Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulle sopii myös hyvin 13.00 jälkeen wekinho. Mites sulle paahtis sopisi viimeinen matsi? Itselle sopii melkein mikä tahansa aikataulu huomenna kunhan tiedän milloin tulla pleikalle.
Kuten selarit jo mainitsikin tulen ottamaan phillyn gmn roolin Huomenna paikalla 16 -> joten eikun viestiä tulemaan ketä vastaan nyt phillyllä on pelejä! psn siis jeppiz18
Onko multa mennyt jotain ohi? Eikö syklin deadline olekkaa 23.10 KE? Etusivulla näin ainaki lukee. Noh. Mulla on wekinhoa ja enkmanni vastaan pelit joten tulkaas kaverit pelailee tänään nuo pois!Phillyn GM siis jättää leikin kesken, uutena pelaajan liigaan astuu PSN: jeppiz18. Lupasi huomenna olla paikalla, joten kaikki kenellä oli Phillyä vastaan, niin ankarasti pommittamaan vaan kaveria. Tunnuksetkin pitäisi kohta löytyä ja tulla tervehtimään ketjuun!
Huomenna vaihtuu sykli ja 20/93 peleistä on pelaamatta. Näistä 7 on Phillyllä, toivottavasti mahdollisimman monta saadaan pelattua. 5 simua on sellanen max, mitä sykliin voi tulla yhteensä, mutta päteviä syitä vaaditaan kuitenkin.. Eli koittakaas saada pelit pelattua!!! Ja mikäli pelinne sovitte 22-23 ajalle, ilmoitus mulle, etten laita simua käyntiin kesken teidän pelin. Tsempatkaa!
Onko multa mennyt jotain ohi? Eikö syklin deadline olekkaa 23.10 KE? Etusivulla näin ainaki lukee. Noh. Mulla on wekinhoa ja enkmanni vastaan pelit joten tulkaas kaverit pelailee tänään nuo pois!
Tervehdys, eli meikäläisestä tuli uusi Ottawan organisaation hallitsija. Mestoilla oon joka päivä vaihtelevin kellonajoin. Huomenna ja keskiviikkona paikalla valmiina matseihin myöhemmin illalla.
PSN: JimboSlizer
JonttuC & kyllikk1, ootteko tänään mahdollisesti ennen klo 21 peleillä, sais pelattua nuo viimiset pelit pois.
Koitettiin tuossa päivällä pelata Jimbon kanssa ottelua, mutta valtavien lagipiikkien takia keskeytettiin ottelu. Jimbo lupasi tsekata syytä niin mikäs on nyt tilanne? Täytyy itse lähteä tässä kohta kulkuun niin saatta mennä peli simuun...