Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Pinguille tanssahteluparia illaksi? Vastustajina ainakin Washington,Montreal,Philadelphia,Ducks,Nashville. 7 peliä tais olla mut en kaikkia muista. 20-> voin pelejä pelata

Noniin,

nyt on uusi boksi viritelty ja ainakin tuo netin testaus sujui siinä mielessä paremmin että unpn on saatavilla ja nat-2 on myös saatavilla.
nyt ei pitäisi olla mitään ongelmia enää!!

Pahoittelut vielä kyllikk1, sluibailija ja petrip89 :o

Itselläni ollut noi samat aina saatavilla mutta silti ei pääse connectedissa pelaamaan, joten kerro jos sulla toimii..

tai toimi äskön jonttua vastaan mutta kun yritti pelata heti perään devilsiä vastaan niin Eeeeei tietenkään nyt kahta peliä putkeen saa pelattua vaan joutu taas boksia vaihtamaan..

jotenkin tuntunu et kun unpn on päällä niin pelit katkee helpommin.

mut ilmottele miten meni :)

Joo tosiaan tuli Starsin sikariportaaseen hypättyä. Eka peli jo takana päin ja jatkoaikatappio niskassa jouduttiin poistumaan Rexall Placesta. Tällä viikolla oon lähes joka arki-ilta pelivalmiudessa, taitaa olla vielä Flames, Canucks, Rangers ja Blues vastassa tässä syklissä.

Itselläni ollut noi samat aina saatavilla mutta silti ei pääse connectedissa pelaamaan, joten kerro jos sulla toimii..

tai toimi äskön jonttua vastaan mutta kun yritti pelata heti perään devilsiä vastaan niin Eeeeei tietenkään nyt kahta peliä putkeen saa pelattua vaan joutu taas boksia vaihtamaan..

jotenkin tuntunu et kun unpn on päällä niin pelit katkee helpommin.

mut ilmottele miten meni :)
yhden kerran olen tänään pelannut ja se peli meni ainakin ihan normaalisti alusta loppuun :)
eli toimi niiinkuin pitikin.

No voi nyt veenus. Mä koitta asentaa uus päivitys, muta pleikari ei anna mun lata uusi päivitys.
Latauksen aikana tapahtuu virhe mukamas. Pitäis olla vapaata tilaa 300GB eli siitä se ei ainakaan johdu.
Kohta on rumis lattia jos ei toimi pleikari kohta. :cool:

Joo tosiaan tuli Starsin sikariportaaseen hypättyä. Eka peli jo takana päin ja jatkoaikatappio niskassa jouduttiin poistumaan Rexall Placesta. Tällä viikolla oon lähes joka arki-ilta pelivalmiudessa, taitaa olla vielä Flames, Canucks, Rangers ja Blues vastassa tässä syklissä.

Uusi GM päivitetty avausviestiin, tervetuloa vaan liigaan minunkin puolestani ja onnea peleihin :)!

- Miksa

Koitan tänään saada pelejä pois alta. Taas sellanen sykli, että jos 3p tulis ni olisin täpinöissäni :D

Pittsburgh pelivalmiudessa 19 -> vastassa ainakin philly ja islanders.

Yrjoo ja Wekinhoa vastaan pelit vielä pelaamatta. Iltaan asti olen mitä luultavammin pleikkarin ääressä.

Olis vielä 2 pelii pelaamatta, kummatkin Pair4You:ta vastaan. Milloin sopis?

Yrjoo ja Wekinhoa vastaan pelit vielä pelaamatta. Iltaan asti olen mitä luultavammin pleikkarin ääressä.

Tervehdys, mulla oli myös sovittu pelit MeriMaxia ja Vilberttoa vastaan. Tullut kuitenkin päivän aikana kaikenlaista yllättävää.. Saan pleikan auki tossa 22-23 välillä.

Pelejä tässä syklissä vielä siis seuraavia vastaan:

MeriMax
hooneli
VilberttoCarlos
Maskuta.

Ehtiikö joku em. vielä pelaamaan myöhäisillassa? Huomenna on aikalailla koko päivä aikaa. Suunnillen klo 13 eteenpäin onnistuu kuhan jotain aikoja sovitaan.
Ilmotelkaa tänne tai yv:llä. Kiitos ja sorry MeriMaxile ja Vilbertolle että venähti näin myöhään, vaikka ei nyt ajasta ollutkaan eilen sovittaessa puhetta.

Buffalol jäljellä viel KulervoKammolan Philadelphia, joka ei nopeasti katottuna ole pelannut vielä peliäkään koko syklissä.

Phillyn manageri jättää leikin keskin. Pelit taitaa mennä simuun siltä osin. Korjaaviin toimenpiteisiin pyritään ASAP.

Voin pelailla Wekinho sun kanssa huomenna vaikka 1300 jos oot paikalla. :)

Ylös Bottom