Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Joo täysin sama. Valitettavaa jos menee simuun noin monta peliä Piguilta ja sitä kautta monelta muulta näin poffeja ennen. Ihmeellistä toimintaa mieheltä, kun miettii miten aikasemmin on ollut aktiivinen. Kaikki toki ymmärrettävää, mikäli joku henk.koht syy.

Omasta mielestä potkut rankka mutta oikeudenmukainen ratkaisu, mikäli ei kunnon syytä ole. Tiedä sitten kuinka pitkään aletaan syytä odottelemaan?

No tämän viikon aikana VIIMEISTÄÄN tulee tälle hommalle piste, jos tilanne jatkuu tälläisenä. TODELLA ikävä homma, eikä nyt ole millään tavalla katsoen kiva tilanne :(, mutta ei siinä sit auta kuin rekrytä yks kakkoskaudelle tulevista uusista GM:sta pingujen puikkoihin loppukaudeksi...
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Bahrainille pahoittelut en pääse tänää vetää meijä matsia pois, aukes reeneissä silmäkulma ja sairaalassa menee varmaa viel puoltoista tuntia et sillee, kattoivat jo sen verran etteivät saanu liimattua sitä kiinni, mut tikattavia on 6 ennen mua *****! Huomen uus yritys ellei toi silmä muuraudu umpeen?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Bahrainille pahoittelut en pääse tänää vetää meijä matsia pois, aukes reeneissä silmäkulma ja sairaalassa menee varmaa viel puoltoista tuntia et sillee, kattoivat jo sen verran etteivät saanu liimattua sitä kiinni, mut tikattavia on 6 ennen mua *****! Huomen uus yritys ellei toi silmä muuraudu umpeen?

Voi pjaska :( No koitetaan huomenna vetää pois tai muuten kyllä tulee liikaa simulointia, pittspurghx2 + sä.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Buffalon syklin peleistä saatiin kaikki paitsi yksi pelattua ja Florida peli on sovittu huomiselle klo 18 pintaan. 5 pelistä saldo 3-2-0 ja hajurakoa 9. majailevaan Phillyyn saatiin kurottua noiden 6 pisteen verran (molemmilla 75 peliä pelattuna). Pahaksi onneksi ottelu Winnipegiä vastaan 7. sijan herruudesta mentiin häviämään maalein 2-1... Paletti meinasi mennä täysin sekaisin tuossa pelissä, kun tuomari hylkäsi Buffalon 1-1 tasoituksen virheellisesti :mad:. Kaksi peliä vielä vähemmän pelanneena kuin Winnipeg ja 5 pistettä perässä.., tuosta sijasta käydään vielä kisaa viimeisessä syklissä!

(tai sitten sijasta 10. Miksan kanssa :D)

Paha sanoa mitään tapaukseen Pingut.., kausi on ollut pitkä ja tuntuu hieman tylyltä yhtäkkiä heittää kaveri ulos, kun jo tähän mennessä on tahkonut 70 peliä. Toisaalta juuri play offien läheisyys tuo oman paineensa näihin päätöksiin. Hyvä olisi jos manageri heräisi ja näitä päätöksiä ei tarvisi tehdä ollenkaan :(. En pysty ottamaan kantaa puolesta tai vastaan, mutta ymmärrän kyllä molemmat ratkaisut, mihin tässä komissaari päätyykin.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pahaksi onneksi ottelu Winnipegiä vastaan 7. sijan herruudesta mentiin häviämään maalein 2-1... Paletti meinasi mennä täysin sekaisin tuossa pelissä, kun tuomari hylkäsi Buffalon 1-1 tasoituksen virheellisesti :mad:. Kaksi peliä vielä vähemmän pelanneena kuin Winnipeg ja 5 pistettä perässä.., tuosta sijasta käydään vielä kisaa viimeisessä syklissä!

Korkea maila! Ainakin lähes korkea. Melkein. Ja katselin vielä tuon Enströmin voittomaalin uusintana niin lähes maskittahan tuo Milleri sen viivalta päästi. Ihan oikein meni. :D Ja vielähän meillä on kai viimeisessä syklissä yksi matsi, että saattaa olla ihan jäätävä vääntö 7. paikasta tulossa. Sitä odotellessa...
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pääsetkö Hylje tänään jossain välissä peleille ennen kun sykli vaihtuu ? Ite pääsen oikeestaan millon vaan, mutta parhaiten 18-22 aikaan.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Sharkseilla olis yks peli vieläkin pelaamatta Minnesotaa vastaan, tänään pääsen vielä pelailemaan tuolla 23 pintaan kun kotia kerkeän.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

No tämän viikon aikana VIIMEISTÄÄN tulee tälle hommalle piste, jos tilanne jatkuu tälläisenä. TODELLA ikävä homma, eikä nyt ole millään tavalla katsoen kiva tilanne :(, mutta ei siinä sit auta kuin rekrytä yks kakkoskaudelle tulevista uusista GM:sta pingujen puikkoihin loppukaudeksi...


Olisin todella kiinnostut pelaamaan 1 kauden loppuun kyseisillä pinguilla :)
Eli jos saisin pelaa loppukauden pingviineil ni olisin todella aktiivinen !
Kiitos jos pääsen mukaan :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pääsetkö Hylje tänään jossain välissä peleille ennen kun sykli vaihtuu ? Ite pääsen oikeestaan millon vaan, mutta parhaiten 18-22 aikaan.

Pitää lähteä kuvauskeikalle Isku-Areenaan n, klo 16 - 21 menee siellä. mut tuun vetäsee pelin pois ku tuun pelistä! eli jossai vähä enne klo 22 tuun pelaamaan!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Olisin todella kiinnostut pelaamaan 1 kauden loppuun kyseisillä pinguilla :)
Eli jos saisin pelaa loppukauden pingviineil ni olisin todella aktiivinen !
Kiitos jos pääsen mukaan :)

Varajäsen olin minäkin hetkisitten, kunnes sain tietää,että ensi kaudelle Harmaahylje ei jatka, joten sain hänen paikkansa, mutta eikös se paikka menisi minulle ensin, koska minähän olen vielä ns 1# varajäsen??
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Varajäsen olin minäkin hetkisitten, kunnes sain tietää,että ensi kaudelle Harmaahylje ei jatka, joten sain hänen paikkansa, mutta eikös se paikka menisi minulle ensin, koska minähän olen vielä ns 1# varajäsen??


Mutta sä saat pelaa koko 2 kauden mulle ei välttämättä tule mahdollisuutta pelata, koska sä oot Harmaahylkeen takia jo mukana siellä, mut mä oon vasta varajäsen ni mun mielestä olis reiluu jos saan pelaa nyt tän loppuu ja sä pelaat sit koko 2 kauden :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Varajäsen olin minäkin hetkisitten, kunnes sain tietää,että ensi kaudelle Harmaahylje ei jatka, joten sain hänen paikkansa, mutta eikös se paikka menisi minulle ensin, koska minähän olen vielä ns 1# varajäsen??

Joo eiköhän nämä mene ihan järjestyksen mukaan... Kaikki jonottaa.

Toisaalta JOS näin kävisi että pingut tarvitsee uuden gm:n niin ei ihan vääryys olisi ottaa playoff-vaiheessa tilalle lännen 9. sijalla olevaa GM:ää... siellä on kuitenkin koko kausi tahkottu alle sitä palkintoa odotellessa? (toki meneekö simuun loputkin pelit/miten muuten etenee... aika jännää olis ihan kylmä GM:kin ottaa tilalle mutta onneksi en oo komissaari. :D )
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Blues
3. Detroit
4. Ottawa
5. Vancouver
6. Calgary
7. Edmonton
8. Colorado
9. LA
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Winnipeg
13. Chicago
14. Montreal (Devils peli varmaankin simulointiin, kun Moiski pisti paikalla ollessaan että huomenna klo 20.00. Mulle ei tuolloin sovi, koska töissä enkä pääse huomenna koko päivänäkään pleikalle)
15. Phoenix
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Komissaari Moro !

Itse olen NHL pelisarjan kokenut kettu :)
Voisin vannoa että Stanley-cupista taistelen jos pääsen joukkueeseen ku joukkueeseen, esim: pingut taitaa vapautuu ? :)
Hyvät päivänjatkot kaikille ;)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Toisaalta JOS näin kävisi että pingut tarvitsee uuden gm:n niin ei ihan vääryys olisi ottaa playoff-vaiheessa tilalle lännen 9. sijalla olevaa GM:ää... siellä on kuitenkin koko kausi tahkottu alle sitä palkintoa odotellessa? (toki meneekö simuun loputkin pelit/miten muuten etenee... aika jännää olis ihan kylmä GM:kin ottaa tilalle mutta onneksi en oo komissaari. :D )

Mielenkiintonen ajatus... Onnistuukohan tuo että sieltä 9. sijoittunut eroaa liigasta ja liittyy takaisin toisen joukkueen peräsimeen? Siis noin EA:n puolelta? Melkein näkisin tämän ideaali ratkaisuna, ettei kenellekään anneta ilmaista play off paikkaa, vaan se nimenomaan menisi sitten seuraavaksi parhaimmalle konfin sisällä...

MCEdit: Niin siis Baritoni varmaan tarkoittaa idän 9. sijoittunutta? ;)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Anaheim pahoittelee Dallasille ja toteaa, ettei pääse vielä nyt viideltä askiin. Olen mahdollisesti illalla puoli kymmenen tienoilla paikalla, mutta kuten sanottu, tää viikko on todella kovaa liitoa ja pelit on toissijaisia nyt, valitettavasti.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Olisin todella kiinnostut pelaamaan 1 kauden loppuun kyseisillä pinguilla :)
Eli jos saisin pelaa loppukauden pingviineil ni olisin todella aktiivinen !
Kiitos jos pääsen mukaan :)

Ei pahalla mutta voisitko kysellä Miksalta ihan yv:llä, eikä lähetellä vähän väliä viestiä ketjuun että jookos jookos. En aikonut aluksi kommentoida mitään, mutta on se nyt typerän näköistä kun kaveri ruinaa oman laskujen mukaan 8 viestillä alle vuorokaudessa paikkaa liigassa. Viestit kun ei oikeastaan liigaan kuulu kerta yv:llä tainnut rekry aina toimia pääasiassa.

Anteeksi jos aiheutin mielipahaa.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Mielenkiintonen ajatus... Onnistuukohan tuo että sieltä 9. sijoittunut eroaa liigasta ja liittyy takaisin toisen joukkueen peräsimeen? Siis noin EA:n puolelta? Melkein näkisin tämän ideaali ratkaisuna, ettei kenellekään anneta ilmaista play off paikkaa, vaan se nimenomaan menisi sitten seuraavaksi parhaimmalle konfin sisällä...

MCEdit: Niin siis Baritoni varmaan tarkoittaa idän 9. sijoittunutta? ;)

Jaa niin idässähän se pittsburgh onkin :D mutta idea kuitenkin tuli selväksi. ;)

ps. + Komppaan Yakolevia.
 
Ylös Bottom