Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Mistä halvin PS3?

Juu, näinpäs nty senkin..

Laskeskelin, että 22 punnan hinnan alennuksen jälkeen yhdellä kympin pelillä pitäisi jäädä ~411 hinnaksi.

Lähteekö hinnasta sitten vielä jotain muuta pois kun luottokortin on syöttänyt sisään? Ja tuleeko näkyviin postikuluja? :confused:
Postikulut ja pieni verolisäys (muutama prosentti) tulevat näkyviin, eli ennen oston varmistusta näet lopullisen summan.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Tilasin kanssa tuon paketin Amazonista ja sähköpostiin tuli tilausvahvistus ja hinta £310.77 eli n.362.

Eihän tuohon enään tule mitään kuluja päälle vai tuleeko?

Mulle tulee sähköpostiin vähän epämääräsiä hintoja noista. Ensimmäisessä sähköpostiviestissä on kuitenkin ne oikeat hinnat. Mulla maksaa 341£ = euroissa 395 tän hetkisen kurssin mukaan ja on se kympin peli mukana. Eli sullakin pitäisi olla sitten abaut 330£ jos et ole peliä mukaan ottanut. eli noin 380...

Ja falloutin ovat näköjään tänään perjantaina laittaneet royal maililla liikenteeseen. Eli varmaan ensi ke-pe kilahtaa peli postilaatikkoon.

EDIT: Ainiin. Onhan mulla Gran turismo 5 prologi mukana... muistaakseni joku 17 puntaa.. eli kyllä toi 310£ pitää sitten paikkansa ja ei tule lisää kuluja.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Paljonkohan maksaa postikulut tänne Suomeen, jos tilaa tuolta Amazonista ? :confused:
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Maksoin tuon mun ps3-paketin Amazoniin Nordean Visa Electronilla. Kylläpä ne velottaa tililtä tuota summaa hienoissa erissä. 71, 1, 1 ja 10 oli ensimmäiset veloitukset tililtä.
Saa olla tarkkana, että lähtee oikea summa....
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Nyt ne sitten laitto sähköpostiin viestin, että on ongelmia mun visa electronin kanssa. Kortin numero ja päiväys ei muka ole oikein. Noh ei se mua haittaa kun kone on jo kotona :D.

No ei vaiskaan. Pitää kattoa huomenissa tota sähköpostia tarkemmin. Tiliotteessa näkyy punasella 330 täl hetkellä.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Kyllä voi hyvin suositella tuota amazonia. Eka osa PS3 tilauksessa tuli vuorokaudessa kotiovelle. Nyt kun vaan muut tilauksen kamat tulisivat nopeasti...
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Semmosta, että oletteko ostaneet Visa-electronilla tuolta amazoninsta? Visa-electronhan ei ole luottokortti, ellei ole tehnyt erikseen sopimusta?. Ja käsittääkseni juuri tuolta amazon.co.uk:sta tilaukset onnistuvat vain luottokortilla?

Eli siinä taitaa olla mun ongelma. Mutta ihme että laittavat tavarat tulemaan ja alkavat jälkikäteen ihmetellä kun ei rahaa irtoakkaan tililtä? :)

Vai olenko nyt ihan hakoteillä päätelmieni kanssa? :D

Pitää heti maanantaina ottaa yhteyttä pankkiin ja kysyä sieltä apua.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Semmosta, että oletteko ostaneet Visa-electronilla tuolta amazoninsta? Visa-electronhan ei ole luottokortti, ellei ole tehnyt erikseen sopimusta?. Ja käsittääkseni juuri tuolta amazon.co.uk:sta tilaukset onnistuvat vain luottokortilla?

Eli siinä taitaa olla mun ongelma. Mutta ihme että laittavat tavarat tulemaan ja alkavat jälkikäteen ihmetellä kun ei rahaa irtoakkaan tililtä? :)

Vai olenko nyt ihan hakoteillä päätelmieni kanssa? :D

Pitää heti maanantaina ottaa yhteyttä pankkiin ja kysyä sieltä apua.

Kyllä ne ainakin mun tililtä on saaneet veloitettua rahaa vaikka maksoin visa electron kortilla (Nordean) enkä ole pankin kanssa tehnyt mitään erillistä sopimusta.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Eikä electronista ikinä saakaan luottokorttia, ei mikään pankki tarjoa sellaista.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Tilasin itsekkin paketin Amazonista mutta jäi ihmetyttämään kun Visalla maksoin mutta missään vaiheessa ei kysytty sitä 3-numeroista visa varmistusnumeroa. Miten teillä jotka ovat jo paketin saaneet, kysyttiinkö tätä numeroa?

Hintaa tuli paketille kaikenkaikkiaan 329,44 puntaa mikä tämän päivän kurssilla 380.211 EUR johon tuli 3 peliä, leffa ja hdmi-kaapeli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Ei mullakaan mitään varmistusnumeroita kysytty. Nimi, kortin numero ja voimassaolo kk/vuosi.

Ja itse konsoli on jo saapunut.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Ei mullakaan mitään varmistusnumeroita kysytty. Nimi, kortin numero ja voimassaolo kk/vuosi.

Ja itse konsoli on jo saapunut.

OK, kiitos tiedosta. Yleensä mitä olen tilannut nettikaupoista niin on kysytty tuota mutta amazonissa ei sitten ilmeisesti sitä tarvitse. Halpahan tuo oli että ihan heikottaa :D Suomessa ei pääse lähellekään noita tarjouksia :) Ulkomaankauppa se on joka kannattaa...

Amazonista tuli muuten vastaus "I would like to inform you that we do not require CVV numbers in order to process any orders." eli eivät tarvitse.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Alan kallistua itsekin Amazonista tilaukseen.Muksuille :p pitäisi saada pleikkari jouluksi.
Sen verra olen kirjoituksista saanut selville että peleissä on suomen kieli yhtenä vaihtoehtona (jos se siinä yleensä on) mutta mites noitten leffojen kanssa, onko ulkomailta tilattaessa myös suomi-subit mukana?

Juujuu, tiedän että käytä hakua mutta kun tuloksia tulee miljoona eikä millään viitsisi viikkoa lukea kaikkia postauksia pleikkariin liittyen. Antakee anteeks :eek:


edit: Lähti sitten tilaukseen

PLAYSTATION 3 80 GB Console with Little Big Planet
HDMI Cable
DualShock 3 PS3 controller
Competition Pro Dual Controller Charging Dock
21
Motorstorm: Pacific Rift
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Platinum

yht: 376,65£ (n.435), toimitus 11-17.12 (toivon mukaan)

Ei ollut enää kakea bundle-paketeissa:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä halvin PS3?

No hitto. Tuoltahan saa Konsoli-pelibundlea ilmaisella pelillä, kun itse tilasin leffabundlea ilmaisella pelillä. Nyt vähä harmittaa. Voi voi.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Konsoli lähti tulemaan DHL:lla.
Toivottavasti tulee nopeasti....
Onko muilla veloituksissa tililtä ollut heittoa? Itselläni päivän kurssin mukaan paketin hinta noin 373 , mutta tililtä on jo veloitettu vähän yli 400?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Luultavasti niillä on joku oma kurssi.

Eikö yleensä jos luottokortilla maksaa eri valuutassa niin peritä sen valuuttakurssin mukaan mitä se todella on. Eriasia esim kun haaparannassa maksaa käteisellä euroilla niin kauppiailla on eri kurssi, mutta jos sielläkin maksaa luottokortilla niin kyllä se silloin kurssin mukaan pitäisi mennä.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Joo, mutta nyt taisi olla kyse Visa Electronista, eikä luottokortista.
 
Ylös Bottom