Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noniin,
nyt on uusi boksi viritelty ja ainakin tuo netin testaus sujui siinä mielessä paremmin että unpn on saatavilla ja nat-2 on myös saatavilla.
nyt ei pitäisi olla mitään ongelmia enää!!
Pahoittelut vielä kyllikk1, sluibailija ja petrip89
yhden kerran olen tänään pelannut ja se peli meni ainakin ihan normaalisti alusta loppuunItselläni ollut noi samat aina saatavilla mutta silti ei pääse connectedissa pelaamaan, joten kerro jos sulla toimii..
tai toimi äskön jonttua vastaan mutta kun yritti pelata heti perään devilsiä vastaan niin Eeeeei tietenkään nyt kahta peliä putkeen saa pelattua vaan joutu taas boksia vaihtamaan..
jotenkin tuntunu et kun unpn on päällä niin pelit katkee helpommin.
mut ilmottele miten meni
Joo tosiaan tuli Starsin sikariportaaseen hypättyä. Eka peli jo takana päin ja jatkoaikatappio niskassa jouduttiin poistumaan Rexall Placesta. Tällä viikolla oon lähes joka arki-ilta pelivalmiudessa, taitaa olla vielä Flames, Canucks, Rangers ja Blues vastassa tässä syklissä.
Tänään Stars pelivalmiudessa koko illan!
Yrjoo ja Wekinhoa vastaan pelit vielä pelaamatta. Iltaan asti olen mitä luultavammin pleikkarin ääressä.
Buffalol jäljellä viel KulervoKammolan Philadelphia, joka ei nopeasti katottuna ole pelannut vielä peliäkään koko syklissä.