
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Ei millään pahalla mutta luuleksä tosiaan, että kauppa rupeaa sulle mitään 55" telkkareita tai kotiteatteri sarjoja antamaan ilmaiseksi jos sun pleikkarin huolto on pari viikkoa venynyt sovitusta ajasta.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Ei millään pahalla mutta luuleksä tosiaan, että kauppa rupeaa sulle mitään 55" telkkareita tai kotiteatteri sarjoja antamaan ilmaiseksi jos sun pleikkarin huolto on pari viikkoa venynyt sovitusta ajasta.

Näinhän se on, hinnanalennus tai kaupan purku ovat ainoat mitä käytännössä voi vaatia. Ja tietysti korvaukset kaikista aiheutuneista kustannuksista (esimerkiksi matkakulut).
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Ei millään pahalla mutta luuleksä tosiaan, että kauppa rupeaa sulle mitään 55" telkkareita tai kotiteatteri sarjoja antamaan ilmaiseksi jos sun pleikkarin huolto on pari viikkoa venynyt sovitusta ajasta.

Tämä oli yliammuttu vitsi mikä ei selvästi toiminut sinun kohdallasi. Ei en luule.
Löysivät sen varastostaan n.4 tunnin etsimisen jälkeen. Huomenna hakemaan.
Realistisesti olisin jonkun pelin esimerkiksi halunnut mukaani ottaa mutta ei ole mahdollista. Pääasia että konsoli löytyi.
Ps. Olisi varmaan pitänyt joku hymiö laittaa perään niin olisi ollut eri vaikutus? :)
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Tämä oli yliammuttu vitsi mikä ei selvästi toiminut sinun kohdallasi. Ei en luule.
Löysivät sen varastostaan n.4 tunnin etsimisen jälkeen. Huomenna hakemaan.
Realistisesti olisin jonkun pelin esimerkiksi halunnut mukaani ottaa mutta ei ole mahdollista. Pääasia että konsoli löytyi.
Ps. Olisi varmaan pitänyt joku hymiö laittaa perään niin olisi ollut eri vaikutus? :)

Olis voinut olla eri vaikutus tuolla hymiöllä. Mutta eipä sitä ikinä tiedä mitä porukkaa netistä löytää jotkut voivat hyvinkin vaatia kaikkea maan ja taivaan väliltä jos esim huolto viivästyy pari viikkoa tai jos joku paketti ei ole heti seuraavana päivänä kotona. Mutta tämä juttu on minun osaltani käsitelty.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Julkaisupäivän 60GB:n PS3:sta hajosi BD-asema 4kk sitten ja sain tilalle huolletun 60GB:n mallin 3kk ja 1vko sitten.
No huollolle annettiin 3kk takuuta, joten takuuta on nyt vielä jäljellä kun eilen iski YLOD. Myös MW3 on koneen sisällä, eikä lähde poies.
No huolto tarjoaa nyt 120GB Slimiä tilalle, mutta voisinkohan mitenkään vedota Super Slimin saamiseen, kun ei noissa uusissa laitteissa ole edes PS2 tukea?
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

No huolto tarjoaa nyt 120GB Slimiä tilalle, mutta voisinkohan mitenkään vedota Super Slimin saamiseen, kun ei noissa uusissa laitteissa ole edes PS2 tukea?

Itse ottaisin kyllä mieluummin tuon normaalin Slim-mallin, sillä onhan sitä kehuttu hiljaisemmaksi kuin uusia Super Slimejä. Eihän siinä Super Slimissä taida olla mitään merkittäviä uusia ominaisuuksia verrattuna aikaisempaan normi Slimiin (?). ;)
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Itse ottaisin kyllä mieluummin tuon normaalin Slim-mallin, sillä onhan sitä kehuttu hiljaisemmaksi kuin uusia Super Slimejä. Eihän siinä Super Slimissä taida olla mitään merkittäviä uusia ominaisuuksia verrattuna aikaisempaan normi Slimiin (?). ;)

Oma SuperSlim ainakin on huomattavasti hiljaisempi kuin tuo "normi" Slim -mallin konsoli.
En sitten tiedä onko omalla kohdalla vain käynyt hyvä tuuri tuon konsolin kanssa. =)
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Mulla hajos bd lukupää 2,5v vanhasta 120gb slimistä ja soitin ostopaikkaan ja vein kuitin kera alkuperäisessä paketissa sinne ja täytin reklalapun. Meni 2 viikkoa ja tuli 250gb takuuvaihdettu (oli uuden karhea kun ei ollu tahroja) vaihdossa ilmatteeks takaisin. SONY ja NF hoitaa kyl hienosti.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

19.11.2012 Ostettu 500GB super-slim lähti huoltoon 19.2.2013 konsolin eliniän vaivanneen vian takia(epätavallisen korkea käyntiääni, kun laite on kunnolla lämmennyt).

20.2.2013 Verkkokauppa.com vastaanottanut paketin.

25.2.2 Kävin keskustelua puhelimitse verkkiksen asiakaspalvelijan kanssa, että paikansivatko saman vian kuin minä. Asiakaspalvelijaa ei olisi vähemmän voinut kiinnostaa, totesi kaikkiin kysymyksiin "ei tietoo"(miettikää kahdesti mistä näitä konsoleita ostatte, vink vink*)

4.3 Verkkis ilmoitti laitteen olevan nordisk filmillä ja palautuvan todennäköisesti minulle piakoin.

Saa nähdä mitä sieltä tulee takaisin

EDIT: tänään 12.3 saapui maahantuojalla vaihdettu konsoli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom