Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Potenut tänään jälkitautia (ts. krapulaa) joten en ole ohjainta jaksanut nostaa. Huomenna alan veivaamaan tattia urakalla. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Vielä olisi MartimC_, Eepi ja Kissaku.. Nihkeästi näkynyt onlinessa, millon pelataan? Eepi siis huomenna askissa. Martimc ja kissaku haastelkaa vaan jos onlinessa satutte olemaan.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Lisää alustavia päivityksiä tulevien liigojen pelaajalistoihin:

HAASTAJALIIGA:
aawee PSN: aaweeFIN
eepi PSN: eepiJAtummu
DelAtletico PSN: DelAtletico
Harmaahylje PSN: Harmaahylje ???
Stinger79 PSN: jamsku
Jani86 PSN: Jani1986 ???
Tzun PSN: juhna96
Kissaku PSN: Kissaku
liuku31 PSN: liuku31
Lucciukki PSN: Lucciukki
Cavalera PSN: Marley_FIN ???
Mifoni PSN: Mifoni
Miksa81 PSN: Miksa81
moiski78 PSN: Moiski ???
osmose PSN: osmose_76
Pacho PSN: PetteriFIN
Kalle Pajander PSN: SakeminHerttua
samitzu PSN: samitzuFIN
sammug PSN: sammug_84
Samsonait17 PSN: Samsonai17
mermer PSN: tikru11
Yakolev PSN: Yakolev
Yarbba PSN: Yarbba

23/30

ELIITTILIIGA:

azllu PSN: azllu
bahraini PSN: bahrain12345
baritoni PSN: baritoni
RanBe PSN: booris84
edson PSN: Edd138
esajorma PSN: esajorma
gendlik PSN: gendlik
Jamppe93 PSN: Jamppe93
jbbsr PSN: jbbsr ???
JTS PSN: J_T_S_81
juuti PSN: juuti_???
MatrimC PSN: MatrimC_
Naikou88 PSN: Naikou88
SitiCola PSN: paahtis71
Pair4You PSN: Pair4You
Pyx PSN: Porsse
Selarit PSN: Selarit
Sluibailija PSN: Sluibailija
stenis19 PSN: stenis19
Temetor PSN: Temetor
Vilbertto PSN: VilberttoCarlos
wekinho PSN: wekinho
Youngbloo_d PSN: Youngbloo__d
yrjoo PSN: yrjoo

24/30

Eli ihan mukavasti on ilmoittautuneita / ilmoittatumisensa varmistaneita, ja vielä jokusia odotan... Mukavaa, että tämä on otettu hyvin vastaan ja lisää liigaan soveltuvien pelaajien ilmoittautumisia voi laittaa mulle privalla :)! Komitzaarin on tunnustettava, että tämän kauden loppuun pelaaminen on kyllä oikea selviytymistaistelu itselleni :o, mutta eipä tätä onneksi ole paljoa jäljellä :). No eiköhän tuo kiima kiekon peluuseen taas kasva viimeistään kesän aikana varsinkin, kun on tämän tyyppistä vaihtelua liigailuun odotettavissa :cool: (ja ehkä kaikkein pahimmat persraiskaukset jäävät kokematta :o)


- Komissaari
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Hohhoo.

Pohjustetaan hieman:

Viime peli Steniksen Pinguja vastaan reilua hokia, lopun pientä ajanpeluuta lukuunottamatta.

Äsken sitte pelailtiin jälleen menen melko nopeasti 2-0 johtoon, pääsen ylivoimalle kunnes otan myös jäähyn stenis lähtee omaan päähän odottelemaan että hänen oma jäähynsä loppuu (joku 30 sek jäljellä) No ei tämä vielä mitään.

Stenis tekee yv:llä maalin ja kohta tämän jälkeen minun botti pakki veteele maalin eessä Crosbyn pukuhuoneen puolelle ja tästähän se riemu sitten repesi.

Tämän jälkeen Stenikselle oli aivan sama mitä itse pelissä tapahtui ainoa asia mitä hän yritti 2 erää oli ajella minun pelaajia, tiedätte kyllä, jos ette, niin kohteena yllätys yllätys nro 91.

Selittäkää mikä V**UN järki tässä on????????? Mitä siitä sitten hyötyy vaikka saisikin toisen tähden telakalle????

Tästä nyt on ainakin herrasmies hoki kaukana!!!!!

Ymmärrän kyllä että peliin kuuluu taklaukset ja niitä myös itse jakelen kun on paikka, mutta tämmöset ajojahdit alkaa oleen aika lapsellista. :( :(

Itse peli tais päättyä jotain 7-1 ja vielä on toinenkin ottelu jäljellä stenistä vastaa huoh.

Ei se mun kilahtelu crosbystä johtunu vaan tosta sun pelityylistä, joka kerta kun saan kiekon sinä otat alimman pelaajan haltuun ja meet omalle siniviivalle odottamaan tai kun itse saat kiekon niin kaarrellaan omaan päätyyn. Todella hauska pelata tollasta vastaan. Sulla oli pelin jälkeen enemmän taklauksia kun mulla joten siitä voi kaikki päätellä miten paljon tuli ajeltua. Mut joo palo vähän käpy. Ja yks peli on viel ja toivottavasti ois sua vastaan viiminen koska ei vaan jaksa tollasta peliä.

Tässä liigassa pelityylejä on melko varmaan 30 erillaista ja tämä muutenkin aika ikuisuus kysymys miten ketäkin pelaa.

Taklaukset ja ajojahdit ovat kaksi asiaa erikseen.

Kyllähän myönnän että tarkkaan on halu pelata kun kentällä pyörii Malkin sun muut, ei hirveetä halua sillon puskee toista sataa karvaan päätylautoihin.

Yleensä kun vaihdan kentät niin pyörähdän oman alueen kautta riski on kuitenkin silloin pienempi saatikka siinä vaiheessa kun vastustaja hyökkää...

Mutta anteeksi että pelasin "väärin".

Nyt on yö nukuttu ja mietitty, pahoitteluni huonosta käytöksestä joskus vaan menee hermot kun pelit ei mee niin kun pitäis :)

Hyvä että tämä homma saatiin selvitettyä (ilman rauhanneuvottelija Bettmania :D)... Tiedän kyllä että välillä kiehuu yli mutta tälläiset ajojahdit ja pelityylien solvaukset täytyy jatkossa jättää omaan päähän ajatuksiksi.

Haastaja- ja eliitiliigaan jako vaikuttaisi minun mielestäni ihan järkevältä vaihtoehdolta. Alkaa luotettavia pelaajia olemaan niin paljon, että olisi harmi jättää useita ulkopuolelle. Jako kahteen liigaan olisi myös hyvä siksi, että aika nopeaan häviää peli-into pelureilta jos ottavat joka pelissä pataan hieman suuremmilla numeroilla. Liigasysteemi tasaisi eroja ja syntyisi tasaväkisiä otteluita.


Sammug aiemmin mainitsi, ettei ei allekirjoita väitettä "hyviä vastaan kehittyy paremmin". Itsellä on aivan toisenlaisia kokemuksia, sillä hyviä vastaan todellakin kehittyy paremmin. 10-0 voittopelistä ei juurikaan jää mitään käteen ja niitä kun tulee useammin niin onkin pulassa tasaväkistä jannua vastaan. Muutaman maalin tappiosta hyvää vastaan taas kehittyy huomattavasti. Itse ainakin kaipailen myös kehitystä peleistä niin tuolla systeemillä se onnistuisi parhaiten.


Nousijoita voisi olla 2 suoraan ja esim. 3 karsintaan? Eli parhaimmillaan voisi 5 nousta.

Tähän täytyy vielä kommentoida, että olen osittain samaa ja osittain eri mieltä. Toki jos kaveri on naksun tai pari parempi, niin kyllä se kehittää pelaajaa kun tälläisiä jannuja vastaan takoo menemään... MUTTA kun tasoerot on tuollaiset 200 naksua joitain vastaan (esim. gendlik), niin pakko ainakin omalta kohdalta todeta, etten ole milliäkään mennyt eteenpäin pelitaidoiltani häntä vastaan pelatessa (ja sama koskee aikas montaa muutakin kuin vain geniä...). Eli kyllä tasoerojen oletettava kaventuminen sekä Eliittiliigassa kuin myös Haastajaliigassa tulee varmasti myös kehittämään enemmän tietyllä tapaa, ja ENNEN KAIKKEA laittaa yrittämään 100 lasissa koko kauden ja joka vaihdon kun on realistinen mahdollisuus myös voittaa otteluita kaikkia vastaan :)

Sit tuohon nousijoiden määrään, niin kyllä selkeintä on olla 4 (joista 2 nousee suoraan ja 2 karsii), koska miten sit määritetään se viides kun kuitenkin Haastajaliigassakin pelataan poffit ja sikäli olis selkeintä kun konffifinaalivaiheeseen päässeet olis sit nuo 4.
ps. onko noi päivitetyt haastaja/eliittilistat jossain näkyvillä vain pelkästään Miksan päässä?

Ihan hyvä idea toi on.. Toki tykkään enemmän tästä systeemistä kun ydinryhmä muodostunu ja nyt se hajoo ihan kahtia.. Lisäksi muodostunu vuosien aikana mukavia "derbyjä" joista voi nyt joutua luopumaan..

Et varmaan tohon liigajakoon mennään kun kaikki sitä kannattaa ja mukana toki ollaan itsekin mutta myös hyvistä asioistakin joudutaan silloin myös luopumaan..

Kyllä nyt voin jo sanoa kun pääasiassa pelkkää kannatusta on tullut tälle uudelle mallille, että tällä tullaan pelaamaan nhl14 ilmestymisestä lähtien (olettaen että EA ei järkkää mitään ihmeylläriä verkkoliigoihin liittyen). Toki jotkin hyvät rivalryt tulevat jäämään pois, mutta lähinnä tässä poistuu suurinumeroisia, epätasaisia otteluita (ja ne joiden kanssa sullakin on ne tiukimmat ottelut varmaankin olleet jäävät Eliittiin :)). Kuitenkin molempiin liigoihin jää valtaosin tässä liigassa pitkään pelanneita ukkoja maustettuna sit uusilla innokkailla tulokkailla (jotka seulotaan rekryssä mahdollisimman tarkkaan), joten uskon tämän palvelevan monen GM:n intressejä paremmin kuin tämän vuotinen liiga. Nyt tosiaan käytän kevään ja kesän liigan yksityiskohtia hioen ja uusia pelaajia rekrytoiden, jotta syksyllä kaikki olisi mahdollisimman valmista :). Eliittiliigan komissaarikin on jo alustavasti valittu, mutta kyseisen herran nimen julkaisen sitten hieman myöhemmin ;). Kaiken kaikkiaan siis hyvällä mallilla ovat valmistelut.

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

^ Noista rivalryista sen verran että voisihan sitä tuossa kauden kuluessa järjestää ns. Cupin jossa yhdellä voitolla pääsisi kaaviossa eteenpäin ja arvottaisiin kaavio.Näin eliitti- ja haastajaliigalaiset voisivat pienissä määrin ottaa mittaa toisistaan... hupipeleinähän nuo pitäisi sitten vetää.
Noh, ideahan tämä vain oli...
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

^ Noista rivalryista sen verran että voisihan sitä tuossa kauden kuluessa järjestää ns. Cupin jossa yhdellä voitolla pääsisi kaaviossa eteenpäin ja arvottaisiin kaavio.Näin eliitti- ja haastajaliigalaiset voisivat pienissä määrin ottaa mittaa toisistaan... hupipeleinähän nuo pitäisi sitten vetää.
Noh, ideahan tämä vain oli...

Hyvä idea ja tän vois "järjestää" joku muu kuin liigojen komissaarit niin ei tule lisää paineita heille. Suurimmalle osalle ei kuitenkaan tarkoita kuin 1 tai 2 matsia lisää (allekirjoittanut).
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Flames palaa vihdoin linjoille. JTS, Eddy, Paahtis, Pairi, Jamsku? Joku pelaamaan!


Tänään mahd. paljon pelejä jos sopii? Huomennakin onnistuu koko päivä, mutta keskiviikkona tulee lähdettyä Poriin katsomaan finaaleita, joten silloin jäänee pelit vähille.. Pairi ainakin laita se FIFA pois ja tuu pelaa mun kanssa :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Pairi ainakin laita se FIFA pois ja tuu pelaa mun kanssa :)

Itse sinne Netflixiin oot nukahtanu :) Vancouveri pari tuntia pelivalmiudessa jos en linjoilla ole niin laittakaa privaa vaan täällä niin ilmestyn paikalle. Vancouverilla olisi tosiaan kaksi maalivahtia kaupan, Luongo sekä Scneider ovat valmiita liikkumaan joten tarjouksia vaan tulemaan. ;)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Kaipa se on sama millon ne turpasaunat pelaa pois alta eli Junu ilmottele vaa tänne millo oot linjoille ni ilmestyn mahdollisimman nopeesti
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Kaipa se on sama millon ne turpasaunat pelaa pois alta eli Junu ilmottele vaa tänne millo oot linjoille ni ilmestyn mahdollisimman nopeesti

Nono.. Tänää Eddylt 9-1 kuokkaa =DD Otetaa Pairin kans nyt toinen viel, sit oon valmis valssaa sun kanssa!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Itse sinne Netflixiin oot nukahtanu :) Vancouveri pari tuntia pelivalmiudessa jos en linjoilla ole niin laittakaa privaa vaan täällä niin ilmestyn paikalle. Vancouverilla olisi tosiaan kaksi maalivahtia kaupan, Luongo sekä Scneider ovat valmiita liikkumaan joten tarjouksia vaan tulemaan. ;)

Kerkeetkö nyt ottaa meidän matsin, jos tuun linjoille? Entäs mites Mifoni ja SitiCola/Paahtis pääsis peleille?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

1. Montreal
2. San Jose

Paras sykli koko kaudella. Saldona 2-1-2, mm. youngilta sain säälipisteen niistettyä. Jatkoajat ja rankut ei oikein kulje... :D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Itse sinne Netflixiin oot nukahtanu :) Vancouveri pari tuntia pelivalmiudessa jos en linjoilla ole niin laittakaa privaa vaan täällä niin ilmestyn paikalle. Vancouverilla olisi tosiaan kaksi maalivahtia kaupan, Luongo sekä Scneider ovat valmiita liikkumaan joten tarjouksia vaan tulemaan. ;)

Täältä irtois huippuvireinen Backström. Vaihdossa ei niin väliä ketä antasit. jos ny jonku pelaajan tunget ettei tuu sanomista et ilmaseks antasin ni hyvä.

1. Montreal
2. San Jose
3. Minnesota
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

^ Noista rivalryista sen verran että voisihan sitä tuossa kauden kuluessa järjestää ns. Cupin jossa yhdellä voitolla pääsisi kaaviossa eteenpäin ja arvottaisiin kaavio.Näin eliitti- ja haastajaliigalaiset voisivat pienissä määrin ottaa mittaa toisistaan... hupipeleinähän nuo pitäisi sitten vetää.
Noh, ideahan tämä vain oli...

Hyvä idea ja tän vois "järjestää" joku muu kuin liigojen komissaarit niin ei tule lisää paineita heille. Suurimmalle osalle ei kuitenkaan tarkoita kuin 1 tai 2 matsia lisää (allekirjoittanut).



Erittäin hyvä idea tuo cup, ja samaa mieltä kuin baritoni että vois olla joku muu kuin komissaari(t) ( köh osmose köh :D??)

Sit vois ottaa esim. 2 varapelaajaa eliittiliigasta ja 2 haastajaliigasta niin sais ton 64 jengiä kasaan, että tulis cup-muotoon sopiva joukkuemäärä :). Ajoitus vois olla joskus kauden puolivälissä / loppupuolella niin tois lisää mielenkiintoa sit liigan suvantovaiheeseen... Loistoidea Osmolta, mitäs muut on tästä mieltä?

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Erittäin hyvä idea tuo cup, ja samaa mieltä kuin baritoni että vois olla joku muu kuin komissaari(t) ( köh osmose köh :D??)

Sit vois ottaa esim. 2 varapelaajaa eliittiliigasta ja 2 haastajaliigasta niin sais ton 64 jengiä kasaan, että tulis cup-muotoon sopiva joukkuemäärä :). Ajoitus vois olla joskus kauden puolivälissä / loppupuolella niin tois lisää mielenkiintoa sit liigan suvantovaiheeseen... Loistoidea Osmolta, mitäs muut on tästä mieltä?

- Komissaari

Kyllä voin sen ottaa hoitaakseni jos muut ideasta innostuu. Itse ajattelin myös liigan puolivälin paikkeilta eteenpäin, cup-pelikierrokset samassa tahdissa syklien etenemisen kanssa. Eli 6 syklin aikana cup-mestari on selvillä. Joo, joko varapelaajilla tai neljä pääsee villillä kortilla toiselle kierrokselle. Mutta annetaan idean muhia ja mielipiteitä kuunnellaan kanssapelaajilta. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Coloraato tossa noin 15-30min sisää linjoilla. Heittäkäähää ensin kyssäriä täälä tai pleikalla että peliä? Kun veikkaan että toi eestin reissu sen verta viivytti pelailuja että en jaksas sielä olla 10haastetta poistamassa. Vastaan ja pelaan kyllä tänää kaikki mutta en kykene pelaamaa 10peliä samaa aikaa.. Tänne tietty voi jo huurella monelta ittelle kävis yv:ekin passaapi..
 
Ylös Bottom