Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Tsemiä vielä uudelle Oilersin käskyttäjälle! Toivottavasti siellä on kova taistelu päällä kun paska luotsi saatiin vihdoin potkittua ulos :D
Kiitoksia! Tavoitteena ei vähempää ku playoff paikka johon on 21 pistettä. 22 matsia vielä edessä joten teoreettinen mahdollisuus on vielä. Jossei poffeihin päästä niin sijalla 9 majaileva komissaari otetaan kiinni :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Kiitoksia! Tavoitteena ei vähempää ku playoff paikka johon on 21 pistettä. 22 matsia vielä edessä joten teoreettinen mahdollisuus on vielä. Jossei poffeihin päästä niin sijalla 9 majaileva komissaari otetaan kiinni :)

No komissaarin (olematon) selkäranka on jo nitkahtanut tän kauden osalta totaalisesti ja loppu on surffailua, joten tervemenoa vaan ohi ja vilkuta mennessäs :p:D


Sitten hieman alustavia päivityksiä tulevien liigojen pelaajalistoihin:

HAASTAJALIIGA:
eepi PSN: eepiJAtummu
DelAtletico PSN: DelAtletico ???
Harmaahylje PSN: Harmaahylje ???
Stinger79 PSN: jamsku
Jani86 PSN: Jani1986 ???
Tzun PSN: juhna96
Kissaku PSN: Kissaku
Lucciukki PSN: Lucciukki
Cavalera PSN: Marley_FIN ???
Mifoni PSN: Mifoni
Miksa81 PSN: Miksa81
moiski78 PSN: Moiski ???
osmose PSN: osmose_76
Pacho PSN: PetteriFIN
Kalle Pajander PSN: SakeminHerttua
samitzu PSN: samitzuFIN
sammug PSN: sammug_84
Samsonait17 PSN: Samsonai17
Yakolev PSN: Yakolev
Yarbba PSN: Yarbba

20/30 → Loput koottaisiin sitten uusista tulokkaista (+ tuosta vielä puuttuu puolen tusinaa luotettavaa ukkoa menneiltä vuosilta, joille tämän tyyppinen liigailu tasaisella porukalla maistuisi jos vähän mainostaisi asiaa)

ELIITTILIIGA:

azllu PSN: azllu
bahraini PSN: bahrain12345
baritoni PSN: baritoni
RanBe PSN: booris84
edson PSN: Edd138
esajorma PSN: esajorma
gendlik PSN: gendlik
Jamppe93 PSN: Jamppe93
jbbsr PSN: jbbsr ???
JTS PSN: J_T_S_81
juuti PSN: juuti_???
MatrimC PSN: MatrimC_
Naikou88 PSN: Naikou88
SitiCola PSN: paahtis71
Pair4You PSN: Pair4You
Pyx PSN: Porsse
Selarit PSN: Selarit
Sluibailija PSN: Sluibailija
stenis19 PSN: stenis19
Temetor PSN: Temetor ???
Vilbertto PSN: VilberttoCarlos ???
wekinho PSN: wekinho
Youngbloo_d PSN: Youngbloo__d
yrjoo PSN: yrjoo

24/30

Eepin liigan kermaa voisi tähän kysellä jatkoksi, ja lisäksi sitten rekrytä uusia tunnetusti taitavia kavereita, jotta liiga saadaan täyteen ja taso timanttisen kovaksi kautta linjan. Ainoastaan se komissaari sitten puuttuisi ja jonkun tulisi siihen tehtävään ryhtyä...

Vielä on Komissaarilla lisäksi muutamia ässiä taskussa pelaajiston kartuttamiseksi, joten eiköhän näistä saada rautaiset osallistujalistat syksylle :)


- Komissaari



PS. ANKAT ASKISSA!!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Vieläkö Capitals saisi vastustajia linjoille näin yöllä ?:) Elikkä Eepiä, Kissakua ja Paahtista kaipailisin!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Sitten hieman alustavia päivityksiä tulevien liigojen pelaajalistoihin:


ELIITTILIIGA:

azllu PSN: azllu
bahraini PSN: bahrain12345
baritoni PSN: baritoni
RanBe PSN: booris84
edson PSN: Edd138
esajorma PSN: esajorma
gendlik PSN: gendlik
Jamppe93 PSN: Jamppe93
jbbsr PSN: jbbsr ???
JTS PSN: J_T_S_81
juuti PSN: juuti_???
MatrimC PSN: MatrimC_
Naikou88 PSN: Naikou88
SitiCola PSN: paahtis71
Pair4You PSN: Pair4You
Pyx PSN: Porsse
Selarit PSN: Selarit
Sluibailija PSN: Sluibailija
stenis19 PSN: stenis19
Temetor PSN: Temetor ???
Vilbertto PSN: VilberttoCarlos ???
wekinho PSN: wekinho
Youngbloo_d PSN: Youngbloo__d
yrjoo PSN: yrjoo

24/30

Eepin liigan kermaa voisi tähän kysellä jatkoksi, ja lisäksi sitten rekrytä uusia tunnetusti taitavia kavereita, jotta liiga saadaan täyteen ja taso timanttisen kovaksi kautta linjan. Ainoastaan se komissaari sitten puuttuisi ja jonkun tulisi siihen tehtävään ryhtyä...

Vielä on Komissaarilla lisäksi muutamia ässiä taskussa pelaajiston kartuttamiseksi, joten eiköhän näistä saada rautaiset osallistujalistat syksylle :)


- Komissaari

HMMM... toisaalta se olisi ihan kiva joskus satunnaisesti tehdä maali tai toinenkin, tai kenties ottaa pisteitä mutta jos eliittiin laitetaan niin otetaan haaste vastaan. :D Kylmää kyytiä tiedossa, joskin onhan tässä kova kesätreenikausi vielä välissä. Asenne on onneksi sellainen että jaksaa painaa loppuun asti vaikka pisteitä olis nolla. Kivahan se on kovia kiusata.

*

Tää tällä kaudella menossa oleva sykli on aika raskas... tynkä 4 matsia mutta kaikki kolmen ekan ketjun sentterit sairastuvalla (Toews, Bolland, Morrison) ja vastustajat vaatimattomasti bahrain, jts, pairi ja youngi. :rolleyes: Mut onhan mulla senttereiksi Brunette, Kruger, Pirri ja toisaalta vähän aikaa sitten hankittu Eller täydentämässä osastoa. Näillä mennään. :D Toistaiseksi saldona tapiot rankkareilla ja yhden maalin tapio varsinaisella peliajalla.

Jospa loppukauden sais olla ilman loukkaantumisia. Kiitos. Eiks oo ihan tarpeeksi yhdelle joukkueelle jo... :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Vilberttokin saapuu hieman kommentoimaan tuota uutta liigasysteemiä. NHL14 menee ehdottomasti ostoon ja olen seuraavassa painoksessa taas mukana peleissä (mikäli vain pääsee/mahtuu mukaan).


Haastaja- ja eliitiliigaan jako vaikuttaisi minun mielestäni ihan järkevältä vaihtoehdolta. Alkaa luotettavia pelaajia olemaan niin paljon, että olisi harmi jättää useita ulkopuolelle. Jako kahteen liigaan olisi myös hyvä siksi, että aika nopeaan häviää peli-into pelureilta jos ottavat joka pelissä pataan hieman suuremmilla numeroilla. Liigasysteemi tasaisi eroja ja syntyisi tasaväkisiä otteluita.


Sammug aiemmin mainitsi, ettei ei allekirjoita väitettä "hyviä vastaan kehittyy paremmin". Itsellä on aivan toisenlaisia kokemuksia, sillä hyviä vastaan todellakin kehittyy paremmin. 10-0 voittopelistä ei juurikaan jää mitään käteen ja niitä kun tulee useammin niin onkin pulassa tasaväkistä jannua vastaan. Muutaman maalin tappiosta hyvää vastaan taas kehittyy huomattavasti. Itse ainakin kaipailen myös kehitystä peleistä niin tuolla systeemillä se onnistuisi parhaiten.


Nousijoita voisi olla 2 suoraan ja esim. 3 karsintaan? Eli parhaimmillaan voisi 5 nousta.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Toimiiks muilla connected? Kohta pari tuntia vit****u vaan serveristä...
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Buffalo askissa kohtapuoliin. En tiedä vastustajia kun en oo ehtiny muutamaan päivään plegellä käymään.



Sitten siitä liigojen jaosta...
Oon kyl vahvasti liigojen jaon kannalla. Tasasia matsejakin on joukkoon mahtunu ja jopa muutama todellinen yllätys voitto, mut pääpiirteittäin mennää tappiosta tappioon:(
Mut on tää kovia jannuja vastaan pelaaminen mua kehittänytkin. Joitain kavereita vastaan pelatessa, joilta on useemmin nenäänsä ottanu nii asetelmat on kääntyny päinvastoin. JA sehän lämmittää mieltä:D:D
Haastajaliigaan mukaan ehdottomasti!!!! ( jos vaan kelpuutetaan)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Vilberttokin saapuu hieman kommentoimaan tuota uutta liigasysteemiä. NHL14 menee ehdottomasti ostoon ja olen seuraavassa painoksessa taas mukana peleissä (mikäli vain pääsee/mahtuu mukaan).


Haastaja- ja eliitiliigaan jako vaikuttaisi minun mielestäni ihan järkevältä vaihtoehdolta. Alkaa luotettavia pelaajia olemaan niin paljon, että olisi harmi jättää useita ulkopuolelle. Jako kahteen liigaan olisi myös hyvä siksi, että aika nopeaan häviää peli-into pelureilta jos ottavat joka pelissä pataan hieman suuremmilla numeroilla. Liigasysteemi tasaisi eroja ja syntyisi tasaväkisiä otteluita.


Sammug aiemmin mainitsi, ettei ei allekirjoita väitettä "hyviä vastaan kehittyy paremmin". Itsellä on aivan toisenlaisia kokemuksia, sillä hyviä vastaan todellakin kehittyy paremmin. 10-0 voittopelistä ei juurikaan jää mitään käteen ja niitä kun tulee useammin niin onkin pulassa tasaväkistä jannua vastaan. Muutaman maalin tappiosta hyvää vastaan taas kehittyy huomattavasti. Itse ainakin kaipailen myös kehitystä peleistä niin tuolla systeemillä se onnistuisi parhaiten.


Nousijoita voisi olla 2 suoraan ja esim. 3 karsintaan? Eli parhaimmillaan voisi 5 nousta.

Tervetuloa mukaan vaan, ja ajattelin sua nyt tonne eliitin puolelle alustavasti :). Tuota nousevien / putoavien määrää ehdittäneen vielä katsoa rauhassa :D

Buffalo askissa kohtapuoliin. En tiedä vastustajia kun en oo ehtiny muutamaan päivään plegellä käymään.



Sitten siitä liigojen jaosta...
Oon kyl vahvasti liigojen jaon kannalla. Tasasia matsejakin on joukkoon mahtunu ja jopa muutama todellinen yllätys voitto, mut pääpiirteittäin mennää tappiosta tappioon:(
Mut on tää kovia jannuja vastaan pelaaminen mua kehittänytkin. Joitain kavereita vastaan pelatessa, joilta on useemmin nenäänsä ottanu nii asetelmat on kääntyny päinvastoin. JA sehän lämmittää mieltä:D:D
Haastajaliigaan mukaan ehdottomasti!!!! ( jos vaan kelpuutetaan)

Siellähän herran nimi komeilee haastajaliigan osallistujalistassa että ilman muuta mukaan myös tuohon liigaan :)


YOUNGI / PAAHTIS, Ankat linjoilla nyt!

Irtoisko jompi kumpi / molemmat peleille nyt??
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Olisi vielä Nashville, New Jersey ja Colordado. Millon kerkeätte.. Itse olen tänäänkin onlinessa nyt tästä eteenpäin koko illan joten pleikulle vaan pelipyyntöä.

Edit: Ja erittäin hyvältä idealta kuullostaa tuo eliitti ja haastaja liiga, olen mielelläni mukana tuossa haastajaliigassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

On tässä akkuja sen verran latailtu pitkin talvea että voisin kyllä mielelläni tuohon Haastajaliigaan lähteä ensi änärissä messiin. Eli count me in! :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Kaksi eritasoista liigaa kuulostaa hyvältä idealta. Tullaanko pelaamaan viikko / sykli? Miten joukkueet jaetaan?
Kiinnostus heräsi, joten mukana ollaan :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

On tässä akkuja sen verran latailtu pitkin talvea että voisin kyllä mielelläni tuohon Haastajaliigaan lähteä ensi änärissä messiin. Eli count me in! :)

Kaksi eritasoista liigaa kuulostaa hyvältä idealta. Tullaanko pelaamaan viikko / sykli? Miten joukkueet jaetaan?
Kiinnostus heräsi, joten mukana ollaan :)

Tervetuloa vaan molemmat vanhat liigalailijat :) (lisään teidän listaan). Joukkueiden jako mennee vanhaan tuttuun tapaan draftin kautta ja viikon syklit on toimineet hyvin...

Molemmille tarjoaisinkin tuota haastajaliigaa, niin päästään sitten taas ottaan matsia :D

- Miksa
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Hohhoo.

Pohjustetaan hieman:

Viime peli Steniksen Pinguja vastaan reilua hokia, lopun pientä ajanpeluuta lukuunottamatta.

Äsken sitte pelailtiin jälleen menen melko nopeasti 2-0 johtoon, pääsen ylivoimalle kunnes otan myös jäähyn stenis lähtee omaan päähän odottelemaan että hänen oma jäähynsä loppuu (joku 30 sek jäljellä) No ei tämä vielä mitään.

Stenis tekee yv:llä maalin ja kohta tämän jälkeen minun botti pakki veteele maalin eessä Crosbyn pukuhuoneen puolelle ja tästähän se riemu sitten repesi.

Tämän jälkeen Stenikselle oli aivan sama mitä itse pelissä tapahtui ainoa asia mitä hän yritti 2 erää oli ajella minun pelaajia, tiedätte kyllä, jos ette, niin kohteena yllätys yllätys nro 91.

Selittäkää mikä V**UN järki tässä on????????? Mitä siitä sitten hyötyy vaikka saisikin toisen tähden telakalle????

Tästä nyt on ainakin herrasmies hoki kaukana!!!!!

Ymmärrän kyllä että peliin kuuluu taklaukset ja niitä myös itse jakelen kun on paikka, mutta tämmöset ajojahdit alkaa oleen aika lapsellista. :( :(

Itse peli tais päättyä jotain 7-1 ja vielä on toinenkin ottelu jäljellä stenistä vastaa huoh.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Itsekin yritän aina pelata vastustajan tähtiä vastaan vähän kovempaa, mutta en nyt peliä hylkää että saisin taklattua yhden pelaajan ulos.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Hohhoo.

Pohjustetaan hieman:

Viime peli Steniksen Pinguja vastaan reilua hokia, lopun pientä ajanpeluuta lukuunottamatta.

Äsken sitte pelailtiin jälleen menen melko nopeasti 2-0 johtoon, pääsen ylivoimalle kunnes otan myös jäähyn stenis lähtee omaan päähän odottelemaan että hänen oma jäähynsä loppuu (joku 30 sek jäljellä) No ei tämä vielä mitään.

Stenis tekee yv:llä maalin ja kohta tämän jälkeen minun botti pakki veteele maalin eessä Crosbyn pukuhuoneen puolelle ja tästähän se riemu sitten repesi.

Tämän jälkeen Stenikselle oli aivan sama mitä itse pelissä tapahtui ainoa asia mitä hän yritti 2 erää oli ajella minun pelaajia, tiedätte kyllä, jos ette, niin kohteena yllätys yllätys nro 91.

Selittäkää mikä V**UN järki tässä on????????? Mitä siitä sitten hyötyy vaikka saisikin toisen tähden telakalle????

Tästä nyt on ainakin herrasmies hoki kaukana!!!!!

Ymmärrän kyllä että peliin kuuluu taklaukset ja niitä myös itse jakelen kun on paikka, mutta tämmöset ajojahdit alkaa oleen aika lapsellista. :( :(

Itse peli tais päättyä jotain 7-1 ja vielä on toinenkin ottelu jäljellä stenistä vastaa huoh.

Ei se mun kilahtelu crosbystä johtunu vaan tosta sun pelityylistä, joka kerta kun saan kiekon sinä otat alimman pelaajan haltuun ja meet omalle siniviivalle odottamaan tai kun itse saat kiekon niin kaarrellaan omaan päätyyn. Todella hauska pelata tollasta vastaan. Sulla oli pelin jälkeen enemmän taklauksia kun mulla joten siitä voi kaikki päätellä miten paljon tuli ajeltua. Mut joo palo vähän käpy. Ja yks peli on viel ja toivottavasti ois sua vastaan viiminen koska ei vaan jaksa tollasta peliä.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Heti syklin vaihdon jälkeinen To-Su menee Rukalla ryypätessä eli Edmontoni alottaa seuraavan syklin vast maanantaina.
 
Ylös Bottom