Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Mistä halvin PS3?

Eikö yleensä jos luottokortilla maksaa eri valuutassa niin peritä sen valuuttakurssin mukaan mitä se todella on.

Ei tietenkään, mitenkäs luottokorttifirmat muuten maksimoisivat voittonsa? Luottokorttiyrityksillä on käytössä omat valuuttakurssinsa, jotka toki myötäilevät oikeita valuuttakursseja, mutta ovat korttifirmalle edullisemmat, eli asiakkaalle kalliimmat.

Toki on yleensä halvempaa käyttää korttifirman kurssia kuin esim. Amazonin itse laskemaan eurokurssia, koska kauppias haluaa vetää vielä enemmän välistä.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

No hitto. Tuoltahan saa Konsoli-pelibundlea ilmaisella pelillä, kun itse tilasin leffabundlea ilmaisella pelillä. Nyt vähä harmittaa. Voi voi.

Viime viikolla tuota pelipundlea ei vielä ollut. Tai ainakaan ite en löytänyt. Olisin minäkin sen ehdottomasti ottanut jos olis ollut, mutta on toi kaukosäädinkin ihan jees mikä mulle vielä mukaan tuli.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Konsoli lähti tulemaan DHL:lla.
Toivottavasti tulee nopeasti....
Onko muilla veloituksissa tililtä ollut heittoa? Itselläni päivän kurssin mukaan paketin hinta noin 373 , mutta tililtä on jo veloitettu vähän yli 400?

Siis maksoin Nordean visa electron kortilla.....
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Siis maksoin Nordean visa electron kortilla.....
Jokeri5 oletti oikein.

Electronilla käytetään samaa kurssia kuin Visa-luottokortilla, molemmat käyttävät kansainvälistä Visan erikseen neuvottelemaa kurssia valuuttamuunnoissa. Ja ennen kuin joku soittaa Luottokuntaan tai pankkiinsa raivotakseen siitä, että on itse luullut muuta, niin tiedoksi, että Suomen Visan edustajat eivät tätä tee, vaan joku mustapukuisten miesten kabinetti ulkomailla päättää näistä. Ja kyllä, Mastercardilla on vastaava toimintansa.

Amazonista tilatessa on syytä huomata myös tilausta vahvistaessa, että summa hieman nousee pienen lisäveron takia muutamalla prosentilla - lukee kyllä selvästi kuluissa lueteltuna.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Jokeri5 oletti oikein.

Electronilla käytetään samaa kurssia kuin Visa-luottokortilla, molemmat käyttävät kansainvälistä Visan erikseen neuvottelemaa kurssia valuuttamuunnoissa. Ja ennen kuin joku soittaa Luottokuntaan tai pankkiinsa raivotakseen siitä, että on itse luullut muuta, niin tiedoksi, että Suomen Visan edustajat eivät tätä tee, vaan joku mustapukuisten miesten kabinetti ulkomailla päättää näistä. Ja kyllä, Mastercardilla on vastaava toimintansa.

Amazonista tilatessa on syytä huomata myös tilausta vahvistaessa, että summa hieman nousee pienen lisäveron takia muutamalla prosentilla - lukee kyllä selvästi kuluissa lueteltuna.

Tilausvahvistuksessa, joka tuli sähköpostiini, oli tuo n.373 lopullinen summa kaikkine kuluineen, joten Visalla on todellakin vähän suurempi kurssi kun tililtä meni tuo 403....
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Tervehdys gurut. Kertokaas, kun ootte tuolta amazoonista tilannu ps3, löytyykö sieltä mahdollisesti kieliasetuksista suomea? Onks sieltä tilatut ps3 samaa tyyliä kuten esim. capi-onlinesta jossa ps3 ilmoitetaan olevan international versio? Ja sori jos tyhmiä kyselen, mutta pakko kysyä kun viisaampia näyttää paikalla olevan. Oon ymmärtänyt että noin 20 tulee aina lisää hintaa kuin se mikä hinta näyttäisi amazoonilla olevan tilauksen lähettäessä. Itsellä oli ongelmia hdmi-kaapelin saamisessailmaiseksi, näytti olevan hinnaltaan 10 puntaa vaikka ilmoituksessa mainitaan sen olevan ilmainen, Vai teinkö muka jotain väärin? No, jokatapauksessa, en vielä tilannut ennenkuin saan vastauksia. Olikos muuten ratchetissa suomen kieltä, siis ne jotka selliasen ovat amazoonista tilanneet. Pojalle joululahjoja mietinnässä, tai ainakin emännälle niin sanoin :) Kiitos vastauksista.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Saamari, olin sitten ennakkoon ostanut vääränlaisen virtapiuhan tolle. Mistä tommosia virtakaapeleita kannattaisi lähteä metsästämään tähän aikaan? Saako marketeista nuita? Tai Anttila - stockmann ym.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Saamari, olin sitten ennakkoon ostanut vääränlaisen virtapiuhan tolle. Mistä tommosia virtakaapeleita kannattaisi lähteä metsästämään tähän aikaan? Saako marketeista nuita? Tai Anttila - stockmann ym.
Sammuta tietokone ja ota siitä. ;)
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Tilausvahvistuksessa, joka tuli sähköpostiini, oli tuo n.373 lopullinen summa kaikkine kuluineen, joten Visalla on todellakin vähän suurempi kurssi kun tililtä meni tuo 403....
Onhan tuo kolme kymppiä suht ikävä ja yllättävä hinnannousu, mutta sait silti koneen halvemmalla kuin Suomesta ;)

Keskikurssin mukaan ei kannata koskaan noita ulkomaanostoja laskea kortilla tilatessa. Eihän valuuttaa saa esim. Forexissakaan keskikurssin mukaan, vaan välittäjä haluaa osingolle.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Itsellä oli ongelmia hdmi-kaapelin saamisessailmaiseksi, näytti olevan hinnaltaan 10 puntaa vaikka ilmoituksessa mainitaan sen olevan ilmainen, Vai teinkö muka jotain väärin? No, jokatapauksessa, en vielä tilannut ennenkuin saan vastauksia. Olikos muuten ratchetissa suomen kieltä, siis ne jotka selliasen ovat amazoonista tilanneet.
Toimipa täällä olevien steppien mukaan ja pitäis onnistua.

R&C:n versiot Euroopassa pitäisi olla samanlaisia, eli pelin käyttämä kieli riippuu PS3:n käytössä olevasta kielivalinnasta.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Eipä ole PS3 apple-yhteensopiva.

Ite hain mustasta pörssistä 8 1.8m johto.

Jokainen televisioita yms. myyvä kodinkoneliike myy johtoja varmasti,

Edit. Niin nyt tänään tuli sähköpostiin viestiä että kaikki on laitettu Englannista Suomeen päin. Perjantaina laittoivat yhden pelin postiin, tänään sitten 2 eri lähetystä, toinen peli ja muut härpäkkeet. Yhteensä siis 4 lähetystä ja postikulut 9, ei paha.

UPS tuo vissiin vaan sen "pää" lähetyksen. Muut tulee royal maililla. Tilasin viime keskiviikko iltana 3.12 ja nyt tuon viimeisen lähetyksen pitäisi saapua 15.12.2008.

Tililtä laskutettu reilu 25 enemmän kuin amazonin sähköposti varmennuksissa. :(
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Onhan tuo kolme kymppiä suht ikävä ja yllättävä hinnannousu, mutta sait silti koneen halvemmalla kuin Suomesta ;)

Keskikurssin mukaan ei kannata koskaan noita ulkomaanostoja laskea kortilla tilatessa. Eihän valuuttaa saa esim. Forexissakaan keskikurssin mukaan, vaan välittäjä haluaa osingolle.

Ei se hinta minua haitannut...on se silti vaan halpa......:cool:
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Tilasin itselleni eilen yöllä ps3 + muuta tavaraa amazoonilta. Pitkään tuli ensin luettua tätä foorumia ennenkuin ostopäätöksen tein. Hyvä niin, sillä kun tänään amazoonilla pyörähdin, oli ps3 bundle tarjous loppunut. Jotain samantyylistä oli tarjolla mutta ei enään samaan hintaan taikka samanlaista pakettia tarjolla. Toivotaan että ehtivät kaikki pukinkonttiin. Oli sähköpostiin tulleessa ilmoituksessa maininta että osa tavaroista menisi tammikuun puolelle. Toivottavasti ei mene. Onko muilla ollut tilannetta että jotkut tavarat toimitettaisiin 3 viikon päästä? Pitikö aikataulut vai tuliko tavara nopeammin/hitaammin kuin lupasivat?
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Pitikö aikataulut vai tuliko tavara nopeammin/hitaammin kuin lupasivat?

Yleensä Amazonin aikatauluarviot on hyvinkin pessimistisiä. Eniten ratkaisee tietysti se, koska Amazon saa paketin matkaan. Posti harvemmin hidastelee niin paljoa kuin Amazon ennustelee. Joulunalusviikot toki ovat tavallista kiireellisempiä Postillekin, joten normaali n. viikon toimitusaika ei välttämättä toteudu.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

edit: Lähti sitten tilaukseen

PLAYSTATION 3 80 GB Console with Little Big Planet
HDMI Cable
DualShock 3 PS3 controller
Competition Pro Dual Controller Charging Dock
21
Motorstorm: Pacific Rift
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Platinum

yht: 376,65£ (n.435), toimitus 11-17.12 (toivon mukaan)

Ei ollut enää kakea bundle-paketeissa:mad:


Nopeaa toimintaa, 7.12 illalla (sunnuntai) tilaus ja tänään 09:30 oli pleikkari kotona :D , lisätilpehöörit tulee eri lähetyksellä.
Plussana vois sanoa että olin Amazonin asiakaspalveluun yhteydessä sähköpostitse sunnuntaina ja vastaus tuli reilussa tunnissa :eek:
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Nopeaa toimintaa, 7.12 illalla (sunnuntai) tilaus ja tänään 09:30 oli pleikkari kotona :D , lisätilpehöörit tulee eri lähetyksellä.
Plussana vois sanoa että olin Amazonin asiakaspalveluun yhteydessä sähköpostitse sunnuntaina ja vastaus tuli reilussa tunnissa :eek:

Itse tilasin Lauantaina, mutta eipä ole vielä pakettia näkynyt. Amazonin seurannan mukaan mun Ps3:nen on Saksassa.....
Tuliko sulle vahvistuksessa, että millä paketti tuodaan. Itselläni on DHL, mutta monilla muilla näköjään on ollut UPS.
Odottavan aika on vaan niin pitkä:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Itse tilasin Lauantaina, mutta eipä ole vielä pakettia näkynyt. Amazonin seurannan mukaan mun Ps3:nen on Saksassa.....
Tuliko sulle vahvistuksessa, että millä paketti tuodaan. Itselläni on DHL, mutta monilla muilla näköjään on ollut UPS.
Odottavan aika on vaan niin pitkä:rolleyes:

UPS:lla tuli, sähköpostiin tuli seurantakoodi jolla pystyi hyvin seuraamaan matkaa: Englanti -> Saksa -> Ruotsi -> Suomi.
Minulla oli oletusarvoisesti toimitustapana Air Mail, josko tällä olisi syy toimituksen nopeuteen tai hitauteen. Oma lähetys oli 9 tunnissa Suomessa kun se Englannin kamaralla oli laitettu koneeseen.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

UPS:lla tuli, sähköpostiin tuli seurantakoodi jolla pystyi hyvin seuraamaan matkaa: Englanti -> Saksa -> Ruotsi -> Suomi.
Minulla oli oletusarvoisesti toimitustapana Air Mail, josko tällä olisi syy toimituksen nopeuteen tai hitauteen. Oma lähetys oli 9 tunnissa Suomessa kun se Englannin kamaralla oli laitettu koneeseen.

Minullakin on tuo Air Mail toimitustapana, mutta minun ps3-paketti lähti tulemaan suoraan Saksasta DHL:lla. Sitten kun paketti on Suomessa niin keltainen kuljetus tuo sen perille.
Näkojään ps3-paketin saa nopeammin kun se lähtee suoraan Englannista UPS:lla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom