Hohhoo.
Pohjustetaan hieman:
Viime peli Steniksen Pinguja vastaan reilua hokia, lopun pientä ajanpeluuta lukuunottamatta.
Äsken sitte pelailtiin jälleen menen melko nopeasti 2-0 johtoon, pääsen ylivoimalle kunnes otan myös jäähyn stenis lähtee omaan päähän odottelemaan että hänen oma jäähynsä loppuu (joku 30 sek jäljellä) No ei tämä vielä mitään.
Stenis tekee yv:llä maalin ja kohta tämän jälkeen minun botti pakki veteele maalin eessä Crosbyn pukuhuoneen puolelle ja tästähän se riemu sitten repesi.
Tämän jälkeen Stenikselle oli aivan sama mitä itse pelissä tapahtui ainoa asia mitä hän yritti 2 erää oli ajella minun pelaajia, tiedätte kyllä, jos ette, niin kohteena yllätys yllätys nro 91.
Selittäkää mikä V**UN järki tässä on????????? Mitä siitä sitten hyötyy vaikka saisikin toisen tähden telakalle????
Tästä nyt on ainakin herrasmies hoki kaukana!!!!!
Ymmärrän kyllä että peliin kuuluu taklaukset ja niitä myös itse jakelen kun on paikka, mutta tämmöset ajojahdit alkaa oleen aika lapsellista.
Itse peli tais päättyä jotain 7-1 ja vielä on toinenkin ottelu jäljellä stenistä vastaa huoh.