Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

Jos laittaa avi tiedostot cd-levylle esim niin toistaako se niitä tuon divx tuen johdosta. Esim: videokameran materiaalia ajattelin!
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Miksi wmv -muodossa olevista videoista ei kuulu ääniä? Kokeilin toisaalta vain yhtä videota mutta kummiskin...
 
Vastaus: PS3 päivitykset

player_fin sanoi:
Miksi wmv -muodossa olevista videoista ei kuulu ääniä? Kokeilin toisaalta vain yhtä videota mutta kummiskin...
luultavasti tiedostossasi on jotain häikkää,
sillä ainakin gametrailersilta suoraan plegellä ladatut matskut toimii äänienkin kera (.wmw-muodossa)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

player_fin sanoi:
Miksi wmv -muodossa olevista videoista ei kuulu ääniä? Kokeilin toisaalta vain yhtä videota mutta kummiskin...
Mitä todennäköisimmin ko. videon ääniraita on jollain sellaisella audio-codecilla, jota PS3 ei tue. Esim. IGN:n HD-tasoiset wmv-videoiden ääniraita on WMA9 Pro:ta, ja sitä PS3 ei valitettavasti osaa.

Update! PS3:n wma-tuki rajoittuu ilmeisesti vain WMA9:ään, eli WMA7/8-äänicodecit eivät ole tuettuja, eikä myöskään WMA9 Pro. Tavallaan hieman harmittavasti X360 - MS:n konsoli kun on - tukee noita kaikkia. Myöskään WMV7/8-videocodeceilta puuttuu tuki PS3:lla, kun taas X360 hallitsee nekin.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Itselläni näkyy välillä tuossa musan visualisoinnissa tämä meidän pikku pallo, ja välillä muita planeettoja, ja aurinko sun muuta.
Olenko ainoa, vai oletteko te muut vain niin kiintyneitä tähän palloon ettei muita tarvitse mainita ? :D
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Snigge sanoi:
Itselläni näkyy välillä tuossa musan visualisoinnissa tämä meidän pikku pallo, ja välillä muita planeettoja, ja aurinko sun muuta.
Olenko ainoa, vai oletteko te muut vain niin kiintyneitä tähän palloon ettei muita tarvitse mainita ? :D

Mä en ole siinä muuta nähny ku oman pallon. Lisää palloja kehiin vaan.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Snigge sanoi:
Itselläni näkyy välillä tuossa musan visualisoinnissa tämä meidän pikku pallo, ja välillä muita planeettoja, ja aurinko sun muuta.
Olenko ainoa, vai oletteko te muut vain niin kiintyneitä tähän palloon ettei muita tarvitse mainita ? :D

Sama täällä meidän oma maapallo on vain näkynyt siinä visualisoinnissa.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Kylläpäs tunnen itseni erityiseksi :p
Mutta kauankos käytitte sitä ? Itse nimittäin kuuntelin tuossa Mothershipin molemmat levyt, että aikaa vierähti ihan mukavasti..
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Snigge sanoi:
Itselläni näkyy välillä tuossa musan visualisoinnissa tämä meidän pikku pallo, ja välillä muita planeettoja, ja aurinko sun muuta.
Olenko ainoa, vai oletteko te muut vain niin kiintyneitä tähän palloon ettei muita tarvitse mainita ? :D
Kahden levyn verran kyseistä visualisointia tuijotelleena on todettava, että kyllä siihen tavallaan tulee muitakin "palloja". Itse asiassa varsinainen Maapallo tuntui olevan kuvissa aika harvoin, ja yleensä siinä pyörii jokin sattumanvarainen Class M -planeetta. Sitä en tiedä, luoko Pleikkari ko. planeetat jotenkin proseduraalisesti, mutta sen voi varmuudella sanoa, että Tellus ei ole edustettuna läheskään joka kerralla.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

ite huomannu kans hieman epävakautta.CoD4 tiltannu pari kertaa ja Heavenly sword tilttas kerran.inhoan äänensä muuntelijoita ja en ite sitä tee,mutta kyllä oli kiva kiusata koiraani tänään sillä äänen muuntelulla:D laitoin äänet tulemaan kotiteatterista ja puhuin mikkiin kaikkea ja muunsin äänen eka kimeäksi jota koira ihmetteli jonka jälkeen matalaksi jota koira pelkäs ja lähti pakoon:D
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Milloin mahtaa olla näkyvissä uusi PS3 päivitys?
Seuraavan päivityksen ajankohdasta ei ole vielä edes kunnon huhuja. Henk.koht. veikkaisin maaliskuun loppupuolta, ellei Sony yllätä jo pistämällä jotain päivitystä pihalle helmikuun lopussa GDC2008-messujen aikaan.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Tiedä nyt sitten tästä alueesta, mutta... kertokaahan nyt, miksei tuo mun pleikkari toista juuri mitään .AVI tiedostoja? .WMV:t ei toimi (kahta koittanu) ja nyt on pesäs Divx pakattu viteo mikä ei toimi. Otin pleikkarista raidan tiedot, sanoo näin:

Video-koodekki DivX 1.2 Mbps
Audio-koodekki MP3 120 kbps

Eikö tuon nyt periaatteessa pitäisi piplata, vai mikä mättää? Muistitikulta oon toistoja koitellu.. Aika sukka DivX-tuki jos tämmöseksi jää IMO.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Tiedä nyt sitten tästä alueesta, mutta... kertokaahan nyt, miksei tuo mun pleikkari toista juuri mitään .AVI tiedostoja? .WMV:t ei toimi (kahta koittanu) ja nyt on pesäs Divx pakattu viteo mikä ei toimi. Otin pleikkarista raidan tiedot, sanoo näin:

Video-koodekki DivX 1.2 Mbps
Audio-koodekki MP3 120 kbps

Eikö tuon nyt periaatteessa pitäisi piplata, vai mikä mättää? Muistitikulta oon toistoja koitellu.. Aika sukka DivX-tuki jos tämmöseksi jää IMO.

Hyvin kyllä itsellä on toistellut kaikki mahdolliset divx:t mitä oon tolla kattonu (tv-sarjoja jenkeistä yms)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Tiedä nyt sitten tästä alueesta, mutta... kertokaahan nyt, miksei tuo mun pleikkari toista juuri mitään .AVI tiedostoja? .WMV:t ei toimi (kahta koittanu) ja nyt on pesäs Divx pakattu viteo mikä ei toimi. Otin pleikkarista raidan tiedot, sanoo näin:

Video-koodekki DivX 1.2 Mbps
Audio-koodekki MP3 120 kbps

Eikö tuon nyt periaatteessa pitäisi piplata, vai mikä mättää? Muistitikulta oon toistoja koitellu.. Aika sukka DivX-tuki jos tämmöseksi jää IMO.

oothan wmv:n kohdalla laittanut sieltä järjestelmäasetuksista wma-tuen päälle? Vois auttaa..ja kyllä pitäis "piplata"..mulla ei ainakaan kovin montaa avia ole vastaan tullut, jotka ei toimisi..
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Eikö tuon nyt periaatteessa pitäisi piplata, vai mikä mättää? Muistitikulta oon toistoja koitellu.. Aika sukka DivX-tuki jos tämmöseksi jää IMO.
PS3:n DivX/XviD-tuki on vielä keskeneräinen, eikä se osaa toistaa tiedostoja, joissa on käytetty jotain erikoisempia pakkauskikkoja. Tuki tulee muuttumaan täysin DivX Certified -vaatimukset täyttäväksi mahdollisesti jo seuraavassa päivityksessä.

WMV-tiedostoissa tuetaan vain VC1-videokoodekkia ja WMA9-äänikoodekkia. Kaikki vanhemmat WMV-tiedostot on pakattu WMV7/8- ja/tai WMA7/8-koodekeilla. Uudemmissa ääniraitana on usein WMA9 Prota, jota PS3 ei myöskään tue. Toivoa sopii, että PS3 saisi kunnollisen tuen Microsoftin video- ja äänikoodekeillekin jossain vaiheessa.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

WMA tuki on ruksittu päälle ja muutki jutut pitäis olla niinku pitää. Noitaki on ollu, että tyypiksi on näyttäny sen VC1 (tms) ja siinäki tuli "tietotyyppiä ei tueta". Noh, odotellaan päivistyksiä jos tuo vaikka paranis..
 
Vastaus: PS3 päivitykset

WMA tuki on ruksittu päälle ja muutki jutut pitäis olla niinku pitää. Noitaki on ollu, että tyypiksi on näyttäny sen VC1 (tms) ja siinäki tuli "tietotyyppiä ei tueta". Noh, odotellaan päivistyksiä jos tuo vaikka paranis..

Hae Gspot niminen ohjelma, ja katso mitä se näyttää audio ja video codecien osalta noista kokeilemistasi tiedostoista. Kuten TT-2k tuossa jo totesikin, ei vanhoja v7 ja v8 WMV versioita tueta lainkaan, eikä myöskään vanhaa v3.11 DivX codecia.

Joissain tilanteissa itsellenikin on tullut vastaan toimimattomia tiedostoja, vaikka ne periaatteessa olisikin pitänyt toimia.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Uusimmassa Pelaaja-lehdessä PS Networkin kehitysjohtaja Eric Lempel on vahvistanut että käyttäjät pääsevät XMB:hen kesken pelaamisen. Tosin siitä ei oo juttua koska kyseinen päivitys on tulossa. Mutta sitä odotellessa.
 
Ylös Bottom