Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)
Tässä liigassa pelityylejä on melko varmaan 30 erillaista ja tämä muutenkin aika ikuisuus kysymys miten ketäkin pelaa.
Taklaukset ja ajojahdit ovat kaksi asiaa erikseen.
Kyllähän myönnän että tarkkaan on halu pelata kun kentällä pyörii Malkin sun muut, ei hirveetä halua sillon puskee toista sataa karvaan päätylautoihin.
Yleensä kun vaihdan kentät niin pyörähdän oman alueen kautta riski on kuitenkin silloin pienempi saatikka siinä vaiheessa kun vastustaja hyökkää...
Mutta anteeksi että pelasin "väärin".
Ei se mun kilahtelu crosbystä johtunu vaan tosta sun pelityylistä, joka kerta kun saan kiekon sinä otat alimman pelaajan haltuun ja meet omalle siniviivalle odottamaan tai kun itse saat kiekon niin kaarrellaan omaan päätyyn. Todella hauska pelata tollasta vastaan. Sulla oli pelin jälkeen enemmän taklauksia kun mulla joten siitä voi kaikki päätellä miten paljon tuli ajeltua. Mut joo palo vähän käpy. Ja yks peli on viel ja toivottavasti ois sua vastaan viiminen koska ei vaan jaksa tollasta peliä.
Tässä liigassa pelityylejä on melko varmaan 30 erillaista ja tämä muutenkin aika ikuisuus kysymys miten ketäkin pelaa.
Taklaukset ja ajojahdit ovat kaksi asiaa erikseen.
Kyllähän myönnän että tarkkaan on halu pelata kun kentällä pyörii Malkin sun muut, ei hirveetä halua sillon puskee toista sataa karvaan päätylautoihin.
Yleensä kun vaihdan kentät niin pyörähdän oman alueen kautta riski on kuitenkin silloin pienempi saatikka siinä vaiheessa kun vastustaja hyökkää...
Mutta anteeksi että pelasin "väärin".