Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Bostonilla tosiaan jäljellä heimonjohtaja ja hepo_pukki.

Pääsiskö jompi kumpi nyt heti peleille?

Heimonjohtaja ja hepo_pukki olen minä ;D joo tosiaan 20.30 noin pääsisin pelailemaan. millai sulla ?

Aa joo xD No nyt menee kyllä sitten vähän ristiin, kun lähden puntille tossa 19.30-20 aikoihin. Nyt kerkeis ennen tai sitten joskus 22-23 aikoihin.

Toinen vastus on siis jerry.

Edit jerry vois kans ilmotella itsestään kun ei viestiin näyttänyt vastausta tulevan pleikan puolella.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Detroit paikalla tänään 00.00 asti! Pidempään en pysty odottelee joten kyllikki pellaamaan vaan! ;)

Mitenkäs booris sulla ois aikaa pelailla?? Ei olla oikeen törmäilty samaan aikaan...

Missä on jerrryyy? Olis kiva saada tuo viimine peli pelattuu ihmisten aikaan vielä pois alta. :)

Meikältä puuttuu kans viel peli jerryyy vastaa sekä Maskutan ankat.

Täällä ollaan, tosin jostain syystä ei pääse palvelimille. :o "EA:n palvelimet eivät ole tällä hetkellä käytettävissä. Yritä myöhemmin uudelleen."

Joo mun ja vilbertton peli siirtyy huomis illalle johtuen tästä, ei voi mittään..

Ei haittaa mitään, sillä sykli vaihtuu ~ 22.00, koittakaa ennen sitä pelata.. Ja kaikki muutkin jolta puuttuu pelejä, niin ~ 22 vaihtuu sykli. Mikäli sovitte ottelun esim. 22.30, niin ilmoittakaa siitä niin etten laita sykliä vaihtoon kesken pelin!

Jerry, sulla oli vissiin eilen neljä peliä pelaamatta etkä ollut vastannut viesteihin.. Mikä on homman nimi :confused:

Ei haittaa mitään, sillä sykli vaihtuu ~ 22.00, koittakaa ennen sitä pelata.. Ja kaikki muutkin jolta puuttuu pelejä, niin ~ 22 vaihtuu sykli. Mikäli sovitte ottelun esim. 22.30, niin ilmoittakaa siitä niin etten laita sykliä vaihtoon kesken pelin!

Jerry, sulla oli vissiin eilen neljä peliä pelaamatta etkä ollut vastannut viesteihin.. Mikä on homman nimi :confused:

Oli yllättävää menoo tossa eilen ja oli pleikka jääny auki ni en oo viestejä lukenu vaikka niitä olis laitettu. Tänään peleillä joskus 17-18 ja siitä eteenpäin.

Pistin jo komissaarille yksityisviestiä aiheesta, mutta kommentoidaan nyt tännekkin. Tuli tällekkin illalle menoo. Eli näitä menoja nyt tuntuu olevan ja tulevan sen verran että nään parhaaks jäädä pois liigasta. Kiitoksia vaan kaikille peleistä. Yritän noi jäljellä olevat pelit vielä hoitaa jos Selarit ei saa sellasta miestä tilalle joka voi pelit heti alottaa. Oon paikalla tosiaan joskus 17-18 ja siitä eteenpäin mulla noin 2-3h aikaa, mikäli nyt on vielä tarvetta pelata.

Boston ja Detroit pelattu, Porsse ja paahtis olis vielä mutta kumpikaan ei ole onlinessä ja joudun kohta lähteen.

Boston ja Detroit pelattu, Porsse ja paahtis olis vielä mutta kumpikaan ei ole onlinessä ja joudun kohta lähteen.
Olin koulussa 17-20 joten jos et tänää pääse enää pelaamaa nii simuu menee.

SYKLI VAIHTUU NYT!

Simuun meni 5 matsia, kaks oli vissiin jerryltä ja 3 Boorikselta.

Jerry luovutti paikkansa muiden kiireiden takia, joten Tähtien peräsimeen nousee PSN: EpiWins, ensi syklistä lähtien.

Booris saa huomenna uuden modeemin, mikäli pelit ei edelleenkään toimi Booriksella, on pakko ottaa toinen GM, sillä joka sykliin 3 simua on liikaa.

Viikko aikaa pelata!

Siirryn takaisin Netflixiin, turha haastella siis vielä! Jos en ole Netflixissä niin sitten voi paukuttaa haasteita!

Lykkyä jokaiselle sykliin
:cool:

Noniin,

nyt on uusi boksi viritelty ja ainakin tuo netin testaus sujui siinä mielessä paremmin että unpn on saatavilla ja nat-2 on myös saatavilla.
nyt ei pitäisi olla mitään ongelmia enää!!

Pahoittelut vielä kyllikk1, sluibailija ja petrip89 :o

Ylös Bottom